Voorstel-rondje.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xnoussieee

Berichten: 15
Geregistreerd: 16-01-18

Voorstel-rondje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-18 13:06

Nou, laten we meteen maar met de deur in huis vallen :+ .

Mijn naam is Anouska, ik ben 16 jaar oud en heb nu al zo'n 9 a 10 jaar ongeveer mijn lieve New Forest Pony in bezit. Ik heb met haar leren rijden, en zelfs een af en toe een klein sprongetje gemaakt. Ramona is een merrie van nu 28 jaar oud, maar dat laat ze niet merken aan haar uiterlijk of gedrag. Haar schofthoogte telt nu 1m50 Ze wordt bijna elke dag bewogen en staat 24/7 buiten. Al is de weersvoorspelling slecht krijgt ze echter wel een regendeken op.
Bij haar vorige eigenaren heeft ze altijd L dressuur gelopen, maar wij doen niet aan intensief wedstrijden. We gaan vooral veel op buitenrit aangezien we ook geen bak hebben. Gelukkig wonen we dicht bij het strand en de duinen dus halen we regelmatig schone voetjes!

Afbeelding

Afbeelding

Ramona, I love you ღ
Paardensport is beleving, emotie, vriendschap en vrijheid.


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 25883
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Voorstel-rondje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 13:10

Hallo en welkom hier! Is aan je paardje niet te zien dat ze al 28 is. Ziet er goed uit!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


xnoussieee

Berichten: 15
Geregistreerd: 16-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-18 13:13

JPitty schreef:
Hallo en welkom hier! Is aan je paardje niet te zien dat ze al 28 is. Ziet er goed uit!

Dankjewel! Hoop ook dat ze nog flink wat jaren meegaat hihi.
Ik denk ook dat het door haar conditie komt hoor. Wordt mij altijd verteld dat rust roest. :)

Ramona, I love you ღ
Paardensport is beleving, emotie, vriendschap en vrijheid.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers