Hallo :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cyliyana
Berichten: 6
Geregistreerd: 08-01-18

Hallo :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-18 14:18

Hallo allemaal,

Ik ben Manon, 30 jaar en nieuw hier :D
Ondertussen rijd ik alweer 18 jaar actief paard, begonnen als Engels dressuur en 12 jaar geleden de overstap gemaakt naar Western / Natural horsemanship. Ik heb een Paint horse merrie Moonlight, Bruin tobiano van nu bijna 16 jaar alweer, ik schrik soms van hoe hard dat gaat. We zijn al heel veel jaren samen <3
Daarnaast heb ik een cattery en fok ik met Heilige Birmanen <3

Ik ben op bokt gekomen omdat ik eigenlijk alvast een beetje wil rondkijken naar western fokkerijen, vooral van Paints. Ik ben dol op de meeste gekke kleuren :D en over een paar jaar wil ik graag een veulen kopen, zodat die dan het stokje over kan nemen van Moonlight als zij iets rustiger moet gaan doen.

Daarnaast ben ik nu op zoek naar een leuke Quarter of Paint voor mijn moeder. Haar paard is helaas overleden en zij zoekt nu een nieuw paard. Ruin of merrie maakt niet uit, leeftijd vanaf 6/7 jaar tot ca 12jaar. Niet te klein, graag vanaf ca 1,52m. Het belangrijkste is een leuk dier in de omgang en met rijden, wij doen heel graag lange buitenritten en krijgen nog altijd 1x per 2 weken western les. Wij hopen dat mijn dochters van bijna 3 en 1jaar oud in de toekomst ook op haar nieuwe paard kan rijden. Dus een leuk vriendelijk karakter :)

Hoop te horen waar/hoe ik hiernaar kan zoeken :)

Groetjes, Manon


MirandaMalik

Berichten: 9878
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 14:22

Welkom!
Je kan op de bokt markt zoeken naar paardjes die te koop staan, boven in beeld kun je op forums drukken en daar staat dan markt bij.
En er zijn western gerelateerde topics, waar vast wat voor je bij zit qua mensen die er meer van weten.

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

Cyliyana
Berichten: 6
Geregistreerd: 08-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-18 14:35

MirandaFuego schreef:
Welkom!
Je kan op de bokt markt zoeken naar paardjes die te koop staan, boven in beeld kun je op forums drukken en daar staat dan markt bij.
En er zijn western gerelateerde topics, waar vast wat voor je bij zit qua mensen die er meer van weten.


Dankje :) ik dacht dat er misschien nog meer plekjes waren, op die markt vind ik namelijk alleen twee Quarter veulens en verder helemaal geen (echte) western paarden. Maar misschien zoek ik verkeerd haha

Ik zit idd al het western hoekje door te neuzen :)

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: Hallo :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 14:41

Welkom! :D
Je kunt ook op marktplaats kijken, op Facebook hebben ze ook meerdere paardenverkoopgroepen, misschien zit daar wat voor je tussen? :)

Never apologize for being yourself

Cyliyana
Berichten: 6
Geregistreerd: 08-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-18 14:50

Nico_lette schreef:
Welkom! :D
Je kunt ook op marktplaats kijken, op Facebook hebben ze ook meerdere paardenverkoopgroepen, misschien zit daar wat voor je tussen? :)


Dankje :)
Al druk aan het zoeken :) en op FB moet ik nog even geaccepteerd worden in dé western paarden groep.

MirandaMalik

Berichten: 9878
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Hallo :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 21:44

Marktplaats is wel wat minder geworden sinds er betaald moet worden voor de advertentie, heb ik het idee.

Hier staat ook niet echt veel, al denk ik dat dit ook niet de tijd is, van het voorjaar zal het aanbod wel weer wat vergroten.

Het beste blijft via via, ook op fb. :j

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers