Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
moonsparkle schreef:Wat nog zou kunnen helpen buitenom medicatie is: binnen blijven, regelmatig douchen zodat de pollen van je af gaan, je ogen spoelen met water, vaseline onder je neus smeren zodat er wat pollen die normaal je neus ingaan blijven plakken, regelmatig het huis dweilen, beddengoed verschonen, kleding wassen etc.
Zorgen dat je met zo min mogelijk pollen in aanraking komt.
F_inley schreef:Je kan die gewoon meer per dag in nemen hoor 2 kan gewoon.
QC1997 schreef:Hoi hoi,
Het hooikoorts seizoen is weer een tijdje aan de gang. Ik slik zelf vanuit de apotheek levocetirizine dhcl 5mg. Hier mag ik er maar 1per dag van. Maar de laatste dagen merk ik dat deze niet meer sterk genoeg zijn. Mijn klachten komen na een halve dag weer terug. Nu ben ik dus op zoek naar een medicijn dat beter werkt. Welke hooikoorts tabletten raden jullie aan?
QC1997 schreef:Werkt voor mij aan het begin van het jaar prima als de eerste bomen beginnen te klieren maar zodra de grassen erbij komen ga ik over op fexofenadine en dat gaat prima.Iemand ervaring met cetirizine 10 mg? Of die goed werkt. Deze zijn verkrijgbaar bij de drogist.
Stybba schreef:Voor mij is het genoeg om op 'buiten'-dagen te switchen naar daglenzen, misschien een tip als je toch graag lenzen wilt blijven dragen en normaal gesproken meerdaagse contactlenzen draagt.In de ergste periode draag ik een bril in plaats van contactlenzen.
Gebruikers op dit forum: cijsalover, petje86, SemrushBot en 12 bezoekers