Al een half jaar leef ik in angst. Elke dag weer. Tot nu toe was ik altijd mega nuchter en in sommige dingen gelukkig nog steeds. Maar helaas niet meer hoe het was.
In februari begon het , mijn buik ging mega hard tekeer en ik werd er bang voor waardoor het steeds meer gebeurde. Heel mijn lichaam stond op z'n kop door de angsten. Paniekaanvallen begonnen en ik ben heel de dag door bang.
Ik heb gelukkig nog niets vermeden, ga overal nog naar toe, met hoeveel angst het ook is. Bij de POH gelopen, G schema s ingevuld, zelfemdr gedaan, alle soorten kruiden en natuurlijke medicatie geprobeerd. En echt niets helpt. Morgen bij de fysio een afspraak staan om sowieso even mijn lijf even los te maken, do weer een afspraak bij de HA of ze iets hebben tegen stress op de maag.
Maar ik weet het, het zit in mijn hoofd. Wat als wat als. Wat als dit niet stopt. Wat als het nog erger wordt. Ik kan het echt niet meer aan, het is klaar.
En daarom is vandaag de dag dat ik het anders wil doen. Ik ga er voor en ik wil mijn mindset veranderen. Vanaf vandaag is het: ik ga er voor, ik heb fack overal aan en I go for it.
Mensen die dit zware leventje herkennen?

Stiekem ben ik niet op zoek naar verhalen van mensen die al 25 jaar ofzo hier mee lopen, dan wordt ik gek vrees ik

Oh, en mocht je mij in het echt kennen, stuur dan eventjes een pb. Vind het wel chill om te weten wie het weten!