Post bewerken, hoe en wat?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Post bewerken, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 09:43

Hoi Bokkers!
Nee, dit is geen topic om te vragen hoe je je post moet bewerken, maar aan de hand van wat bepaald wordt of er onder komt te staan: Laatst bijgewerkt door NesxNas op Gisteren, 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt. In het ene topic voeg ik er een enorme lap tekst bij, en staat het er niet onder, en bij het andere topic verander ik één letter in een hoofdletter en komt dat bovenstaande er dus onder te staan. Mijn vraag is dus: Weet iemand wie dat bepaalt of hoe dat bepaald wordt? Oh, en nog een andere vraag, waarom staat het er überhaupt onder?

Als je nog niet bent afgehaakt bij mijn saaie verhaal, en weet je het antwoord, laat je een berichtje achter? :)
Modjes, mocht het verkeerd staan, mijn excuses.
Groetjes,
[naam]


Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 09:55

Volgens mij komt dat er alleen onder te staan als je wijzigt terwijl er ondertussen al een nieuwe post onder staat. Dus als er verder nog niemand heeft gereageerd na jou, staat het er niet. Dacht ik, kan ernaast zitten. Waarom het eronder staat weet ik ook niet, misschien juist voor degenen die na jou nog gepost hebben, dat ze zien dat er iets veranderd/toegevoegd is.

Edit: Zie, ik heb nu 2x gewijzigd en het staat er niet :P

Fenore van Gipsy Spirit

shetties

Berichten: 4073
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: 't Gooi

Re: Post bewerken, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 10:00

En het heeft volgensmij ook met hoe lang je na het plaatsen je post bewerkt.

Veel spullen te koop/ruil, oa Eskadron/Eurostar/Anky/Scapa, zie mijn advertenties/profiel! *klik*
"Success is the ability to go

Turbo haf tussen de paarden :D Dressuur: Z1, Springen: B+2 en SGW L+5
from one failure to another

with no loss of enthusiasm"

Sir Winston Churchill

Anoniem

Re: Post bewerken, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 10:01

Je kunt je post toch maar maximaal 45 minuten (ofzoiets) bewerken na plaatsing?

shetties

Berichten: 4073
Geregistreerd: 04-02-09
Woonplaats: 't Gooi

Re: Post bewerken, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 10:06

Ja klopt, maar als je volgensmij binnen 1 minuut (ofzo) bewerkt komt het er niet te staan, maar als je post al 3 minuten staat dat het er dan wel komt te staan.
Geen idee of dat waar is, maar ik dacht dat het misschien zoiets was.

Veel spullen te koop/ruil, oa Eskadron/Eurostar/Anky/Scapa, zie mijn advertenties/profiel! *klik*
"Success is the ability to go

Turbo haf tussen de paarden :D Dressuur: Z1, Springen: B+2 en SGW L+5
from one failure to another

with no loss of enthusiasm"

Sir Winston Churchill

Anoniem

Re: Post bewerken, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 10:51

Ja, dat zou ook kunnen. Misschien dat een modje het antwoord weet?

Anoniem

Re: Post bewerken, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:36

Nog iemand het antwoord of een idee?

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:41

Het antwoord staat er al van Kirsha. Dat je je post maar een bepaalde tijd kunt bewerken staat er los van. Vanwaar dat gedram?

Goedgekeurd onderschrift :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:42

Gedram? Onder de post van Kirsha staat dat ze hem al twee keer gewijzigd heeft, maar het 'bewerktzinnetje' staat er niet onder. Vandaar dat ik dacht dat haar post toch niet klopte.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-12-13 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

_Ekenna
Berichten: 2802
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:44

Ik denk dat er pas "Laatst bijgewerkt..." onder komt te staan als iemand dat onderwerp/topic na jouw post heeft gelezen, en dus waarschijnlijk ook jouw post heeft gezien. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:45

_Ekenna schreef:
Ik denk dat er pas "Laatst bijgewerkt..." onder komt te staan als iemand dat onderwerp/topic na jouw post heeft gelezen, en dus waarschijnlijk ook jouw post heeft gezien. :)

Ja inderdaad, nu snap ik het, heb het zelf net ook gedaan dus heb het antwoord nu. Thanks!

