Zijn er mensen bekent met HG zwangerschap en slaap tekort?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JoyceLa

Berichten: 2123
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Zijn er mensen bekent met HG zwangerschap en slaap tekort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-20 20:15

Hallo allemaal,
Na verschillende keren te zijn opgenomen ivm uitdroging ben ik vanavond voor het eerst opgenomen ivm slaap gebrek. Ik slaap al weken slecht 3-5 uur en de afgelopen week heb ik twee keer niet geslapen. Ik heb al verschillende medicatie thuis geprobeerd.
Het lukt me Gewoon niet, en ik ben echt helemaal op.

De HG vergt al super veel van je lijf maar dit er boven op breekt me gewoon. Ik ben 33 weken en heb nog even te gaan. Ik lig nu dus eerst een half uurtje aan de CTG Om de hartslag van mijn kleine meid te checken. En als dat goed is krijg ik een mix van pijnstilling en roesje in mijn been. Ik ben de namen even vergeten.

Zijn er hier vrouwen mee bekent? En hoe vaak is het toegepast? Ik vraag me namelijk af hoe je lijf zo ge reset kan worden dat je na een keer goed slaapt. Daarom ben ik benieuwd naar de ervaringen.

Voor de wereld maakt één hond niet zoveel verschil, maar voor die ene hond is het wel een wereld van verschil


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70432
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 20:17

Bekend mee, de slaap medicatie in de been hielp hier meerdere keren niet. Hopelijk werkt het bij jou wel goed. Hier was het hazenslaapjes doen en proberen het rustig aan te doen. Sterkte!

Onali

Berichten: 18374
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Zijn er mensen bekent met HG zwangerschap en slaap tekort?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 21:38

Oh nee Joyce, niet weer he.

Wanneer houdt deze ellende op.
:knuffel:

Black is the colour of my true love's hair

JoyceLa

Berichten: 2123
Geregistreerd: 05-02-09
Woonplaats: Alphen aan de Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-20 08:03

C_arola wat vervelend dat het je niet geholpen heeft! Het lijkt me slopend om het alleen op de hazenslaapjes te moeten doen! Hoe lang moest jij zo door sukkelen?

Ik heb lekker even bijgeslapen. Kans is natuurlijk wel groot dat ik hier weer wat meer nachten door ga brengen als het niet zelf lukt. Maar daar zijn net duidelijke afspraken over gemaakt. En wanneer ik weer een nacht over sla moet ik aan de bel trekken.

Ilona ik denk wanneer ze geboren is :')

Ik heb over twee weken een afspraak bij de gynaecoloog om eerder in te leiden.

Maar voor nu heb ik in ieder geval weer een keer lekker geslapen :)

Voor de wereld maakt één hond niet zoveel verschil, maar voor die ene hond is het wel een wereld van verschil

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70432
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Zijn er mensen bekent met HG zwangerschap en slaap tekort?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:10

Fijn dat het heeft geholpen en je duidelijke afspraken hebt met het ziekenhuis!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: F_inley, Frummel01, iiSunshine, noukso, RenskeFrea en 37 bezoekers