Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
SusanH schreef:Geen verstand van oordopjes maar even over een heel andere boeg, meer mensen moeten hier toch ook last van hebben? Is bespreekbaar maken niet een optie? Eventueel met hulp van een docent? Het is voor ieders leerproces beter als er rust is tijdens uitleg.
MarlindeRooz schreef:Loop oordopjes!!!
Goof schreef:Het is een kippenhok als de docent aan het woord is? Dan gaat er iets mis dat je echt niet net oordopjes oplost.
Die setjes bestaan overigens wel. Ik had ooit een slechthorende leerling en ik had dan een zendertje oid om mijn nek hangen zodat hij mij kon verstaan op oordopjes.
Arethe schreef:Loop earplugs inderdaad. Die helpen mij zo als ik overprikkeld ben en ik kan nog steeds gesprekken voeren maar de ergste scherpe randjes zijn eraf.
Sybelle schreef:Ik heb de Engage maar gedaan. Dat kwam uit de quiz die je kan doen. En ik zag dat ze terug kunnen als het niet werkt.
De levertijd is wel lang.
pillow schreef:Geen oordopjes!!! Je zit toch niet op een peuterspeelplaats. Gooi het in de groep en laat iedereen, zeker de leraren, zorgen dat het rustig is. Ik mag aannemen dat iedereen daar is om wat te leren.
Gebruikers op dit forum: 7September, amco, Barramundi, BrechtCarlos, CecileDV, friezenfan2, GrapeshotBot, jojoleinee, kama, maresie, Mo_86, Rubs, senna21, Sigge, Stroller, WillemijnL, YvonneV en 32 bezoekers