Goede wandelschoenen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Earth

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Goede wandelschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-22 20:44

Vandaag heb ik Lomer wandelschoenen aangehad. Wat een wolkjes van schoenen! <3
Maar ik heb geen verstand van wat er allemaal nog meer op de markt is. Dus ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben voor schoenen met een beetje dezelfde stijl. Deze lopen super lichtvoetig, echt heel erg fijn. Maar ik ben benieuwd wat er nog meer is.
Het gaat me vooral om de ronde afloop en het lichte gewicht van de schoen. En dat de schoen waterdicht is.

TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 20:54

Ik ben ontzettend blij met mijn Lowa Renegade wandelschoenen <3 https://www.asadventure.com/nl/p/lowa-w ... olour=3154 Ze geven veel steun en voelen veel lichter dan andere hoge wandelschoenen. Ik vind ze echt heerlijk zitten, zowel voor bergwandelingen als voor vlak terrein :)

Doubtless

Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Goede wandelschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 21:27

Ik heb de vierdaagse gelopen op Meindl's. Daarna ben ik overgegaan op relatief goedkope wandelschoenen van decathlon, die lopen ook super.

BulletjeBeer

Berichten: 279
Geregistreerd: 25-08-16
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Goede wandelschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 21:32

Ik leef in mijn Meindl Borneo schoenen!

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 21:34

Ik ben altijd opgegroeid met Meindl, maar sinds een jaar of vier heb ik de Lowa Mauria GTX. Veel lichter dan Meindl's die ik kende en doet niet onder aan de schoenen van de rest in de Zwitserse Alpen. Ik ben er blij mee, maar voor in NL zijn ze misschien wat te heavy.