The Conqueror Challenges

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 16:02

Oh die nieuwe is weer gaaf!! Ik wil ze allemaal :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 10:13

Côte D'Azur is klaar :D

Nu kiezen welke ik wil gaan doen _O-

Ok, een lange gekozen. Van Frankrijk naar Spanje - Santiago :D

En nog een losse die ik puur met skien wil gaan volmaken. Even kijken welke daar bij past :D

marley93

Berichten: 6032
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:55

Hoe zat het ook alweer wanneer je een activiteit met een andere app bijhoudt (in dit geval Map My Walk), dat wordt één keer in de 24 uur gesynchroniseerd, was het niet? De apps zijn gekoppeld.

Hoe gaat het bij jullie? Zijn de medailles die onderweg waren inmiddels gearriveerd?

robeer

Berichten: 1405
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 00:05

Leuk hoor. Krijg meteen zin om weer een nieuwe uitdaging te starten……
Ik heb er ook een van pacer gedaan….is ook een mooie. Santiago staat hoog op m’n lijstje.

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 10:56

Ik ben lekker op weg met Santiago :D

En voor Skien heb ik de Mt Everest gekozen :D

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 12:03

Super leuk allemaal!

Ik heb 2 nieuwr gekocht ondanks dat ik de North Coast nog niet heb afgerond. Maar daarna wil ik wat kleintjes doen en allemaal voor een bepaalde sport. Wandelen, paardrijden, zwemmen, fietsen... Zoiets. Duurt het wel langer voor ik er een heb afgerond maar toch wel leuker denk ik. North Coast doe ik alles bij elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 11:32

Er is weer een nieuwe! De Chinese Muur :oo mooi!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 12:52

nano schreef:
Hebben jullie ook al import kosten moeten betalen voor de medaille aan de post?



Ja en neen… brief voor de import kwam heel laat binnen en medaille was toen al lang terug gestuurd helaas. Ik ben er niet meer achteraan gegaan. Vond het ook niet interessant eigenlijk met die app en zo. Bedrag was ook echt hoog, ik had het ook zeker niet willen betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:12

Volgens mij moet ik nu weer 4 euro betalen.. heb net een brief binnen. Ik dacht dat ze mee zouden doen met VAT vooraf betalen?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:13

Bij mij was het destijds ook 18 euro of 24 en brief was dus echt te laat. Laat maar. Het is echt een drama met import momenteel. Er komt een dure laptoptas mijn kant uit (maanden geleden besteld via een backerproject), ik hou mijn hart vast wat dat gaat kosten…

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:22

Oh dat klinkt niet hoopvol.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 09:50

Hier in België is het inderdaad 24 euro, en als je geluk hebt dat ze het herberekenen wordt het nog duurder :+ Ik heb er toen ook voor bedankt, de medaille terug laten gaan en de andere challenges geannuleerd. Heb van alles mijn geld teruggehad, heel goed en snel contact gehad met Conquerer zelf!

In principe is dat met de VAT in orde, ze hebben een code op hun pakketje staan die zegt dat het al betaald is. Maar blijkbaar kunnen de postsystemen in België (en Nederland?) dat niet registreren. En éénmaal door het systeem heen kan er manueel niks aan verandert worden. Geloof het of niet :')

KimD

Berichten: 20415
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 10:37

Ik heb het nog niet een keer hoeven afrekenen. :=

marley93

Berichten: 6032
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:08

Ik doe er zo lang over, dan betaal ik wel een keer wat extra. En ik heb de hollandse ook nog in mijn bestelde challenges staan, dus die wil ik ook nog wel ophoesten. Daarna zie ik wel of ik nog nieuwe doe.

