Mijzelf ook even voorstellen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xLuna93

Berichten: 12
Geregistreerd: 18-09-16
Woonplaats: Friesland

Mijzelf ook even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-16 15:02

Hai!

Heb me ooit in een ver verleden ooit aangemeld hier en eigenlijk nooit meer naar om gekeken omdat
ik het te druk had met allerlei andere puber-dingen. En toen wou ik vandaag inloggen en bestond mijn
gebruikersnaam niet meer op mijn e-mail haha. :P Ondertussen ben ik 23 jaar geworden en mijn naam
is Franciska. :) Ik ben een student Mode en Design, wat inhoud dat ik kleding bedenk-ontwerp-maak.
Ik doe eigenlijk dus wat alle modeontwerpers ook doen, maar dan op school. :P Hierna hoop ik
richting receptioniste te gaan, iets compleet anders dus.

Als hobby heb ik een Canon 100D met een kitlens en een 75-300MM zoomlens. Al ben ik op het moment
niet zo actief met fotograferen als dat ik dat in het begin was... ik hoop dit wel weer op te pakken en
zeker als ik straks (hopelijk) mijn rijbewijs heb, is het wat makkelijker om op plekken te geraken en
erop uit te trekken met de camera!

Verder ben ik veel onderweg tussen Friesland en Rotterdam, omdat mijn vriend een ''Rotterdammert''
is. Zoals dat tegenwoordig normaal is, heb ik hem leren kennen via een chatsite op het internet. Iets
wat vergelijkbaar is aan chatroulette, heel stom als je erover na denkt maar ben deze maand wel drie
jaar met hem samen en nog steeds heel erg gelukkig. <3

Ik heb altijd paardgereden maar heb deze passie en lust vorig jaar, na 12 jaar, zo snel weer moeten
opgeven als dat ik een hele leuke Tinkermerrie had gevonden om te leasen. Helaas heb ik door gedoe
met mijn eigen gezondheid en lichaam - wat in die tijd héél snel van kwaad naar erger ging - dit dus
na twee maanden ook weer moeten opgeven dus. Maar ondanks dat ik nu niet rijd, betekend niet dat ik