heel lang geleden, maar terug de weg gevonden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
florke
Berichten: 7
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Moen

heel lang geleden, maar terug de weg gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-17 15:10

Hallo

Heel lang geleden was ik een actief lid op verschillende fora, maar door drukte, privéleven en ondertussen al 2 kinderen verder (14jaar en 5 jaar) toch terug de weg gevonden naar een forum.

Ik ben dus florke, 35 jaar jong en dus zoals ik eerder zei een mama. Ik heb altijd paarden gehad sinds mijn 14de en héél veel accidenten gehad met paarden, zodat het rijden wat moeilijker gaat voor mij. Mijn eerste paard was een draver en heb over x aantal jaren een shire gehad die ik had als jaarling. Jammer genoeg door scheiding is hij niet van mij gebleven...

Ga hier niet in alle kleuren en geuren over vertellen, want was het pijnlijkste dat ik ooit had meegemaakt, na hem alles zelf te leren uw kind moeten afgeven... kon dan een tijdje ook niks horen of zien ivm paarden.

Paar jaar geleden een paard gratis zien staan hier in de buurt van toen 25 jaar en heb ze dan onder mijn hoede genomen en 2 jaar aan gewerkt om ze terug dik te krijgen (was héél mager) en alles laten onderzoeken op al wat ze had. Kortom om een lang verhaal kort te maken, paard is ondertussen 27 jaar en leeft nog altijd en is bij goede mensen terecht gekomen en is nog altijd rond en gezond.

Dit jaar in het voorjaar heb ik dus besloten om toch nog eens te wagen om op zoek te gaan naar een paardje voor mij. We zijn uitgekomen op een jaarling pinto genaamd Alano. Ondertussen ook héél veel meegemaakt met hem, maar gaat nu de goede kant op. Paard staat op mijn naam, dus als ik ooit uit elkaar moest gaan (je weet nooit) is het nu effectief mijn paard.

Alano kan je altijd volgen op mijn blog op fb: https://www.facebook.com/mijnkleintje/
Ik hoop dat het forum hier mij ook af en toe gaat kunnen helpen met vragen die ik heb met bv de opvoeding of met een probleem waarmee ik zit enzo..

Als er nog vragen zijn stel ze gerust!

Nog een goed weekend!


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26195
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: heel lang geleden, maar terug de weg gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 15:16

Hallo en welkom terug op Bokt!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

florke
Berichten: 7
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Moen

Re: heel lang geleden, maar terug de weg gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-17 15:31

dank u wel :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26195
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: heel lang geleden, maar terug de weg gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-17 15:36

Zegt u maar je tegen mij. Anders voel ik me al zo oud... <:)

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

florke
Berichten: 7
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Moen

Re: heel lang geleden, maar terug de weg gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-17 15:37

hahahaha ok ;)

Sarenata

Berichten: 14
Geregistreerd: 02-11-17

Re: heel lang geleden, maar terug de weg gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 19:00

Wat een leuk paardje! Ik zit hier sinds deze week, dus leuk om kennis te maken met andere mensen die gek zijn op paarden :-)

Anoniem

Re: heel lang geleden, maar terug de weg gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 19:04

Ik weet nog wie je bent. Heb Hector zelfs nog gezien :j

florke
Berichten: 7
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Moen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-17 19:52

Sarenata schreef:
Wat een leuk paardje! Ik zit hier sinds deze week, dus leuk om kennis te maken met andere mensen die gek zijn op paarden :-)


dank u wel!

florke
Berichten: 7
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Moen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-17 19:52

DeMolenhoek schreef:
Ik weet nog wie je bent. Heb Hector zelfs nog gezien :j


ja idd, een hele lange tijd terug, tijd vliegt voorbij...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers