Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tijger
Berichten: 1445
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 12:39

@Lau wat fijn dat het oké is. Nu even ontspannen en genieten van de voorbereidingen van je huwelijk!

@Imandra o jeetje ik wist niet dat ook een bepaald gen geen optie is. Ik snap wel dat 5 dan als weinig voelt. Ik duim voor je!

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 13:24

Ja dat kan dus alle kanten heen. Statistisch gezien is het 50/50 maar op zo'n klein aantal kan het echt alles tussen 0 en 100% zijn. Dat maakt het extra spannend...

netjuh6
Berichten: 577
Geregistreerd: 02-01-08

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 09:50

Hoe is het bij jullie?

Ik moet woensdag ongesteld worden en heb sinds donderdag echt last van vermoeidheid. Begint rond een uur of twee en om half 8 s avond kan ik m’n ogen niet meer open houden. Zijn goede voortekenen maar durf ook niet zo goed te geloven dat r misschien zo is. Ben zo bang om weer dat verdriet te krijgen.

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 11:17

Ik ga hard voor je duimen!

Ik ga vanaf morgen weekje op vakantie, met wat pech word ik halverwege wel weer ongesteld maar we gaan het meemaken, probeer er gewoon niet teveel op te hopen eigelijk dan kan het ook niet tegenvallen.

tijger
Berichten: 1445
Geregistreerd: 30-04-04

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 22:37

@Imandra ik duim voor je!

@netjuh oew spannend, hopelijk goede voortekenen!

@melissa geniet van je weekje weg!

Hier rustig, verwacht er helemaal niets van deze maand.

netjuh6
Berichten: 577
Geregistreerd: 02-01-08

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:50

Hoe is het met jullie?

Hier inmiddels twee negatieve testen, nog niet ongesteld, zit nu op 30 dagen cyclus en normaalt 26-27 dagen. Waarom doet mijn lijf dit:(

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 17:46

Ah ellende.. kan het niet aan het soort test liggen? Ik moet zelf vrijdag/zaterdag ongesteld worden, ga het meemaken of ik het word

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 19:13

Hier is ook wachten op me ongesteldheid.. maar zoals altijd weer veelte laat en ook weer te lange cyclus

tijger
Berichten: 1445
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 20:09

@Netjuh wat frustrerend!

@melissa ik duim voor je van niet

@linsxdot vervelend als er geen pijl op te trekken is.

Hier nog steeds hetzelfde. Wachten op de ongesteldheid volgende week vrijdag en dan door naar de volgende ronde

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 12:55

Hè vervelend netjuh6 en LinsxDot :knuffel:

Hier ook vervelend nieuws gehad… van de 4 embryo’s die bevrucht waren heeft slechts 1 zich goed genoeg ontwikkeld om een biopt bij af te nemen |( tel daarbij op dat de kans 50% is dat deze is aangedaan én de kleine kansen van PGT voor een succesvolle terugplaatsing.. pff zit er even doorheen. Helpt ook niet dat ik net deze week ben begonnen bij een nieuwe baan en frustratie dat afvallen niet lukt dus mijn batterij is nogal leeg atm %)

Nog een kleine kans op een succesvolle terugplaatsing van een onaangedaan embryo in augustus maar als dat m niet wordt moet ik weer voor een punctie pff

Barbabientje

Berichten: 8205
Geregistreerd: 12-09-08

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 13:44

Jeetje wat balen. Snap dat het lastig is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een punctie voor 5 eicellen wel ook erg weinig vond, maar heb er niet heel veel verstand van :+

Lastig Netjuh wat lastig.

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 19:44

Barbabientje schreef:
Jeetje wat balen. Snap dat het lastig is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een punctie voor 5 eicellen wel ook erg weinig vond, maar heb er niet heel veel verstand van :+

Lastig Netjuh wat lastig.


Ja zo voelde het ook, maar is bij iedereen verschillend dus ze konden er ook niks over zeggen qua aantal en of dit veel of weinig was. Was vooral poedersuiker omdat er dus op zich best wat blaasjes zitten altijd (rond de 18 totaal bij mn echo’s), maar slechts 5 die groot genoeg waren op moment van punctie.

netjuh6
Berichten: 577
Geregistreerd: 02-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 22:17

IMANDRA schreef:
Hè vervelend netjuh6 en LinsxDot :knuffel:

Hier ook vervelend nieuws gehad… van de 4 embryo’s die bevrucht waren heeft slechts 1 zich goed genoeg ontwikkeld om een biopt bij af te nemen |( tel daarbij op dat de kans 50% is dat deze is aangedaan én de kleine kansen van PGT voor een succesvolle terugplaatsing.. pff zit er even doorheen. Helpt ook niet dat ik net deze week ben begonnen bij een nieuwe baan en frustratie dat afvallen niet lukt dus mijn batterij is nogal leeg atm %)

Nog een kleine kans op een succesvolle terugplaatsing van een onaangedaan embryo in augustus maar als dat m niet wordt moet ik weer voor een punctie pff



Ik duim voor jullie.

