Nieuw hier bij bokt en ik zal mij aan jullie voorstellen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26198
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Nieuw hier bij bokt en ik zal mij aan jullie voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 21:13

Hallo en welkom hier!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26198
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 21:19

Marjon82 schreef:
JPitty schreef:
Hallo en welkom hier!



hoi,

dank je wel. Ik moet nog even goed mijn weg vinden hoe alles werkt haha.
Fijne avond


Dat komt vanzelf goed! En anders staat er ook veel nuttigs in de help en de regels. Deze staan rechtsonderaan in elk scherm, in de donkerblauwe balk, helemaal onderaan. Toen ik net nieuw was, kreeg ik ook de tip om deze eens rustig door te neuzen. Dan wordt al heel erg veel duidelijk! Mij hielp het in ieder geval wel!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26198
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:18

Hallo walsogirl,

jouw vraag kun je het beste stellen bij [MD] Medisch. Als je daar op klinkt, zie je onder de titel "Medisch"een knopje "Nieuw Onderwerp". Daar klik je op en dan krijg je een blanco topic. Hier typ je een titel en het stukje wat je hierboven getypt hebt. Onder het typevak zie je een knopje "versturen". Door op dit knopje te klikken, post je het topic en kunnen mensen jouw vraag lezen en hun ervaringen met je delen!

Heel veel beterschap voor je lieve paard!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers