Misschien leuk om vast een lijstje te starten?
Delaja: 5 oktober
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefste schreef:@delaja: aah spannend! Maar ook leuk. Veel plezier met kijken naar je kleintje![]()
@jojoni: t mentaal wat zwaarder hebben herken ik helaas stiekem wel.
Ik ben zwanger van mn eerste en ben al best "oud".. Ben net 39 en zwanger van een goede vriend met wie ik co ouderschap ga doen. Beetje ongebruikelijkere situatie.
Eefste schreef:Ik wil ook heel graag weten wat het wordt
7 april gaan we voor geslachtsbepalende echo. Dus nog iets meer dan een weekje wachten.
Hebben jullie een voorgevoel?
Ik heb een wat "pittige" start gehad van mn zwangerschap. Allereerst was ik er eigenlijk van overtuigd dat het niet zou gaan lukken gezien leeftijd enz, maar dat ik zwanger worden iig geprobeerd wilde hebben. Ik was oke met de gedachte dat t misschien niet zou lukken (Wat niet zegt dat ik het niet wil hoor!! Maar deels zelfbescherming?)
Toen het wel (behoorlijk snel) gelukt bleek te zijn was ik echt in shock en moest echt ff bijkomen. (wat me een schuldgevoel opleverde..)
3 dagen daarna kreeg mijn moeder een heel zwaar hartinfarct. Ik heb hele hechte band met haar. Ik heb geen broers en zussen, mijn vader is al 34 jaar dood, en al mijn familie woont in t buitenland. Dus alle zorg kwam op mij neer. Uiteraaaaaard met alle liefde. Maar heb daar dus weken in huis gezeten. En totaal niet bezig geweest met de zwangerschap.
Ik merk dat dat mentaal niet helemaal goed voor me is geweest. Ik voel me regelmatig wat paniekerig en neerslachtig. Gelukkig snel hulp kunnen inschakelen. Hopelijk komt er wat rust in mn systeem.
Ik zal t lijstje aanvullen
Luna_Rose: 4 september - eerste kindje - meisje
Waikiki_6: 28 september - 2e kindje - ?
Delaja: 5 oktober - eerste kindje - nog onbekend
Danielle: 8 oktober
Eefste: 18 sept - eerste kindje - nog onbekend tot 7 april
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, GoogleAdsense, Hikje, IASCrawler, Jigglemouse, ReadTheRulez, secricible, Sydney_Zorro, wortel115 en 18 bezoekers