Nieuw account na jaren aangemaakt.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
I_Lo
Berichten: 28
Geregistreerd: 19-06-13

Nieuw account na jaren aangemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 13:44

Hoi Allemaal,

na 7 jaar uit de paardenwereld (en dus ook van bokt) te zijn geweest heb ik nu weer een nieuwe account aangemaakt. :)

Sinds maart ben ik na 7 lange jaren weer gaan rijden. Ik rijd Kim voor Horsetopshop hier op het forum. Wij kennen elkaar al vele jaren, vanaf dat ik 13 was geloof ik. Vroeger toen ik zelf een Fjord had samen op stal gestaan en later nog Eri voor hen gereden. Tevens langer geleden ook nog paardjes verzorgd voor Ziolette hier op het forum.
Ineens was ik het zat (ja hoe kan het ik weet het :roll: ) en had het veel te druk met werk, vrienden, stappen en allerlei andere zaken. Iig geen paarden.
Ik dacht ik stop 'even' maar dat even werd 7 jaar. ;(

Sinds kort weer contact met horsetopshop en zodoende de bijrijdster voor Kimmie geworden. +:)+ Kim en ik passen geloof ik goed bij elkaar. We rijden voornamelijk buiten. Vaak rijd ik ook alleen hele ritten met haar en zit dan honderduit tegen haar te kletsen, altijd leuk als er een fietser voorbij komt en je vreemd aankijkt haha. :D

Het leek mij daarom ook weer leuk om een account aan te maken, al moet het paardenjargon wel weer een beetje terugkomen na al die jaren is er een hoop naar de achtergrond verdwenen.

Liefs, I_Lo :wave:

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101725
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:25

Welkom terug op Bokt dan maar. :D Tof dat je weer een paardje kan bijrijden. :D

HarriesHorse

Berichten: 1218
Geregistreerd: 08-05-12

Re: Nieuw account na jaren aangemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:26

Welkom terug! :)