Ervaringen slaapmaskers

Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moonsparkle

Ervaringen slaapmaskers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-23 22:43

Goedenavond,

Ik ben een hele lichte slaper zowel qua geluid als qua licht. Qua geluid hier valt het mee, ik zou juist niet willen dat mijn oren teveel bedekt zijn omdat ondanks dat ik licht slaap ik toch bang ben dat ik mijn wekker niet zou horen :') maar nu was ik op zoek naar ervaringen met slaapmaskers. Ik heb er weleens een geprobeerd, wel een zachte stof en dan met elastiek, deze deed ik alleen af in mijn slaap of ging af en dat vond ik ook wat eng met elastiek om m'n nek. Oké je wordt ongetwijfeld wakker als het dan echt in de weg zit met vond het toch geen fijn idee. Heeft iemand misschien tips? Vanwege de warmte hebben we nu de deur open waardoor er licht van de gang komt, eigenlijk is het ook al zo warm dat we het liefst het raam op een kier zouden laten met slapen, maar dan ben ik gegarandeerd wakker zodra het licht wordt.

Ik ben trouwens een zij/buikslaper maar ik lig dus altijd op de zijkant van mijn hoofd in het geval dat ik op mijn buik slaap zit er natuurlijk wel wat druk op de zijkant waar ik op lig
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 29-05-23 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 22:45

Ik ben heel tevreden met het slaapmasker van Tempür, die sluit echt goed af. Is wel wat warm als het echt warm is, maarja dat is elk masker uiteindelijk wel.

La Vie en Rose 

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 22:46

Ik heb een megagoedkope van de Big Bazar meen ik. Had er nog nooit een gebruikt dus geen vergelijkingsmateriaal, maar in de ochtend is er vrij veel licht op onze slaapkamer. Als ik dan vroeg wakker word om naar het toilet te gaan doe ik het masker voor de zekerheid op. Met succes, gisteren werd ik om tien voor 12 wakker en dat is écht jaren geleden. :')

Het is een stuk rustiger om je ogen heen en ik moet zeggen, ik heb er geen hinder van als ik hem op heb. En ik slaap op m'n zij/buik, dus met m'n hoofd vaak ook op m'n armen.

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-23 22:52

Roosch schreef:
Ik heb een megagoedkope van de Big Bazar meen ik. Had er nog nooit een gebruikt dus geen vergelijkingsmateriaal, maar in de ochtend is er vrij veel licht op onze slaapkamer. Als ik dan vroeg wakker word om naar het toilet te gaan doe ik het masker voor de zekerheid op. Met succes, gisteren werd ik om tien voor 12 wakker en dat is écht jaren geleden. :')

Het is een stuk rustiger om je ogen heen en ik moet zeggen, ik heb er geen hinder van als ik hem op heb. En ik slaap op m'n zij/buik, dus met m'n hoofd vaak ook op m'n armen.

Dat zal er wel zo een zijn die ik heb geprobeerd, met zo'n elastiekje om je hoofd. Ik vond dat niet comfortabel en ik deed m in de nacht onbewust af. Wel fijn dat deze voor jou wel al helpt :D

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-23 22:53

xSCWx schreef:
Ik ben heel tevreden met het slaapmasker van Tempür, die sluit echt goed af. Is wel wat warm als het echt warm is, maarja dat is elk masker uiteindelijk wel.

Die ziet er wel comfi uit, wel heb ik het in de nacht al erg warm maar ik zou er wel een kunnen bestellen om te kijken hoe het voelt

Roosch

Re: Ervaringen slaapmaskers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 22:56

Ja, inderdaad met enkele elastiekjes achter om je hoofd. Balen dat het bij jou niet werkte! Ik had het niet verwacht maar voor mij werkt het wel gelukkig, ik had gedacht dat het ding binnen 5 minuten al op de grond lag. :+

Die van Tempur hebben bredere banden zo te zien. Wat werkte er precies niet met elastiek? Denk je dat je zo een brede band wel laat zitten in de nacht?

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 22:57

Ik lees even mee, ik ben een slechte slaper zeker als het zo lang licht is. Ik zoek een slaapmasker dat als je je ogen open doet het niet voelt zitten, weet niet hoe dat heet.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 22:58

Ik gebruik een migrainemasker met gel erin. Dat is meer een mutsje dan een masker.
Ik werk veel nachtdiensten, en heb diverse maskers gebruikt, maar deze vind ik echt het fijnste.

Je kan hem ook in de koelkast leggen, dan is ie lekker koel. zeker in de zomer een aanrader.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-23 23:00

Roosch schreef:
Ja, inderdaad met enkele elastiekjes achter om je hoofd. Balen dat het bij jou niet werkte! Ik had het niet verwacht maar voor mij werkt het wel gelukkig, ik had gedacht dat het ding binnen 5 minuten al op de grond lag. :+

Die van Tempur hebben bredere banden zo te zien. Wat werkte er precies niet met elastiek? Denk je dat je zo een brede band wel laat zitten in de nacht?

Dat weet ik nog niet :P ik heb er twee gehad 1 satijn en 1 fleece maar beide hadden ze zo'n dun elastiek en beide was geen succes dus ik zou graag iets proberen wat steviger zit zodat het niet zo makkelijk af of los gaat
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 29-05-23 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-23 23:01

Olikea schreef:
Ik gebruik een migrainemasker met gel erin. Dat is meer een mutsje dan een masker.
Ik werk veel nachtdiensten, en heb diverse maskers gebruikt, maar deze vind ik echt het fijnste.

Je kan hem ook in de koelkast leggen, dan is ie lekker koel. zeker in de zomer een aanrader.

Ah die gaat wel echt een stuk over je hoofd, die optie sla ik ook even op

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-23 23:16

Hier hetzelfde aan Roosch. Ook een vrij lichte slaapkamer en in de zomer altijd heel vroeg wakker als ik dat ding niet opzet halverwege de nacht. Totaal geen last van gelukkig. Die van mij komt bij de Xenos vandaag. Ding is heel lekker zacht en van katoen. Het elastiekje lubbert nu wat teveel dus hoog tijd voor een nieuwe. Doe er jaaaaren mee.

Zie https://www.bokt.nl/markt/ad/521469/punch-werkjes en ze heeft ook kussenhoezen gemaakt. Zie insta marretjeroos.

Roosje01

Re: Ervaringen slaapmaskers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 00:42

Mijn vriend heeft eentje van aliexpress met breed elastiek met achterop klittenband misschien is dat iets voor je? Als je daar hard aan trekt schiet die gewoon los van elkaar.

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie