Voor iedereen die uitgerekend is tegen het einde van de zomer van 2023 of de nazomer

Stel jezelf even voor en laat weten wanneer je (denkt dat je) uitgerekend bent

Moderators: Hanmar, Dani, ynskek, Maureen95, Polly, Ladybird, Mjetterd
Laar_ schreef:Hoi, ik meld me ook graag. Wij hebben een dochter van twee en ik ben nu eind juli uitgerekend van de tweede. We gaan dit weekend de familie inlichten en daarna rustig aan de rest van de wereld. We hebben afgelopen week de eerste echo gehad met een heel mooi kloppend hartje en precies groot genoeg voor de termijn
Verloskundige (maar ik sta onder controle vh ziekenhuis dus alleen voor kraambed), kinderopvang, kraamzorg is geregeld, zorgverzekering houd ik zoals die is. Postzegels heb ik ook al besteld, die gaan per januari weer omhoog
Is het voor jullie de eerste?
Pikkepor schreef:Hihi leuk hè Laar!
Hier was juist de ergste misselijkheid bij 11 weken voorbij. Maar ik hoop heel erg dat het me deze keer bespaard blijft.
Ja ik weet eigenlijk niet.. ik ben gewoon heel nieuwsgierig hoe ons gezin straks wordt. En praktisch is het ook wel natuurlijk. Terwijl bij de eerste had ik er helemaal geen moeite mee om me op allebei voor te bereiden.
Gebruikers op dit forum: _Flower, _LotteZ, alweerkwijt, Anja_96, Lalidan, Mooblie, voet en 37 bezoekers