Stelt zich voor: zoekt plek om te rijden/stalling omg. Grave

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LindaWes
Berichten: 0
Geregistreerd: 18-02-18

Stelt zich voor: zoekt plek om te rijden/stalling omg. Grave

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-18 12:46

Hoi,

Linda, 38 jaar en paardenmeisje in hart en nieren :)
Ik ga in maart verhuizen naar Grave en ben op zoek naar een fijne plek om paard te rijden in die omgeving. In eerste instantie om nieuwe paardencontacten te leggen, in tweede instantie ben ik ook op zoek naar een plek waar ik een paard(je) zou kunnen stallen. Daarvoor zou ik op zoek zijn naar veel weidegang, een niet te grote stal, of juist een plek waar 24-7 buiten met schuilstal mogelijk is.

Ik ben een allround ruiter. Ik hou van buitenzijden, springen, eventing, endurance en rij al meer dan 30 jaar. Ik vind alles wel leuk, zolang paard en ik er maar beiden plezier aan beleven :)

Ik ben daarnaast van plan om therapeutisch aan de slag te gaan met paarden en kinderen (ga opleiding eqiutherapie volgen), waardoor ik op zoek ben naar een plek waar ik gebruik kan maken van (minstens) een buitenbak(je).
Maar zo loop ik wel al ver vooruit op de zaken!

Weet jij een fijne plek om paard te rijden omg. Grave, heb je een paard dat een bijrijder zoekt of weet je een fijne plek waar ik een tijd zou kunnen lessen? Jullie suggesties zijn erg welkom!



Hof_Arcadia
Berichten: 99
Geregistreerd: 15-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 13:05

Heb lange tijd in Grave gewoond met paarden en het is daar nog niet zo makkelijk. In de zomer heb je in dat gebied veel last van dazen en daardoor is een binnenbak wel fijn. Als je de brug over gaat richting Nijmegen is de dazenplaag meteen een stuk minder. Als je echt wilt buitenrijden zou ik richting Overasselt, Alverna en Groesbeek gaan zoeken. Dat is wel iets verder maar bosrijk. Grave is verder een fijne plaats om te wonen, veel succes!

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Stelt zich voor: zoekt plek om te rijden/stalling omg. Grave

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 08:17

Welkom op Bokt!
Het topic staat deels op de verkeerde plek, WWW is om je als nieuwe gebruiker voor te stellen, niet voor het zoeken naar lessen of bijrijpaarden.

Wanneer je een paard zoekt om bij te rijden of te verzorgen, dan kan je een advertentie openen op de Bokt Markt.
Ervaringen met lessen bij jou in de omgeving kan je vragen op [ED] Ervaringen en Diensten.
Boven aan de pagina vind je de verschillende tabs waar je je vragen kwijt kan.

Toos Onderschriftloos :D



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker