Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Arrabel schreef:Als je het niet kan bewegen dan is het waarschijnlijk een verstopt talkliertje.
Op je 18de en dan kanker dat is bijna uitgelsoten, er is een grotere kans dat een miljoen in de loterij wint.
In je oksel kan een talgklier makkelijk verstopt raken omdat je deo onder oksels spuit en meer zweet op die plek, daardoor raakt een talgklier verstopt.
Angeliekje schreef:Ik heb daar ook een bultje gehad een jaar geleden. Ik ben halsoverkop naar de huisarts gegaan, want kanker zit erg in mijn familie en was al erg bang dat ik ook zoiets zou kunnen hebben. Het bleek een ontstoken zweetklier te zijn .
SAAR_TJE schreef:ik heb het ook!! alleen jeukt het
Maartje1990 schreef:ik heb vorig jaar ook een bultje gehad kwam ook door het scheren (ik zie daarboven dat iemand dat ook had) dat was ook een onstoken haar zakje ff niet scheren en ik kreeg uhm zo'n pilletjes weet niet wat het precies was in iedergeval een aantal dagen later springt het open en loopt al die etter deruit erg lekker...maar het was een hele opluchting. enne die dokter is er niet voor niets
Gebruikers op dit forum: bribro, furious, GoogleAdsense, ikkedus, MarjanB, Niicolee_, Petra_O, purny, secricible, SemrushBot, Sky_As, Thioro, Vecar en 34 bezoekers