Hallo ik ben Jasper!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 21:34



Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 10:45

UhNee schreef:
xApple schreef:
Als iedereen die negatieve reacties krijgt hun bokt account gaat verwijderen houden we weinig leden over :')


Nou inderdaad :')

Het erge vind ik vooral de reacties van de boksters, niet eens het feit dat mannen zich aanmelden om liefde te vinden oid. Laatst ook nog een topic, eerste reacties waren 'ben je homoseksueel' en dat claimerige giechelgedrag. Echt, ik heb plaatsvervangende schaamte dan. :')


En jij denkt dat dat serieus bedoeld is? :') van reacties als de jouwe krijg ik dan weer plaats vervangende schaamte van. :o

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:50

UhNee schreef:
Ohja, volgens mij was jij dat Geryon. Maakt niet uit of het serieus is bedoeld of niet. Gelijk iemand om z'n geaardheid vragen om hem vervolgens nogal desperate virtueel te bespringen vind ik noga not done ja. Maar da's weer een andere discussie :wave:


Nee nee, niks desperate (ben ook al bezet), maar gewoon lol hebben met andere bokkers samen :D en net als met dit gezeik nu gaat hij er vast niet dood aan. ;)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers