The Conqueror Challenges

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 19:37

Ik bewoog eigenlijk nooit dus geen idee wat ik in me had qua bewegen! Kn ook niet elke dag ivm mijn beperking dus ruim op gezet en voltooien is dan een mooi doel :D

Ja die 2021 vind ik ook mooi!

marley93

Berichten: 6034
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 12:29

Ik dacht ik ga mijn boodschappen doen en pak direct wat km's mee voor de challenge, dus ik ga wandelend. En dan kan ik wel de langere terugweg nemen, want iedere meter heb je dan maar in de pocket.
Eenmaal thuis dacht ik dat ik echt 4 km had gelopen ofzo, maar toen ik mijn route ging uitstippelen op maps, bleek dat het maar 1,8 km was. :') Story of my life dit, echt. Ik ben zo slecht in het inschatten van afstanden. Maar de winkel rekent 'ie niet mee, dus ik maak er in de app gewoon twee kilometer van. :Y)

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 16:02

Ja hier ook :') ga ik met de fiets naar de supermarkt, is 1.5 heen en 1.5 terug. Dat telt niet op he _O-

marley93

Berichten: 6034
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 16:06

poedersuiker is dat he :') Misschien moeten we de boodschappen per artikel gaan doen. Dan zal het wel lekker aantikken. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 15:23

5.2 km gewandeld *\o/*
Best een eind ... zoals jullie dat vast wel kunnen beamen gezien de laatste berichten :Y) :))
Maar het was fijn in het bos!

En altijd fijn als je er eentje bij hebt die niet te stoppen is..
Tong bijna op de grond (afstand is ook niet zo groot :') ) maar blijven gaan, heerlijk om te zien!

Afbeelding


Nog 5.4 km en de challenge zit erop! Zal waarschijnlijk wel in 2x gebeuren, denk niet dat ik morgen nog zo'n afstand haal, hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 15:25

Heerlijk ook zo met hond [***] :D

Het is heerlijk buiten! Ik heb er vandaag ook alweer een kilometer of 8 opzitten op de fiets :D dan gaat het wel lekker. Nu op 20 kilometer van de Ring of Kerry :# we moeten ook nog 3 etappes avondvierdaagse @ home lopen a 2.5 per stuk deze week dus leuk :D

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 16:07

Ik ben inmiddels op driekwart van de Inca Trail! :D Gisteren een flinke wandeling gemaakt van ruim 10 km, gaat een stuk makkelijker met dit lekkere zomerweer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 14:58

Mijn Fuji-medaille is op de post gegaan :D Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt!

Inmiddels op een kwart van de Ring of Kerry :D heb het fietsen ineens helemaal gevonden _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 18:34

Inca-Trail is klaar *\o/*
Jullie ook allemaal goed bezig! Leuk.

Nu eens denken welke ik als volgende ga doen, zou je elke keer een korting krijgen als je de challenge op minder tijd hebt gedaan? O:)

marley93

Berichten: 6034
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 18:45

[***] schreef:
Inca-Trail is klaar *\o/*
Jullie ook allemaal goed bezig! Leuk.

Nu eens denken welke ik als volgende ga doen, zou je elke keer een korting krijgen als je de challenge op minder tijd hebt gedaan? O:)


Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Maar met de Ring of Kerry gaat dat me al niet meer lukken. :Y)

marley93

Berichten: 6034
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 09:29

Nieuwe medaille!
Ik vind 'm prachtig, misschien dat dit mijn volgende gaat worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 09:41

Hmm, die is wel mooi! En 25% korting ..
Wilde ze eigenlijk allemaal in volgorde van afstand doen, maar 25% korting....


:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 10:11

Oh die moet ik :+: mijn favo stukje Frankrijk!

