Mijzelf ook even voorstellen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xLuna93

Berichten: 12
Geregistreerd: 18-09-16
Woonplaats: Friesland

Mijzelf ook even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-16 15:02

Hai!

Heb me ooit in een ver verleden ooit aangemeld hier en eigenlijk nooit meer naar om gekeken omdat
ik het te druk had met allerlei andere puber-dingen. En toen wou ik vandaag inloggen en bestond mijn
gebruikersnaam niet meer op mijn e-mail haha. :P Ondertussen ben ik 23 jaar geworden en mijn naam
is Franciska. :) Ik ben een student Mode en Design, wat inhoud dat ik kleding bedenk-ontwerp-maak.
Ik doe eigenlijk dus wat alle modeontwerpers ook doen, maar dan op school. :P Hierna hoop ik
richting receptioniste te gaan, iets compleet anders dus.

Als hobby heb ik een Canon 100D met een kitlens en een 75-300MM zoomlens. Al ben ik op het moment
niet zo actief met fotograferen als dat ik dat in het begin was... ik hoop dit wel weer op te pakken en
zeker als ik straks (hopelijk) mijn rijbewijs heb, is het wat makkelijker om op plekken te geraken en
erop uit te trekken met de camera!

Verder ben ik veel onderweg tussen Friesland en Rotterdam, omdat mijn vriend een ''Rotterdammert''
is. Zoals dat tegenwoordig normaal is, heb ik hem leren kennen via een chatsite op het internet. Iets
wat vergelijkbaar is aan chatroulette, heel stom als je erover na denkt maar ben deze maand wel drie
jaar met hem samen en nog steeds heel erg gelukkig. <3

Ik heb altijd paardgereden maar heb deze passie en lust vorig jaar, na 12 jaar, zo snel weer moeten
opgeven als dat ik een hele leuke Tinkermerrie had gevonden om te leasen. Helaas heb ik door gedoe
met mijn eigen gezondheid en lichaam - wat in die tijd héél snel van kwaad naar erger ging - dit dus
na twee maanden ook weer moeten opgeven dus. Maar ondanks dat ik nu niet rijd, betekend niet dat ik
geen hart meer heb voor deze dieren. Ik geniet ook van ze door naar foto's te kijken en verhalen te
lezen van mensen die deze hobby en sport nog wel kunnen beoefenen! :)

Omdat ik dus geen eigen paard, verzorgpaard of leasepaard heb ... betekend het niet dat ons huis leeg
is. Als gezin hebben wij een Mechelse Herder x Jack Russel Terriër van 14 jaar, genaamd Toska en een
Cyperse Poes van 5 jaar, genaamd Sara.

Afbeelding
Afbeelding

Ook mijn zusje heeft nog een hond, Cody, een Parson Russel Terriër van 12 jaar en heb ik een Franse
Hangoor Konijn, Coba, van net 8 maanden en 7,5KG zwaar. :P

Afbeelding
Afbeelding

Verder heb ik een zwak voor Stafford-honden en Pitbull's. Die droom komt aanstaande Vrijdag, 23
September, dus uit. Ik ga dan Luna, een Pitbull XXL teefje van drie jaar ophalen, die een tweede thuis
krijgt bij mij. Een super sociaal en lief beestje die nog geen mug kwaad doet. Ik zie er erg naar uit om
haar eindelijk thuis te hebben en lekker met haar aan de slag te kunnen qua trainingen. :))

Afbeelding.Afbeelding

Ik hoop hier eigenlijk gewoon een gezellige tijd te beleven, wat topics te volgen en wie weet ga ik ooit
wel eens mee naar een meeting. +:)+

Groetjes!

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 15:44

Welkom op bokt en je eerste foto is echt grappig :')

Bootsiebob

Berichten: 5540
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Mijzelf ook even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 15:46

Welkom! Mooie foto's! Die eerste :D
En dat konijn <3 <3 <3

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mijzelf ook even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 15:47

Welkom op bokt! Lieve huisdieren heb je! :D

anna_gail

Berichten: 165
Geregistreerd: 26-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 15:48

Welkom! Leuke dieren heb je....Eerste foto :')

Ann99

Berichten: 439
Geregistreerd: 03-11-14
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 15:55

Welkom terug op bokt.
Hoe dat ooit, een herder x jack russel, :?

nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 16:06

Ann99 schreef:
Welkom terug op bokt.
Hoe dat ooit, een herder x jack russel, :?



Welkon TS.. :)

En Ann99.. Mijn friese merrie is ooit eens gaan liggen voor een shetlander hengst.. Ik stal me zo voor dat een groote hondenras dat ook doet voor een kleiner ras..

Iets met een wil en een weg.. :))

Jiildou23

Berichten: 147
Geregistreerd: 05-09-16
Woonplaats: Veenhuizen

Re: Mijzelf ook even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:07

Welkom!

testes76

Berichten: 1028
Geregistreerd: 04-02-13
Woonplaats: Noord brabant

Re: Mijzelf ook even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:32

leuke bende hihi *\o/*

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 21:00

nine1987 schreef:
En Ann99.. Mijn friese merrie is ooit eens gaan liggen voor een shetlander hengst.. Ik stal me zo voor dat een groote hondenras dat ook doet voor een kleiner ras..

_O- _O-

Welkom!

nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Mijzelf ook even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 13:55

Ik zie nu net dat er wel schandalige typfouten in mijn vorige post zitten.. Excuses.. :P

Isabeaumin01

Berichten: 36
Geregistreerd: 28-07-16

Re: Mijzelf ook even voorstellen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:10

Welkom terug :) en ogh wat een leukerds allemaal! Leuke beestenboel zo bij elkaar