Voorstellen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lute1977
Berichten: 1
Geregistreerd: 19-11-18
Woonplaats: Eindhoven

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 11:35

Hoi ik ben Lute 41 jaar en woonachtig in Eindhoven.
Ik lees al heel lang dingen op bokt omdat je er snel op uitkomt via Google als je iets zoekt.

Op dit moment heb ik geen eigen paard. Af en toe huur ik een paard om een stukje te gaan rijden in de bossen. Maar niks rijdt zo lekker als je eigen paard .
Ik ben me langzaam aan het oriënteren om weer een eigen paard aan te schaffen ,maar ik weet nog niet helemaal wat ik wil.
In het verleden ben ik in het bezit geweest van een Belgisch trekpaard. Het is een geweldig paard. Helaas door scheiding en onzekerheid toen der tijd waar ik zou gaan wonen enz heb ik afstand gedaan van hem. Mijn ex heeft nog een tijdje met hem gereden en een super huis voor hem gevonden. Gelukkig kan ik af en toe foto’s van hem voorbij zien komen.

Nu ben ik dus aan het twijfelen of ik weer een trekpaard wil gaan aanschaffen of toch een ander soort paard. Ik rij alleen in de bossen en op de hei , heb geen ambitie om te gaan springen, dressuur enz te gaan rijden .

Ben ook al pension stallingen aan het bekijken in de buurt van Eindhoven waar ik hem/haar kan gaan stallen.

Verder heb ik leuke relatie waar een geweldige zoon van bijna 5 maanden oud uit is ontstaan,super leuke bonus dochter van 7 1/2 jaar oud die ook wil gaan rijden . En natuurlijk mijn trouwe 4 voeter Fan (border collie)


Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding


Lute1977
Berichten: 1
Geregistreerd: 19-11-18
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 11:51

Autumnn schreef:
Welkom! Is het paard op de foto trouwens Stef? :)

Ja dat is idd Stef

Lute1977
Berichten: 1
Geregistreerd: 19-11-18
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-18 12:08

[quote="Silly_Woman"]Welkom, ziet er uit als een leuk paard!

Waarom niet zo’n zelfde type, als je er goed mee uit de voeten kon? :)


Ik merk dat veel stallingen niet echt op een trekpaard zitten te wachten. Maar het zal wel een trekpaard worden :) zijn voor mij gewoon het perfecte paard.
Zag van de week een comtois voorbij komen op MP. Erg interessant paard voor mij .

Lute1977
Berichten: 1
Geregistreerd: 19-11-18
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-19 08:26

Inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik me heb voorgesteld, toen nog zoekende . Nu ruim een maand in het bezit van een mooie trekpaard merrie van 11jaar .

Ze is wat groener dan gezegd bij de koop , maar dat maakt het werken met Annie alleen maar leuker . Binnen een maand al veel met haar bereikt qua rijden . Ze gaat gemiddeld 3x per week mee op buitenrit . In het bos wonen wel veel kabouters :D . Gelukkig is ze goed terug te pakken als er een kabouter boe roept.

Annie staat bij de hartjeshoeve in Waalre 24/7 lekker buiten in de wei. Tussen andere trekpaarden . Een heerlijke plek om buitenritten te maken .


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Lute1977
Berichten: 1
Geregistreerd: 19-11-18
Woonplaats: Eindhoven

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-19 08:40

Ik rij vaak naar Heeze. Bij de hut van mie pils de snelweg over en dan naar het diepmeerven .

We boffen met de omgeving waar we wonen , we kunnen zoveel kanten op qua rijden. Echt heerlijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 2 bezoekers