KimD

Berichten: 20415
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 15:52

Ik heb nog een code om er eentje te starten, ik twijfel over de Chinese Muur, die is echt mooi! Alleen ook relatief kort. :=

marley93

Berichten: 6032
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 16:05

De Angkor Wat ziet er ook mooi uit zeg! Volgens mij is dat de nieuwste? Ik heb het niet meer zo erg gevolgd de laatste tijd.
De Romantic Trail en North Coast zien er toch ook wel heel aantrekkelijk uit om nog eens te doen wanneer ik klaar ben met die hollandse route...

jenne

Berichten: 2165
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 20:41

KimD schreef:
Ik heb nog een code om er eentje te starten, ik twijfel over de Chinese Muur, die is echt mooi! Alleen ook relatief kort. :=


Je kan kiezen uit 2 afstanden.
Vind de medaille wel heel mooi maar 3500km is me een beetje teveel :')

Afbeelding

KimD

Berichten: 20415
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 12:07

Het verbaasd me dat hier nog niks gepost is! De nieuwe medaille is echt super mooi! Jammer genoeg maar weer 61km, twijfel om hem toch te starten.


Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 13:54

Ze worden steeds mooier :j
Ik doe niet meer mee, teveel gedoe met het 'buiten Europa' bestellen en mijn gezondheid werkt ook niet mee, ook werk ik intussen weer fulltime dus dan zit afstanden wandelen er voorlopig ook niet meer echt in en het motiveert ook niet als je over 60 km een half jaar doet bij wijze van spreken :+

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 14:23

Oh die is gaaf!!

Ik heb de North Coast net afgerond en in afwachting op mijn medaille! Ben benieuwd of ik ook invoerkosten moet gaan betalen....

Ik heb de Flower Route nog open staan, maar die wil ik eignelijk nog steeds in real life fietsen dus die staat stil.
Ik zwem de Ankor wat route.
En verder heb ik de 2022 lopen voor alles bij elkaar :)

marley93

Berichten: 6032
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 15:21

Ik heb sinds een paar weken een fitbit, en nu gaat het ineens een stuk harder! Ik loop op stal veel meer dan ik dacht, en hij zet de km's automatisch door naar de conqueror app. Dus ik heb nog 3,2 km te gaan voor ik mijn Ring of Kerry eindelijk in ontvangst mag nemen! *\o/* Ik heb nog de hollands medaille in de wachtrij staan, en moet even kijken welke ik daarna wil doen. Ik denk de North Coast, die is lekker lang. En heeft een prachtige medaille. Maar de Yellowstone ziet er ook heel cool uit...

Ik ben ook benieuwd naar de invoerkosten, want ik heb deze twee besteld al voor die werden ingevoerd.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 21:01

Die nieuwe is wel erg mooi ja.
Hier heb ik inmiddels de Cabot Trail af en de medaille is erg mooi met de puffins.
En ook Mt Kilimanjaro is klaar en de medaille binnen.
Die wilde ik doen omdat ik vaak in de buurt ben en de berg al heel vaak heb gezien. Zelf beklommen helaas niet. Volgende maand ben ik wel weer in de buurt.

Bij de laatste 2 medailles moest ik trouwens wel €4,37 betalen.

Ben nu bezig met de China Great Wall en op de achtergrond loopt ook nog de lange Ring Road Iceland.
Na de Great Wall ga ik de Golden Triangle India doen, die staat al klaar om te beginnen als de Great Wall klaar is.
Oh en de Conqueror 2022 loopt ook op de achtergrond :o

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 13:30

Mijn eertse medaille ligt al ruim 2 weken bij clearance. Ik ben benieuwd :=

Lau07
Moderator

Berichten: 1566
Geregistreerd: 10-07-13

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 14:23

Ik heb nu voor het eerst inklaringskosten moeten betalen. Een medaille kwam er zonder problemen doorheen, en met de andere was ik de sjaak.

Ik ben nu bezig aan de Road to Hana en ik heb voor de rest van het jaar de Grand Canyon en Yellowstone gekocht. :D

marley93

Berichten: 6032
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 22:01

Mijn Flower route medaille is eindelijk binnen. Ik vond het zo lang duren, maar bij nader onderzoek bleek dat ik was vergeten af te ronden in de app :+ Maar geen extra kosten hoeven betalen, gelukkig.


Afbeelding

Hij is wel leuk, de wieken van het molentje draaien. :D Ik twijfel wel of ik er nog één ga doen. Die Schotse medaille met de distel vind ik supermooi.