Nieuw op bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ploef
Berichten: 10
Geregistreerd: 11-07-18

Nieuw op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-18 12:07

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op bokt. Ik lees al wel een tijdje op dit forum, maar kan nooit meepraten en daarom nu toch een account aangemaakt.

Ik ben Aagje en ben 31 jaar. Heb een man en geen kinderen. Wel een lieve hond. Ik heb 2 paarden gehad. Mijn eerste paard was een nrps merrie van 10 jaar, die kocht ik op mijn 25ste. Na een jaar heb ik haar weer verkocht omdat het niet echt klikte. Toen langzaam verder gezocht en 2 jaar later kocht ik het paard van mijn dromen. Een ruin van 4 jaar. Druk & wat apart karakter, maar ik kon lezen en schrijven met hem. Helaas door omstandigheden heb ik hem nu een jaar geleden moeten verkopen. Wat een verdriet heb ik daarvan gehad. Wel nog altijd contact met het nieuwe baasje. Nu geen eigen paard meer. Ik vind het leuk om nog mee te praten over paarden en naar paardenevenementen te gaan. Zo blijf ik nog een beetje in het wereldje.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26301
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Nieuw op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 21:57

Hallo en welkom op Bokt Aagje. Leuk dat je ondanks, dat je geen eigen paard meer hebt, toch in het wereldje wil blijven. Eens met de paardenmicrobe besmet kom je er gewoon niet meer van af!

Heel veel plezier gewenst hier!