Hi!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimbsx
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-08-17
Woonplaats: Landgraaf

Hi!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-17 21:20

Hoi allemaal! Ik ben sinds een paar weekjes ingeschreven bij bokt. Mijn naam is Kimberley, 26 jaar oud, uit Limburg (Landgraaf) en sinds een dikke maand weer aan het rijden. Weer, omdat ik toen ik 11 was al flink wat uurtjes doorgebracht heb op camping De Riviera in Biddinghuizen. Een van de campinggasten nam daar altijd zijn manegepaarden mee en gaf elke ochtend lessen en 's middags buitenritten door de duinen. Ik was een beetje nerveus om het na 15 jaar weer op te pakken maar het cliché is waar: het is net al fietsen. Dus de basis zat er gelukkig wel al in. Nu ben ik druk bezig om mijn techniek te verbeteren en gewoon veel tijd door te brengen met paarden om ze goed te leren kennen.

In mijn omgeving zijn niet heeel veel mensen die het paardrijvirus te pakken hebben, dus: als jullie tips hebben voor een semi beginnende paardengek... Laat het maar weten! Wie moet ik volgen op social media, wat is goed om te weten en ga zo maar door, ik heb nog veel te leren Ik leer jullie graag kennen!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26279
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Hi!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 21:29

Hallo en welkom! Wat tips etc betreft, kan ik alleen zeggen: snuffel gewoon eens lekker rond op Bokt. Er is hier echt zoveel informatie te vinden!

Kimbsx
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-08-17
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-17 21:35

JPitty schreef:
Hallo en welkom! Wat tips etc betreft, kan ik alleen zeggen: snuffel gewoon eens lekker rond op Bokt. Er is hier echt zoveel informatie te vinden!

Thanks Jpitty! Ik ben al flink aan het snuffelen inderdaad, vooral de Wiki is erg interessant!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26279
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 21:38

Kimbsx schreef:
JPitty schreef:
Hallo en welkom! Wat tips etc betreft, kan ik alleen zeggen: snuffel gewoon eens lekker rond op Bokt. Er is hier echt zoveel informatie te vinden!

Thanks Jpitty! Ik ben al flink aan het snuffelen inderdaad, vooral de Wiki is erg interessant!


Ben ik met je eens! Ik leer daar ook steeds meer van!