Even voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EviAnniek
Berichten: 0
Geregistreerd: 17-02-18

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-18 12:17

Hallo ik ben nieuw dus weet nie echt hoe het hier allenmaal werkt sorry daarvoor.

Mijn naam is Evi ben 16 bijna 17. Ik hou me helen leven ontsettend van paarden ik ben er altijd en overal mee bezig. Als kind was het mijn droom om en verzorgpaard te krijgen/vinden. Of nog beter een eigen pony maar helaas is dit bijden nooit gelukt. Daarom ben ik maar de kermis pony's gaan verzorgen die kunnen wel wat aandacht gebruiken. Dit heb ik jarenlang gedaan. Dat ze op de kermis liepen kon ik niks aan veranderen wel het welzijn. En ik moet zeggen die jaren dat ik ze verzorgde stonden ze er altijd netjes bij. En als er iets met de pony's was regelde ik bij de eigenaar dat er een dierenarts kwam. Ik heb daar een erg leuken tijd gehad.

De man heeft zelfs een pony voor me gekocht die mag ik als eigen beschouwen, heb de kleine rakker zelf ingereden. Deze pony loopt ook alleen op kermissen als ik er ben veder staat die op de wei. De man zecht dat die hem voor me bewaard tot ik oud genoeg ben en dan mag ik hem meenemen.

Veder tijd ik al ruim 10 jaar paard, maar omdat ik dat heel lang en opschepperig vind klinken maak ik er vaak 8 van. Verder vind ik paardrijden leuk maar toch vind ik het poetsen en verzorgen leuker. Ik hou er niet van om met een zweep te rijden, maar ik doe het wel omdat de manege dat zo nodig vind en het er bij hoort. Je ziet me daarom ook altijd kleine niet al te harden tikjes geven. Krijg ik altijd op me donder voor ze vinden dat ik harder moet slaan. Nou nee dus het is ook een dier en zolang het niet boxt en het zijn best doet verdiend het geen slaag.

Ik wil binnenkort een pony overnemen van de manege. Tis me beste maatje sins jongs af aan, en ik wil er ook nie meer mee doen dan kroelen, bosritjes en beetje vrijheidsdressuur. Paardje is al oud en daarom ga ik niet te veel van hem vragen. Alleen stalling vinden is beetje moeilijk overal duren stallen met veel exstra's. Ik rij ook wel eens in de regen dus alleen een buitenbak is ook prima ik hoef nie al die luxe. En een stal uitmesten kan ik ook prima heb nie voor niks spierballen.

Veel meer kan ik nie echt over mij vertellen maar als er nog vragen zijn dan hoor ik het.

EviAnniek
Berichten: 0
Geregistreerd: 17-02-18

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-18 12:19

Sorry voor spelfouten heb dislextie.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 15:36

Hallo en welkom hier!

Voor het vinden van een stalling zou je eens op de Bokt Markt kunnen kijken. Ook kun je daar zelf een advertentie posten. Hopelijk vindt je snel een leuke stalling voor de pony!