Even voorstellen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sarenata

Berichten: 14
Geregistreerd: 02-11-17

Even voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-17 16:33

Hallo allemaal!

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Sandra 41 jaar en ik ga binnenkort verhuizen naar Hellevoetsluis (samenwonen).
Vroeger en dan heb ik het over zo'n 30 jaar geleden ben ik begonnen met paardrijden.
Daarna heb ik een tijd 3 verzorgpaardjes gehad met een vriendin van mij.
Na een tijdje waren andere dingen belangrijker en verdwenen de paardjes eigenlijk uit mijn leven.

Een jaar of twee geleden raakte ik in gesprek met mijn vriendin van vroeger (van de verzorgpaardjes) of ik het niet leuk vond om een keertje mee te gaan om te rijden op haar Fries.
Nou ik kan jullie vertellen het was fantastisch! Maar wat was dat wennen zeg! Op een beetje stappen en een klein drafje na moest ik echt weer wennen, maar het voelde toch als vanouds. De spierpijn achteraf nam ik maar voor lief :')

Daarna is het er niet meer van gekomen om nog een keertje mee te gaan en bleven de paarden uit beeld, totdat mijn vriend ineens een paard liet zien die ze gekocht hadden (van zijn werk).
Sinds kort is het toch gaan kriebelen en ben ik op internet rond gaan kijken omdat ik waarschijnlijk in het nieuwe jaar toch eens een proefles wil gaan nemen om te kijken of ik het leuk genoeg zal vinden om weer lessen te gaan nemen. Daar heb ik ook nog een vraag over maar daar zal ik een nieuw topic voor openen.

Mijn hobby's o.a.: Instagram, lezen, fitness, films, muziek, schrijven, spiritualiteit (geen zweverig gedoe), strand en ik wil graag ooit nog gitaar leren spelen.

Groetjes Sandra

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Re: Even voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 16:34

Welkom!
Leuk dat je het weer aan het oppakken bent :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26301
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Even voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 16:46

Hallo en welkom! Heel veel plezier met het oppakken van het rijden!

Sarenata

Berichten: 14
Geregistreerd: 02-11-17

Re: Even voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-17 21:11

Ja super dank jullie wel! Het liefst zou ik morgen al willen gaan haha, maar goed nu even te druk met de verbouwing/verhuizing.

Unicornpwrr
Berichten: 0
Geregistreerd: 09-11-17

Re: Even voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 08:56

Hoi Sarenata,
Welkom! Veel plezier met het rijden & de verbouwing/verhuizing!