Hallo ! Even voorstellen ......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saskia_D

Berichten: 74
Geregistreerd: 09-05-17

Hallo ! Even voorstellen ......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-17 10:08

Dag Bokkers,
na een tijdje 'stil' te hebben meegelezen, is het wel zo netjes om me even aan jullie voor te stellen...

Ondanks mijn leeftijd (45+) rijd ik pas sinds enige jaren, en mag ik me nu officieel ruiter noemen van een lieve, slimme lease-Fries. Hoewel we relatief dicht bij het bos zitten, ben ik een echte dressuur-muts :)) en rijd ik dus veel in de (buiten)bak.

Naast het zelf rijden, ben ik trotse sponsor, groom, stal-mestende en proefjes lezende moeder van een Penny-meid van 12 jaar, die binnenkort haar eerste wedstrijd start met haar bijrijd-pony.

Tja, de mannen bij ons in huis hebben wat te stellen met de paarden-praat, paarden-luchtjes en paarden-tijd maar wat kunnen wij hiervan genieten!

Wellicht snel tot spreeks, hier op Bokt!
:evaw:

testes76

Berichten: 1028
Geregistreerd: 04-02-13
Woonplaats: Noord brabant

Re: Hallo ! Even voorstellen ......

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:44

Nooit te laat om te beginnen +:)+ . En wat leuk om met je dochter te delen. Hier een beetje hetzelfde verhaal ; dochter lief ook paardenfanaat en drie mannen anti- paard hihi. Veel plezier *\o/*

ellenimar
Berichten: 379
Geregistreerd: 18-09-09

Re: Hallo ! Even voorstellen ......

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 10:48

Hey wat leuk! Lekker met de paarden bezig. Hier begonnen ooit met hubbie samen tweespan mennen, dochter en zoon beiden ponyrijden en ik zei de gek ook t span onder zadel rijden dus druk zat. Geniet jij er maar van met dochterlief want hier ben ik als enige overgebleven..... -O-

Saskia_D

Berichten: 74
Geregistreerd: 09-05-17

Re: Hallo ! Even voorstellen ......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-17 11:10

We hebben man-lief maar een rij-les voor zijn verjaardag gegeven en hebben de afgelopen drie jaar met z'n allen in de zomervakantie trouw een paardrijtocht gedaan in het buitenland. Maar veel verder zal het niet komen.
En ach, twee mensen met het paardenvirus in huis is toch voldoende...
Papa gaat trouwens wel mee naar stal als het zo uitkomt - even paarden knuffelen -
Dus we mogen niet klagen!

En mennen? Da's ook een leuk idee!!

DeMaJai
Berichten: 281
Geregistreerd: 03-02-10
Woonplaats: Gouda

Re: Hallo ! Even voorstellen ......

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 21:55

Welkom