Belangrijke vraag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmivediKenL
Berichten: 0
Geregistreerd: 23-12-18

Belangrijke vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-18 19:58

Hoi iedereen,

Ik heb een zeer belangrijke vraag. Ik ben vrijwilliger bij Amivedi. Dit betekend dat ik twee a drie (soms meer) uren per dag bezig ben verloren dieren (honden, katten, konijnen, knaagdieren, reptielen, klein vee, enz.) terug te vinden (online) en de eigenaren van gevonden dieren te vinden, met als doel dieren zo snel mogelijk weer veilig thuis te krijgen.
Dit kan ik alleen met hulp van de facebook volgers van de Facebook sites (Amivedi Krimpenerwaard en Amivedi Lansingerland). Des te meer mensen deze sites volgen, des te groter is de kans dat ik dieren weer veilig thuis kan krijgen. Nu weet ik dat iedereen hier bij bokt van dieren houdt en ik zou jullie dan ook allemaal willen vragen alstublieft deze Facebook sites te liken/volgen en jullie vrienden en familie vragen hetzelfde te doen.

Je kunt bij Facebook gewoon Amivedi Krimpenerwaard en/of Amivedi Lansingerland invullen om op deze pagina's te komen.


Ik vraag hier dus niet om geld, maar om een pagina te volgen :) Een gratis en simpele goede daad ;)


Alvast bedankt! en Hele fijne dagen <|- {:) ,

Groetjes Laura

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Belangrijke vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 20:07

Dit is niet de bedoeling..ik heb getemd

rien10
Berichten: 14671
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Belangrijke vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 20:10

Ik woon in lansingerland. Stuur mij ff n link in pb.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Belangrijke vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 20:14

Een account aanmaken op Bokt om om facebook volgers te vragen, hoe mooi het doel ook (en het is een héél goed doel!) is inderdaad niet de bedoeling. Ik plaats daarom hier een slotje, en zal het topic morgen verwijderen.