Zwarte ruin van Sir oldenburg Gezocht!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Kayleigh1904
Berichten: 8
Geregistreerd: 27-11-17

Zwarte ruin van Sir oldenburg Gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-17 17:34

Afbeelding

Afbeelding

Hallo,

Ik ben opzoek naar mijn vriendje.
Wij hebben hem ongeveer 5 maand geleden verkocht naar iemand in Duitsland. Helaas had diegene geen klik met hem en wil/heeft hem verkocht of naar een handelaar gebracht...

Ik zou heel erg graag willen weten waar hij nu is.

Het gaat om Exclusive ( Sir oldenburg x Negro x Ferro)
Het is een zwartbruine, maar lijkt een zwarte ruin.
Hij is geboren op 5-5-2009.

Exclusive valt zeker op, dit door zijn 4 witte voeten en zn kleine blesje/streepje.
Hij heeft Z dressuur gelopen en kan ook leuk springen.

Hij is heel gevoelig en erg bang, dit is ook de reden dat ik heel erg graag wil weten waar hij is zodat ik hem kan helpen wil er iets aan de hand zijn.

Weet jij iets van Exclusive of heb je een vermoeden! Twijfel dan niet om een berichtje te sturen.


Koosnaamloos
Berichten: 241
Geregistreerd: 31-07-17

Re: Zwarte ruin van Sir oldenburg Gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 17:53

Ik zou het helaas niet weten...
Veel suc6 met je zoektocht! Miss een idee om in het duits berichten te plaatsen op fb. Heb je het adres van diegene in Duitsland? Dichtstbijzijnde handelaar benaderen?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26199
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Zwarte ruin van Sir oldenburg Gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 19:16

Hallo Kayleigh1904,

Voor het zoeken naar je vorige paard, kun je het best je oproep plaatsen op [OV] Opsporing verzocht. Dat gedeelte van Bokt is speciaal voor dit soort oproepjes. Ik heb zojuist al een moderator gevraagd of die jouw topic daarheen wil verplaatsen, dan hoef je geen nieuw topic daar te openen.

Ik hoop dat je snel wat hoort over Exclusive, lijkt me heel moeilijk als je niet weet waar je lieveling is.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Kayleigh1904
Berichten: 8
Geregistreerd: 27-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-17 21:09

Koosnaamloos schreef:
Ik zou het helaas niet weten...
Veel suc6 met je zoektocht! Miss een idee om in het duits berichten te plaatsen op fb. Heb je het adres van diegene in Duitsland? Dichtstbijzijnde handelaar benaderen?

Ik heb diegene die Exclusive heeft gekocht zelf nog bericht gedaan. Helaas reageerde ze dus niet meer. Ik heb ook geen flauw idee waar hij precies staat. Ik heb wel in de omgeving al gezocht naar handelaren en stallen daar maar zonder resultaat

Kayleigh1904
Berichten: 8
Geregistreerd: 27-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-17 21:09

JPitty schreef:
Hallo Kayleigh1904,

Voor het zoeken naar je vorige paard, kun je het best je oproep plaatsen op [OV] Opsporing verzocht. Dat gedeelte van Bokt is speciaal voor dit soort oproepjes. Ik heb zojuist al een moderator gevraagd of die jouw topic daarheen wil verplaatsen, dan hoef je geen nieuw topic daar te openen.

Ik hoop dat je snel wat hoort over Exclusive, lijkt me heel moeilijk als je niet weet waar je lieveling is.


Ja het is heel moeilijk. Ik heb daar het bericht ook al zelf in geplaatst, maar dacht wie niet waagt wie niet wint dus ik probeer het hier ook.

Angela

Berichten: 25691
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 21:23


De Tapasworkshop.nl Voor een tapasworkshop bij jou thuis, door heel Nederland
Importexpert compleet verzorgde auto import
http://www.akasha-rijkunst.nl/akashas-college - Opleidingen voor volwassenen! o.a. Zitcoach, stalmedewerker


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers