Badderen :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 17:54

Peerke_ schreef:
Hanafubuki schreef:
Je moet geen Kneipp badzout in een bubbelbad doen trouwens :') badkamer stond vol schuim op vakantie _O-


Ohh dat heb ik me wel eens afgevraagd..
Als je in een jacuzzi in een hotel je eigen badschuim zou gebruiken, hoeveel schuim krijg je dan..
Ik wil het nog steeds een keer proberen :')

Thuis heb ik geen bad.. -O-
Alleen een werkloze badeend


Het ging minimaal anderhalve meter de lucht in :')


Naomi_Jortje

Berichten: 4185
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 19:17

Bij m'n ouders heb ik altijd een bad gehad en ging er regelmatig in. Daarna 1,5 jaar in een huis gewoond met een mini badkamer met alleen een douche, dus zo nu en dan nog eens bij m'n ouders in bad geweest. En nu woon ik in een appartement waar ik ook alleen een douche heb, maar wel een ruime badkamer. Dus ik heb een tubble :+:
Afbeelding
Geweldig ding. Door dat zeiltje blijft het water veel langer warm, lig er met gemak 2,5 uur in. Laptopje met film of serie erbij of heerlijk een boekje lezen op de e-reader :D
Onderin zit een soort matje waardoor je best zacht ligt en de randen zijn opgeblazen, dus dat ligt ook veel zachter dan een gewoon 'hard' bad. Heb 'm sinds februari en ben er al zo ontzettend vaak in geweest, geld heb ik er allang uit O:)

Ich hab mich gesehnt danach mein Herz zu verliern, jetzt verlier ich fast den Verstand... Totale Finsternis, ein Meer von Gefühl und kein Land!

floorsil

Berichten: 2641
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 20:25

Mijn eis was ook altijd een huis met bad. Nu tijdens de verbouwing uitgebreid baden bekeken en uit geprobeerd. Nu een 180x80 bad en extra diep. Heerlijk. Normaal altijd lekker film of tijdschriften lezen in bad. Zit er vaak wel iets van een uur in. Onze kleine zit ook erg graag in bad. Ben er blij mee. ( Behalve het schoonmaken)

Anastasia24

Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 20:27

Wij hebben ook een bad! Ik heb een speaker en dan zet ik altijd muziek op. Daarnaast fan van bruisballen en schuim om vervolgens te koken in te heet water, en mee te bleren met de muziek :) .

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 20:58

Ik lig nu in bad :D lekker met een filmpje of een boek. Ik ben instructeur, sta de hele dag buiten in weer en wind en dan is dit echt mijn manier om weer warm te worden. Nu ben ik zwanger en heb het idee dat beeb het ook lekker vindt want die is nu met me mee aan het zwemmen en koppeltje duikelen <3

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 23:16

zacharyhill schreef:
Nee niet doen een Badtopic :n :n :n Ik moet nog wachten tot de kerst dan is ons huis klaar, en ook mijn badkamer.

Maar hoe heerlijk is een bad, met bruisballen erin of badzout. kan er zo een dik uur inzitten. Boekje er bij en wat te drinken. We krijgen een bubbelbad.


Ahhhh ik ben niet de enige die de badkamer met HET BAD nog niet klaar heeft :') IK-kan-niet-wachten! Heb nu al zo'n 7 jaar geen beed meer en ik mis het zo erg. Hopelijk kunnen we snel beginnen hier met verbouwen en echt waar, zodra dat bad er staat en functioneel is lig ik erin. Maakt me niet uit of de rest dan al af is of niet, ik schop iedereen de deur uit en ik ga erin liggen _O- _O-

Century

Berichten: 5945
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 13:10

Groot gelijk! Ik snap echt niet hoe mensen een bad kunnen hebben maar er niet in zitten. Ik het het zo gemist in mijn studententijd, zo blij dat we er nu een hebben. Ieder z'n ding denk ik :)

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:35

Century schreef:
Groot gelijk! Ik snap echt niet hoe mensen een bad kunnen hebben maar er niet in zitten. Ik het het zo gemist in mijn studententijd, zo blij dat we er nu een hebben. Ieder z'n ding denk ik :)


Als ik eerlijk ben is het gewoon lastig om die tijd vrij te maken. Tegen de tijd dat we eindelijk zitten, loopt er niet snel 1 weg om een uur in bad te gaan zitten. Dan pakken we nog ene leuk programma, kopje thee etc.
En je moet nog een laatste ronde doen bij paarden en met de honden.

Maar bij mij is het echt puur dat het ongezellig is om weg te lopen. Waar mijn man niks zou zeggen als ik dat zou doen verder. Al ga ik er elke avond 2 uur in.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:41

Nou een onverwarmde badkamer is wel een minpunt wat betreft in bad gaan. :+

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:44

Moet echt stoppen met dit topic aanklikken heb de neiging om gewoon een hotel te boeken puur voor het bad haha

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:50

lovelynutia schreef:
Moet echt stoppen met dit topic aanklikken heb de neiging om gewoon een hotel te boeken puur voor het bad haha


Dan moet je wel een bubbelbad suite nemen! :D

s1993

Berichten: 2117
Geregistreerd: 07-10-09
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:03

Naomi_Jortje schreef:
Bij m'n ouders heb ik altijd een bad gehad en ging er regelmatig in. Daarna 1,5 jaar in een huis gewoond met een mini badkamer met alleen een douche, dus zo nu en dan nog eens bij m'n ouders in bad geweest. En nu woon ik in een appartement waar ik ook alleen een douche heb, maar wel een ruime badkamer. Dus ik heb een tubble :+:
[ [url=m/evZrgl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geweldig ding. Door dat zeiltje blijft het water veel langer warm, lig er met gemak 2,5 uur in. Laptopje met film of serie erbij of heerlijk een boekje lezen op de e-reader :D
Onderin zit een soort matje waardoor je best zacht ligt en de randen zijn opgeblazen, dus dat ligt ook veel zachter dan een gewoon 'hard' bad. Heb 'm sinds februari en ben er al zo ontzettend vaak in geweest, geld heb ik er allang uit O:)


Oh dit is voor het eerst dat ik over een tubble hoor, klinkt fantastisch! Wil je er meer over vertellen? Hoe werkt het precies? Is het simpel op te zetten?

It does not do to dwell on dreams and forget to live

Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:40

superpony schreef:
Century schreef:
Groot gelijk! Ik snap echt niet hoe mensen een bad kunnen hebben maar er niet in zitten. Ik het het zo gemist in mijn studententijd, zo blij dat we er nu een hebben. Ieder z'n ding denk ik :)


Als ik eerlijk ben is het gewoon lastig om die tijd vrij te maken. Tegen de tijd dat we eindelijk zitten, loopt er niet snel 1 weg om een uur in bad te gaan zitten. Dan pakken we nog ene leuk programma, kopje thee etc.
En je moet nog een laatste ronde doen bij paarden en met de honden.

Maar bij mij is het echt puur dat het ongezellig is om weg te lopen. Waar mijn man niks zou zeggen als ik dat zou doen verder. Al ga ik er elke avond 2 uur in.


Precies! Wij hebben ook een bad, maar meestal plan ik het echt als ik er een keertje in wil. Gebeurt echt nooit spontaan, inderdaad nog naar ponylief en dat doe ik dan liever voor het badderen.

Gooi er altijd Rituals badschuim in, of van Therme. Heerlijk! Bruisballen vind ik te duur, dus die vraag ik vaak voor Kerst. :P

Flip. <3 Van mij sinds 03/07/20.
Yeah with every broken bone, I swear I lived

MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 19:11

Hier gisteren snel ff een plankje gemaakt. Anders staat de boel te ver weg of op de rand.

Hij werkt! Dus nu netjes schuren, aflakken en misschien een gleuf er in maken waar mijn telefoon in kan staan.
Afbeelding

De muur rechts en de muur voor mij zijn verwarmd, die draaien hier mee op de vloerverwarming, zalig!

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Sintara

Berichten: 7383
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 19:53

Fijn plankje zeg..

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 20:01

Ooh een bad! Dat is zo heerlijk. Wij hebben er geen maar het is eigenlijk wel mijn wens om zeker op druilerige zondagen lekker in bad te kunnen liggen..

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Roihi

Berichten: 2887
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: i te taha whenua

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 20:03

Ik heb een kleine badkamer met enkel een douche.
Vorige kerst heb ik een bathbucket gekregen. Ideaal.

Wiro 06/06/1999 - 07/04/2022
Dankjewel liefste merrie van me, voor alles wat je voor mij betekende.

Naomi_Jortje

Berichten: 4185
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:16

s1993 schreef:
Naomi_Jortje schreef:
Bij m'n ouders heb ik altijd een bad gehad en ging er regelmatig in. Daarna 1,5 jaar in een huis gewoond met een mini badkamer met alleen een douche, dus zo nu en dan nog eens bij m'n ouders in bad geweest. En nu woon ik in een appartement waar ik ook alleen een douche heb, maar wel een ruime badkamer. Dus ik heb een tubble :+:
[ [url=m/evZrgl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geweldig ding. Door dat zeiltje blijft het water veel langer warm, lig er met gemak 2,5 uur in. Laptopje met film of serie erbij of heerlijk een boekje lezen op de e-reader :D
Onderin zit een soort matje waardoor je best zacht ligt en de randen zijn opgeblazen, dus dat ligt ook veel zachter dan een gewoon 'hard' bad. Heb 'm sinds februari en ben er al zo ontzettend vaak in geweest, geld heb ik er allang uit O:)


Oh dit is voor het eerst dat ik over een tubble hoor, klinkt fantastisch! Wil je er meer over vertellen? Hoe werkt het precies? Is het simpel op te zetten?


Ja tuurlijk! Het is dus een opblaasbad, wordt geleverd met een pomp waar je 'm binnen 2 minuten mee opblaast. Er wordt ook een slang meegeleverd die je aan de stop bevestigd waarmee je het water weer eruit kan laten lopen. Ik gooi er gewoon olie, badschuim, alles in eigenlijk. Als het water eruit is spoel ik 'm nog even na, doe 'm af met een doekje en laat de lucht eruit en gooi 'm weer in de kast. Ik was eerst best sceptisch omdat je met een normaal bad natuurlijk gewoon de kraan open zet en je kunt in bad, maar het opzetten gaat zo snel dat ik nu weer net zo vaak in bad ga als vroeger met een echt bad :)
Dit is de link mocht je het nog verder willen bekijken:
https://tubble.com/nl/product/tubble-original/

Ich hab mich gesehnt danach mein Herz zu verliern, jetzt verlier ich fast den Verstand... Totale Finsternis, ein Meer von Gefühl und kein Land!

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:31

MarliesV schreef:
Hier gisteren snel ff een plankje gemaakt. Anders staat de boel te ver weg of op de rand.

Hij werkt! Dus nu netjes schuren, aflakken en misschien een gleuf er in maken waar mijn telefoon in kan staan.
[ [url=m/Z9KF04.jpg]Afbeelding[/url] ]

De muur rechts en de muur voor mij zijn verwarmd, die draaien hier mee op de vloerverwarming, zalig!


Wat slim!

Maar ik zie knieën en tenen. Hoe groot en diep is je bad?

Ideaal als de muren ook verwarmd zijn.

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:49

Tubble staat opgeslagen (de royal blue is ook nog eens een mooie kleur haha) aangezien ik betwijfel of ik een bad ga hebben als ik verhuis en dit is de eerste opblaasbare die het waard lijkt te zijn.

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:59

Die Tubble is ook gaaf, zeg. Ik heb erg veel spijt dat ik toch geen bad heb genomen bij mijn badkamerverbouwing van dit jaar. :(
Ik zat al te kijken naar een 1-persoonsjacuzzi voor buiten maar die bestaan niet, het is al gauw minimaal 2 personen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 15:59

Fitzroy schreef:
Die Tubble is ook gaaf, zeg. Ik heb erg veel spijt dat ik toch geen bad heb genomen bij mijn badkamerverbouwing van dit jaar. :(
Ik zat al te kijken naar een 1-persoonsjacuzzi voor buiten maar die bestaan niet, het is al gauw minimaal 2 personen.


En een gewone buiten inbouwen? Als hij ingwbouwd wordt met hout en onder afdakje staat, zou dat toch ook wel kunnen?? Dingen zijn gemaakt om nat te worden.

Wij hebben naar buiten jacuzzi's gekeken en ik vind dat voorgevormde echt niks. Dan kom je in de oplaasbare modellen.

Je hebt ook de hot tub ovaal voor 2 personen en evt met bubbels en of jets. Daar kan je natuurlijk alleen ook in :)

Miesemuisje

Berichten: 3084
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 19:47

Jullie hebben me op een goed idee gebracht :D heb t ook al de hele dag ijskoud en meer pijn helaas de laatste tijd, perfect dit <3

Afbeelding

s1993

Berichten: 2117
Geregistreerd: 07-10-09
Woonplaats: Leusden

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 19:15

Mijn tubble is vandaag binnengekomen :D Heb nu al zin in een lange koude dag!

It does not do to dwell on dreams and forget to live

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Badderen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 19:38

Ik zit minstens 1x per week in bad en kan dat uren volhouden.
Ook ik ga er direct in terwijl hij nog vol loopt, is lekker wennen aan de warmte. Ik doe er niets in qua schuim, bruisballen oid; het bad wordt dan glad en ik vind het irritant als ik ga glijden. Als ik er niets in doe kan ik mijn hoofd gewoon ontspannen op de rand leggen en blijf ik prima liggen.
Als het water afkoelt doe ik er wat heet bij in. Meestal heb ik mijn telefoon in de hand (mailtjes beantwoorden voor mijn werk, social media ed) maar soms ga ik ook lekker een boek lezen.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Celiien, Googlebot, hooi, laran, Marlou91, Nalonyda, Siers83, Silenna, xPabloBokt en 167 bezoekers