_Ekenna
Berichten: 2802
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:46

Jeetje Billy, ze dramt helemaal niet door, ze vraagt gewoon iets, want er waren mogelijke antwoorden gegeven, maar het is niet zeker of dat ook de juiste antwoorden zijn op haar vraag. Jij reageert nu erg kinderachtig. Jouw reacties hebben geen toegevoegde waarde op dit topic, dus dan kan je beter je mond houden denk ik. Volgens mij ben jij degene die hier aandacht nodig heeft. :j

Anoniem

Re: Post bewerken, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:47

Ach ja, ik heb nu al getemd, dus laat maar. Blijkbaar is één keer vragen om meerdere antwoorden teveel.

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:40

NesxNas schreef:
Gedram? Onder de post van Kirsha staat dat ze hem al twee keer gewijzigd heeft, maar het 'bewerktzinnetje' staat er niet onder. Vandaar dat ik dacht dat haar post toch niet klopte.


Ik heb mijn post bewerkt toen er na mij nog niemand had gereageerd. Dat bedoelde ik dus ook, dat het er dan niet onder komt te staan :) Als je je post wijzigt terwijl er al een nieuwe post onder staat komt dat zinnetje er wel. Ik vroeg me namelijk hetzelfde af en heb het een aantal keer uitgeprobeerd :D

Jullie hebben het hier trouwens over kinderachtig, maar ik vind het ook niet zo netjes dat jullie iemand hier nu openlijk belachelijk maken.

Fenore van Gipsy Spirit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:42

Kirsha schreef:
NesxNas schreef:
Gedram? Onder de post van Kirsha staat dat ze hem al twee keer gewijzigd heeft, maar het 'bewerktzinnetje' staat er niet onder. Vandaar dat ik dacht dat haar post toch niet klopte.


Ik heb mijn post bewerkt toen er na mij nog niemand had gereageerd. Dat bedoelde ik dus ook, dat het er dan niet onder komt te staan :) Als je je post wijzigt terwijl er al een nieuwe post onder staat komt dat zinnetje er wel. Ik vroeg me namelijk hetzelfde af en heb het een aantal keer uitgeprobeerd :D

Jullie hebben het hier trouwens over kinderachtig, maar ik vind het ook niet zo netjes dat jullie iemand hier nu openlijk belachelijk maken.

Oh ik dacht dat je hem bewerkt had nádat er nog iemand gereageerd had. In mijn eennalaatste post (ofzoiets) heb ik het ook geprobeerd, maar het stond er wel bij. Bedankt voor je antwoord!

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Post bewerken, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:43

Nee klopt inderdaad, het stond er een beetje onduidelijk :D Ik ben er ook nog steeds niet helemaal uit of dit inderdaad is hoe het werkt, maar het klinkt aannemelijk dus ik neem hier genoegen mee :=

Fenore van Gipsy Spirit

Anoniem

Re: Post bewerken, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:43

Ja inderdaad. Nou mocht iemand toch nog het antwoord weten hoor ik het graag, maar ik heb al getemd dus het zal denk ik wel snel gesloten worden. :D

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16983
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 12:09

Aangezien TS haar antwoord heeft, sluit ik inderdaad bij deze het topic.

Daarnaast heb ik verschillende offtopic reacties moeten verwijderen. Houd er rekening mee dat het op Bokt niet te bedoeling is onrespectvol te reageren, maar ook om daar niet op door te gaan en andere (ongerelateerde) zaken erbij te halen. Dank. :)

“I am a brain, Watson. The rest of me is a mere appendix.”
― Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 2 bezoekers