Hier licht bloedverlies. Zet niet echt door.

Winged

Berichten: 33034
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 10:43

Hoi, ik kom even binnenvallen... Geen kinderwens maar wel even een deskundige blik nodig mbt testvraag...

Hoe betrouwbaar is de clearblue test met tijdsmeter? Ik ben te laat deze maand en hij geeft aan 'niet zwanger'. Zou nu een kleine 4 weken op de teller moeten hebben.

Barbabientje

Berichten: 8205
Geregistreerd: 12-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 10:55

Winged schreef:
Hoi, ik kom even binnenvallen... Geen kinderwens maar wel even een deskundige blik nodig mbt testvraag...

Hoe betrouwbaar is de clearblue test met tijdsmeter? Ik ben te laat deze maand en hij geeft aan 'niet zwanger'. Zou nu een kleine 4 weken op de teller moeten hebben.


Die testen geven in principe 1-2 weken aan en dan ben je 3-4 weken. Heb je al een gewone (goedkope) test gedaan zoals die van de action?

Winged

Berichten: 33034
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 11:07

Barbabientje schreef:
Winged schreef:
Hoi, ik kom even binnenvallen... Geen kinderwens maar wel even een deskundige blik nodig mbt testvraag...

Hoe betrouwbaar is de clearblue test met tijdsmeter? Ik ben te laat deze maand en hij geeft aan 'niet zwanger'. Zou nu een kleine 4 weken op de teller moeten hebben.


Die testen geven in principe 1-2 weken aan en dan ben je 3-4 weken. Heb je al een gewone (goedkope) test gedaan zoals die van de action?

clearblue. Ook echt net in de winkel gehaald dus ik verwacht dat die het gewoon zouden moeten aangeven. Dan neem ik voor nu aan dat het lijf wat stress heeft... En anders over 3 a 4 dagen nog maar weer testen.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 12:30

Winged schreef:
Hoi, ik kom even binnenvallen... Geen kinderwens maar wel even een deskundige blik nodig mbt testvraag...

Hoe betrouwbaar is de clearblue test met tijdsmeter? Ik ben te laat deze maand en hij geeft aan 'niet zwanger'. Zou nu een kleine 4 weken op de teller moeten hebben.


De clear blue is heel fijn, al zou ik zelf ff de Kruidvat eigen merk 2 voor 5 euro halen deze is wat gevoeliger. Want op die testte ik al zwanger voor de clear blue

netjuh6
Berichten: 577
Geregistreerd: 02-01-08

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 13:14

Ik ga straks toch maar even naar de Kruitvat en die testen score. Woensdag was clearblue negatief. Maar op wat bloederig afscheiding na is hier nog niets.. Ik voel me wel heel labiel, kan snel huilen enzo. Dus ga straks nog maar een keer testen..

Winged

Berichten: 33034
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:40

Net de kruitvat-test gehaald op aanraden. Negatief. Dus denk dat het lijf wat stress heeft en dat dit de reactie is. Bedankt voor t advies!

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 07:53

netjuh6 schreef:
Ik ga straks toch maar even naar de Kruitvat en die testen score. Woensdag was clearblue negatief. Maar op wat bloederig afscheiding na is hier nog niets.. Ik voel me wel heel labiel, kan snel huilen enzo. Dus ga straks nog maar een keer testen..


En nog getest? Ik ben ongesteld geworden lijkt het, het wil alleen nog niet helemaal doorkomen lijkt het

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 09:40

Spannend netjuh.

Ik zit nog steeds te wachten.
Het rare is dat wel de kaas die ik net at en altijd eet en al gegeten had vandaag heel erg zout was net of er hele pot overheen gegaan was.. de testen waren van de week negatief als zondag nog niet is begonnen weer maar eens testen

dasalijn

Berichten: 198
Geregistreerd: 01-05-08
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 09:50

Kan ik iemand blij maken met 4 zwangerschapstesten van clearblue tegen verzendkosten? Ik kan ze zowel in Nederland als in België op de post doen.
1 is nog goed tot 05-2024 en de andere 3 tot 07-2024.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 10:03

dasalijn schreef:
Kan ik iemand blij maken met 4 zwangerschapstesten van clearblue tegen verzendkosten? Ik kan ze zowel in Nederland als in België op de post doen.
1 is nog goed tot 05-2024 en de andere 3 tot 07-2024.

Graag!

netjuh6
Berichten: 577
Geregistreerd: 02-01-08

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 16:56

Ja nog getest niet zwanger, maar gisterenavond toch ongesteld geworden. Ik twijfel of ik even naar de dokter ga. De laatste twee maanden is t anders terwijl normaal kon ik de klok gelijk zetten.

Hoe is het verder op t wachtbankje?

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 17:04

Hier nog niks test negatief.. ik wacht maar even test van ziekenhuis af in juni. Daarna maar weer verder proberen tenzij het fout weer is dan is het klaar