Misschien vast kopen en hem doen als Ring of Kerry af is

marley93

Berichten: 6034
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 10:21

Kon je ook niet meerdere challenges tegelijk doen? Niet perse een afstand voor twee tegelijk invoeren, maar wel de ene wandeling voor bijvoorbeeld RoK en de andere voor de Cd'A?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 09:09

Ze hebben weer een nieuwe, voor wie nog een uitdaging zoekt? :+
https://www.theconqueror.events/northcoast/

Iemand nog met iets bezig? Ik heb precies even de motivatie niet meer .. Eerst de warmte, en nu weer het 'mindere' weer (hoewel ik gisteren wel 4 km gewandeld heb dus op zich doe ik af en toe nog wat, haha). Even kijken wat & wanneer ik weer ga oppakken..


Of je wandelingen apart kan invoeren weet ik eigenlijk niet, dat is volgens mij moeilijk. Tenzij je het manueel invult, dan zal het wel kunnen. Automatisch registreren kan bv. wel bij wandelen & fietsen apart, of wandelen en hardlopen ofzo .. Je kan dan natuurlijk ook 1 wandeling op hardlopen zetten en het zo apart registeren, dat kan wel.

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 21:06

Ook een mooie die nieuwe :+:

Ik ben op 66% van Ring of Kerry! Door verbouwen even iets minder actief.

Tancreda4

Berichten: 24034
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 16:50

Dit is wel gaaf. Doen jullie meerdere sporten tegelijk, tel je alle sporten bij elkaar op of hou je het bij alleen fietsen of wandelen?

Ik denk dat ik dit ook wil gaan doen. Ff inlezen 8-)

Tancreda4

Berichten: 24034
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 22:46

Ik doe inmiddels mee. Wat nou we beginnen klein. North coast it is. Leuk om te zien! Maar vraagje. Kan ik iets instellen sat ik niet alle 10011001 andere deelnemers in m'n map zie staan? Zo onoverzichtelijk...

jenne

Berichten: 2165
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 23:03

Mooie om mee te beginnen Tancreda4 :D

Zo kun je de overige deelnemers onzichtbaar maken.
Afbeelding
Afbeelding

Tancreda4

Berichten: 24034
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 23:41

Oh super, thanks! Dan zie ik wat meer van het landschap en waar ik ben 8-)

Ik heb mijzelf een jaar gegeven. Hoop dat het in minder tijd lukt. Ik ben niet zo enorm kilometers makend maar vond deze medaille zo tof :')

jenne

Berichten: 2165
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Emmeloord

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 08:55

Ik heb het zelf ook uitgezet, dan ga ik me ook niet vergelijken met mensen die veel meer km’s maken per keer :)

De North Coast wil ik ook graag doen, maar eerst nog 862 km op de Ring Road te gaan :+

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 09:40

Ik wil na Kerry graag de Côte d'Azur lopen. Maar misschien bewaar ik die tot volgend jaar, dan ben ik op de Côte :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 09:56

Mijn Inca-medaille is aangekomen *\o/*
Op dit moment heb ik niks lopen, heb precies niet zo de motivatie om te gaan wandelen .. Doe natuurlijk wel de rondjes met de hond, maar beperkt in afstand door het weer ed. Ook als ik naar de grotere trails kijk motiveert mij dat echt niet. Ja, langs de ene kant lijkt het geweldig om die medaille te krijgen omdat je die afstand hebt gedaan, maar een jaar wandelen voor 1 medaille is precies toch niet zo motiverend :o

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:00

Mijn Fuji medaille is echt al lang onderweg.. de track is ook lekker nietszeggend :\

Tancreda4

Berichten: 24034
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:01

Ik track m'n wandelingen, ritten etc altijd al. De medaille en het Street view is een gave bijeenkomst. Ik hoop elk jaar meer kilometers te maken, soms gaat het wel en soms niet.

Ik combineer de sporten overigens. En dan niet de korte stukjes naar de stad lopen of fietsen, maar alleen de wat langere stukjes. Of het moet op nieuwe bijzondere plekken zijn. Niet alles vind ik het tracken waard haha. Ik hoop dat hij paardrijden ook meeneemt, dat moet ik nog even proberen.