Lid worden van de kudde?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Lid worden van de kudde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-18 18:48

Kijk al heel lang mee op bokt en reageer ook af en toe op diverse topics. Nu wil ik heel graag zelf een vraag stellen op een niet paardgerelateerd topic. Dat kon nooit omdat ik nog geen 25 posts had. Inmiddels heb ik die wel, maar na het plaatsen van mijn 25e post blijft bokt aangeven dat ik nog 1 bericht nodig heb. Ook lees ik dat ik me moet aanmelden bij de kudde, maar als ik op de link klik dan krijg ik weer de melding dat ik nog 1 post nodig heb. Is er iemand die weet hoe dat zit?


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25880
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Lid worden van de kudde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 18:51

Dan denk ik dat je nog net niet de juiste hoeveelheid berichten in de juiste topics hebt geplaatst. In de "help" staat precies in welke topics je deze moet posten, wil je dat ze meetellen: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waar ... e_kudde.3F. Als je daar nog 1 post en dan op de kuddelink klikt, doet hij het dan wel?

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Lid worden van de kudde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-18 19:02

Ik denk inderdaad dat dat het geval is. Ik dacht dat alle topics waarop ik kán reageren meetelden, maar dat is dus niet zo.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25880
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Lid worden van de kudde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 19:03

Dat is inderdaad niet zo. Alleen de in de Help genoemde topics tellen.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Lid worden van de kudde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-18 11:55

Het is gelukt, dank voor je hulp. Nog een vraagje, misschien weet jij hier ook een antwoord op? Als ik bepaalde mensen 'interessant' vindt, hoe kan ik terugvinden wat voor topics ze geopend hebben? Zag een leuke topic van een man met een IJslander en er werd gerefereerd aan vorige topics. Zou graag wat meer zien.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25880
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Lid worden van de kudde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 12:50

Dan zou je even op het profiel van diegene moeten kijken, dat doet je door op het knopje "profiel" bij zijn post te drukken. Op dat profiel zie je rechtsboven "Zoek gebruikers berichten" en daar kun je dan zien welke berichten deze persoon allemaal gepost heeft.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

A_nouk

Berichten: 11624
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 12:57

Je kunt interessante topics ook volgen. Je ziet deze dan terug in je eigen berichten :)

Wanneer je een topic wilt blijven volgen, maar je (nog) niet iets bij kunt dragen, kun je met één handeling topics in je eigen berichten zetten. Door op het rondje voor een topic te klikken voeg je een topic toe aan je Eigen Berichten. In je eigen berichten kan je exact hetzelfde doen om dat huiskamer topic uit de lijst te verwijderen dat je al tijden niet meer volgt maar dat nog wel bovenaan de lijst staat. Afbeelding Meer informatie kun je hier lezen: [FZ] Nieuwe versie van de forumsoftware

thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Lid worden van de kudde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-18 14:52

Dank jullie wel!


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25880
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Lid worden van de kudde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 15:06

Graag gedaan hoor! Vraag maar raak, ik help je graag als dat nodig is!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers