Ik ben nieuw!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AmberBanjer
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-09-16

Ik ben nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 17:16

Hallo allemaal!

Ik ben Amber en ben nu 19 jaar. Ik ben met paarden in contact gekomen omdat mijn zus op de manege zat. Mijn moeder en tantes hebben ook altijd paardgereden. Vanaf mijn net zesde jaar rij ik al paard. Eerst bijna een jaar op de manege. Toen hebben mijn zus en ik een eigen pony gekregen genaamd; Banjer *\o/* een super stoer wit Welsh ruintje. Banjer was toen der tijd 7 jaar (net als ik :j ). Na een paar jaar kreeg mijn moeder kriebels en wilde graag zelf ook weer rijden, toen hebben wij een prachtige Fries gekocht; Maxamo (roepnaam Mo) een vreselijk lieve jonge man. Hij was 3 jaar toen wij hem kochten. Banjer en Mo dikke maatjes geworden en ook altijd meegenomen op vakantie naar Zeeland! Helaas hebben wij Mo in 2015 in moeten laten slapen vanwege een aorta aneurysma. Binnen 24 uur dat wij het ontdekte was hij er niet meer wat vandaag de dag nog steeds veel verdriet geeft. We hebben 6 volle jaren van hem kunnen genieten wat natuurlijk kort blijft. Maar gelukkig hebben we Bannie nog inmiddels bijna 20 jaar.
Ik studeer verpleegkunde en doe werken/leren in het ziekenhuis. Daardoor kan ik weinig rijden maar probeer iedere dag naar mijn kleine witte spook te gaan!!

Dit is mijn verhaal! Reageer gerust vind ik leuk! :))

Groetjes,
Amber


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25863
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Ik ben nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 17:20

Hallo en welkom hier!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

AmberBanjer
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-09-16

Re: Ik ben nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 22:01

Dankjewel! :)

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Ik ben nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 22:12

Welkom op bokt! :) Heb je een foto van banjer?

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West

AmberBanjer
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-09-16

Re: Ik ben nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-16 06:47

Ja natuurlijk!

AmberBanjer
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-09-16

Re: Ik ben nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-16 06:58

Afbeelding
Afbeelding

Flowery

Berichten: 2442
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Ik ben nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 07:00

Welkom en wat een leuke pony! :)

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Ik ben nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 07:23

Wat een leukerd! :D

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers