Foto's plaatsen op profiel en forums

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CharlotteBM

Berichten: 221
Geregistreerd: 08-12-12
Woonplaats: Barneveld

Foto's plaatsen op profiel en forums

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 22:18

Beste Bokkers.
Ik ben sinds een tijdje weer terug op Bokt en wil daarom graag mijn profiel weer updaten. De foto's die ik er in had staan zijn niet meer zichtbaar aangezien deze zijn geupload via TinyPic...
Nu las ik in de help dat je het beste foto's naar jezelf kunt mailen en deze code kopieer je dan en plak je in je profiel. Dit lukt mij enkel met geen enkele mogelijkheid. Ik upload mijn foto's waardoor ze allemaal onderin komen te staan. Wanneer ik ze naar mijn tekstveld sleep gebeurt er echter niets.
Heb al verschillende uploadsites geprobeerd maar dan wordt mn foto mega groot en gedraaid enzo...
Iemand de tip hoe dit wel moet?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Foto's plaatsen op profiel en forums

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 22:21

Je kan ook foto's via de Bokt upload plaatsen. Als je een reactie plaatst zie je "voeg foto's toe". Als je daar op klikt kan je vanuit je eigen bestanden foto's uploaden :)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 22:22

Klik op foto uploaden bij een willekeurig forum voeg een foto toe. Klik op die foto dan kopieer die code plak hem in je profiel en hij is zichtbaar.

Juulxx

Berichten: 1345
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noordwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:37

Maureen95 schreef:
Je kan ook foto's via de Bokt upload plaatsen. Als je een reactie plaatst zie je "voeg foto's toe". Als je daar op klikt kan je vanuit je eigen bestanden foto's uploaden :)


Ik zie dit helemaal niet staan?

Ik ben ook al weken aan het zoeken en proberen enz.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:38

Juulxx schreef:
Maureen95 schreef:
Je kan ook foto's via de Bokt upload plaatsen. Als je een reactie plaatst zie je "voeg foto's toe". Als je daar op klikt kan je vanuit je eigen bestanden foto's uploaden :)


Ik zie dit helemaal niet staan?

Ik ben ook al weken aan het zoeken en proberen enz.




Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101725
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Foto's plaatsen op profiel en forums

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:41

Dat staat idd niet onderaan je profiel. Je moet ze bij een bericht uploaden en in het tekstvak zetten. Dan kopiëren naar je profiel.

Juulxx

Berichten: 1345
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noordwijk aan zee

Re: Foto's plaatsen op profiel en forums

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 14:54

Heb het probleem gevonden :')

Had hem op een ander forum instelling staan bokt4

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101725
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Foto's plaatsen op profiel en forums

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 15:33

Ah, dat kan ook ja. :')

CharlotteBM

Berichten: 221
Geregistreerd: 08-12-12
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-20 17:35

Juulxx schreef:
Heb het probleem gevonden :')

Had hem op een ander forum instelling staan bokt4


Op welke instelling moet ie staan? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om foto's te plaatsen.
Wanneer ik de link kopieer komt er in mijn profiel ook gewoon een link te staan en geen foto.
Wanneer ik onder een bericht op 'voeg foto's toe' druk staan al mijn foto's er 20 keer tussen; een enkeling doet het en is in normaal formaat, de rest is mega groot of wordt 2 of 4 keer opnieuw in het balkje 'files' geplaats...
Weet iemand een site waarop je net zoals op TinyPic gewoon foto's kunt uploaden en vervolgens alleen de link in je profiel of op een forum hoeft te zetten?

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 17:56

Voor de linkjes gebruik ik meestal https://nl.imgbb.com/ of picturepush, en dan voor je profiel: vóór de link zet je [img ] en erachter [/ img] (zonder spaties dan!) , dan zou de foto het moeten doen :)

Juulxx

Berichten: 1345
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noordwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 18:17

CharlotteBM schreef:
Juulxx schreef:
Heb het probleem gevonden :')

Had hem op een ander forum instelling staan bokt4


Op welke instelling moet ie staan? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om foto's te plaatsen.
Wanneer ik de link kopieer komt er in mijn profiel ook gewoon een link te staan en geen foto.
Wanneer ik onder een bericht op 'voeg foto's toe' druk staan al mijn foto's er 20 keer tussen; een enkeling doet het en is in normaal formaat, de rest is mega groot of wordt 2 of 4 keer opnieuw in het balkje 'files' geplaats...
Weet iemand een site waarop je net zoals op TinyPic gewoon foto's kunt uploaden en vervolgens alleen de link in je profiel of op een forum hoeft te zetten?


Als je bij instellingen kijkt en dan forum instelling zie je dat er opties zijn betreft de omgeving.
Mijne stond op bokt4 en dat is de verouderde omgeving. je kan hem ook op bokt 5 zetten en dan kan je makkelijker fotos posten.