Ook een nieuw account

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

MyPonyBoy

Berichten: 1
Geregistreerd: 14-01-15

Ook een nieuw account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-16 16:22

Hallo allen,

Op één of andere manier kon ik mijn oude account (Bucksinlover) niet meer gebruiken, daarom ff nieuwe aangemaakt.
Ik ben hier niet héél bekend, ik zat eind vorig jaar voornamelijk op het shetjestopic.
Kwam mede even in een turbulente tijd terecht maar nu het weer iets rustiger is, ff nieuw account aangemaakt.

Groetjes,


MPB


MyPonyBoy

Berichten: 1
Geregistreerd: 14-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-16 17:41

Dank je wel Tobbes! :)

MyPonyBoy

Berichten: 1
Geregistreerd: 14-01-15

Re: Ook een nieuw account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-16 22:23

Geen idee waarom het niet lukt. Kreeg steeds de melding dat het emailadres of het wachtwoord niet matchte. Nou het emailadres klopte sowieso dus heb ik een ander ww aangevraagd maar die kwam niet aan. Snapte er niks meer van.

MyPonyBoy

Berichten: 1
Geregistreerd: 14-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-16 22:27

Brainless schreef:
MyPonyBoy schreef:
Hallo allen,

Op één of andere manier kon ik mijn oude account (Bucksinlover) niet meer gebruiken, daarom ff nieuwe aangemaakt.
Ik ben hier niet héél bekend, ik zat eind vorig jaar voornamelijk op het shetjestopic.
Kwam mede even in een turbulente tijd terecht maar nu het weer iets rustiger is, ff nieuw account aangemaakt.

Groetjes,


MPB

ehhhh

Geregistreerd:
14-01-15 22:38


Ja dat was dus vorig jaar.

MyPonyBoy

Berichten: 1
Geregistreerd: 14-01-15

Re: Ook een nieuw account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-16 22:46

Ja dat heb ik ook..... Hoe kan dat dan...? Speciaal pas aangemaakt omdat ik twee ads wilde plaatsen.... Ik heb me wel rond die tijd met mijn oude account ingelogd... Kan het misschien zijn dat de twee accounts gelinkt worden door mijn emailadres...? Want die is hetzelfde. Snap er niks van...

MyPonyBoy

Berichten: 1
Geregistreerd: 14-01-15

Re: Ook een nieuw account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-16 22:55

Nou dan zal ik wel uit mijn nek zwammen.

MyPonyBoy

Berichten: 1
Geregistreerd: 14-01-15

Re: Ook een nieuw account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 00:55

Daarom zeg ik... Ik snap er niks van... Zal idd maar eens gaan vragen want ik kan nu ook niet meer bij mijn oude Bokt mail komen idd


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers