Een tattoo!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Tieneke

Berichten: 21652
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Een tattoo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 21:54

Als jij geen idee hebt, hoe moet de artist het dan weten? ;-)

Zoek veel stijlen op, zwarte tattoos/kleurentattoos, tattoos op verschillende lichaamsdelen... Als je totaal geen clue hebt van wat je wilt,, kan je alvast uitzoeken wat je niet wilt en zo telkens meer en meer ideeën verzamelen tot je wel weet wat je voor altijd op je lijf wilt.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 21:57

Volgens mij lezen er een heleboel mensen overheen dat je gewoon ideeën zoekt en de tattoo nog lang niet laat zetten.
Mijn eigen tattoos hebben betekenis. De eerste was een dier waar ik al van jongs af aan iets mee heb en wat ook een mooie betekenis had. Dat heb ik gecombineerd met een stijl die ik mooi vind. Geen kleur, strak met wat shading, krachtig, tribal achtig.
De andere is een uitspraak van iemand uit de geschiedenis die me bij is gebleven, en omdat ik met veel plezier de verhalen over hem heb gelezen. De uitspraak betekent min of meer dat ik koppig genoeg ben om te komen waar ik wil zijn, en dat is ook af en toe een herinnering eraan als ik het even niet zie zitten.

Als je echt nog geen idee hebt raad ik je aan om eens tattoo conventies te bezoeken. Geen idee of ze al doorgaan vanwege corona, maar zoveel artiesten bij elkaar geeft je een goed beeld van wat je mooi vindt. Niet je tattoo daar laten zetten en ik zou ook zeker geen kant en klaar ontwerp kiezen, maar kijk naar stijl. Als het werk van een artiest je heel erg aanspreekt kun je die naam opschrijven. Eventueel foto maken van het kaartje naast een ontwerp, als je toestemming krijgt want niet iedere artiest waardeert dat.
En geniet ervan, want zo'n con is best een ervaring :)

senna21

Berichten: 11744
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 22:02

Kijk eens naar je kleding van 5 jaar geleden, en die van je moeder en oma van 30 of 50 jaar geleden...
Je persoonlijke smaak verandert heel je leven.
Oude kleding kun je wegdoen, maar een tattoo niet.

Books, minds and umbrella's only work when they are open.

xSCWx
Berichten: 7041
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 22:19

Ik wil al sinds mijn 16e een tattoo, ben inmiddels 30 :') De tijd is voorbij gevlogen. Ik ben echt blij dat ik niet heb laten zetten wat ik vroeger in gedachten had. Ik wil nu heel graag een fine-line hartje op mijn pols. Gewoon alsof iemand met pen heeft getekend. Voor iedereen die ik lief heb

La Vie en Rose 

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 07:07


quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

daantjuhhh

Berichten: 26789
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 10:16

senna21 schreef:
Kijk eens naar je kleding van 5 jaar geleden, en die van je moeder en oma van 30 of 50 jaar geleden...
Je persoonlijke smaak verandert heel je leven.
Oude kleding kun je wegdoen, maar een tattoo niet.

Dit is wel een heel mooi beeldent voorbeeld

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y, HELder, ontherun, xColorCross en 50 bezoekers