Wat kan je van je HA verwachten als..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 23:07

Even een update post die ik eerder stuurde:

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update heb getypt maar ik zal jullie vanuit mijn nieuwe hangstoel een beetje op de hoogte houden.
Het was toen 28 april en nu 28 mei, een maand verder dus. Een maand met toch veel problemen zoals moeite met ritme houden met zowel eten als slapen. Maar ook een maand waarin ik een paar keer naar de zorgboerderij ben geweest en ook mijn lieve Veertje weer helemaal heb terug gevonden! Ook een maand waarin ik nogsteeds erg moe ben maar wel meer mag doen.
Toen kregen we bericht dat er plek was bij de autismekliniek! 26 mei, precies 4 maanden nadat ik in Helmond werd opgenomen.
Ik heb m'n spullen gepakt en die kant op gefietst, m'n vader zou volgen.
Ze vinden het daar heel belangrijk dat je je eigen dingen doet die je zelf doet en ze vonden het fantastisch toen ik zei dat ik 19 juni dan een meetmoment had. Dus hard oefenen voor de winstpunten ben nu ook een nachtje thuis en morgen daar weer heen.
Bezoek is wel heel anders iedereen mag komen, het is daar erg mooi wandelen of een hokje op de 2e verdieping maar die moet even gereserveerd worden.
Heb je vragen gewoon stellen, ben volgens mij van alles vergeten maar dan geef ik daar nog antwoord op.
Groetjes van Fleur

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 14:00

Goed om wat van je te horen, hoe bevalt Vera's nieuwe zadel?

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 16:43

Ik vind je heel positief klinken fleur! Wat kunnen ze in de autisme kliniek voor je betekenen?

Anoniem

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 21:09

Heel fijn even van je te horen _/-\o_ . Neem je tijd en focus vooral op jezelf!
Fijn te horen dat het daar zo mooi is, dat doet ook al veel <3

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 09:00

Dat klinkt als een goed update.
En het is fijn dat je nu gewoon je eigen dingen kunt doen. Zoals lekker trainen met Vera.

eppieheppie
Berichten: 87
Geregistreerd: 31-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 00:36

Hoi Fleur , ik ben benieuwd hoe het met je gaat en hoe je eerste volle week in de kliniek geweest is .
En ben je weer lekker met Vera bezig geweest ?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 11:37

eppieheppie schreef:
Hoi Fleur , ik ben benieuwd hoe het met je gaat en hoe je eerste volle week in de kliniek geweest is .
En ben je weer lekker met Vera bezig geweest ?



Afbeelding
Vera en dr cadeautje voor haar 19e verjaardag O:)
Maar moet nog wel wat aangepast worden want echt alle zadels schuiven naar rechts, dat is zo vervelend!
Maar de lessen gaan goed en 19 juni gaan we op meetmoment.

Dat wat betreft Vera. Het is in Eindhoven echt weer heel anders dan de andere klinieken. Contact met medeclienten duurt lang voordat je dat hebt terwijl je met de meeste medewerkers heel goed kunt praten.

Ik was bekaf terwijl ik het idee heb niets te doen. Maar het is telkens een gesprekje hier, thee drinken daar, wandelen in de ochtend en avond,soms activiteiten die georganiseerd worden en dan nog je eigen afspraken die nu door kunnen gaan maar wel weer wandelend heen en terug.

De eerste dagen sliep ik nog voor ik mijn wekker had gezet en licht uit had gedaan en versliep ik me gigantisch. Nu is er afgesproken dat ze me om 8 uur wekken en dat ik omkleed eet en dan ga wandelen tenzij ik een afspraak heb.

Ik heb dus gewandeld en gebadmintond (spierpijn!) Hardlopen en een keer naar Vera dus dat is al best wel veel. Wel maar een halve les want ik was echt moe en toen dacht ik dat ik eigenlijk gewoon best trots mocht zijn dat ik na 5 maanden amper iets kunnen hier gewoon sta te :o

Maar qua therapie ben ik bij de vorige heel erg gewend om meteen aan te pakken en hier laten ze je eerst wennen de groep en medewerkers kennen en daarna via een bepaald systeem aan de slag. Dus dat is voor mij wel even omschakelen maar we hebben ook afgesproken dat ik een periode rust inbouw want hoe niet intensief nu de meeste activiteiten zijn, als ik steeds word gevraagd dan word ik ook oververmoeid.

En nu ben ik een nachtje thuis geweest, voor Vera is het eigenlijk te ver, woensdag wel op de fiets gedaan maar dan is het 13 km en dat is eigenlijk te ver maar naar huis kan ik het wel goed fietsen dus daar heb ik geluk mee voor als ik iets vergeten ben oid.

Heel verhaal weer. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, en zo niet; vragen staat vrij. :)

eppieheppie
Berichten: 87
Geregistreerd: 31-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:25

Fleury schreef:
Vera en dr cadeautje voor haar 19e verjaardag O:)
Maar moet nog wel wat aangepast worden want echt alle zadels schuiven naar rechts, dat is zo vervelend!
Maar de lessen gaan goed en 19 juni gaan we op meetmoment.

En zit je zadel fijn ? Ik vond een dressuur zadel echt een verademing , je zit zoveel meer "om" je paard heen in plaats van er boven op. Wel fijn dat de meetmomenten weer mogen , ik ga binnen kort ook weer een poging doen .

Citaat:
Het is in Eindhoven echt weer heel anders dan de andere klinieken. Contact met medeclienten duurt lang voordat je dat hebt terwijl je met de meeste medewerkers heel goed kunt praten.

Ik was bekaf terwijl ik het idee heb niets te doen. Maar het is telkens een gesprekje hier, thee drinken daar, wandelen in de ochtend en avond,soms activiteiten die georganiseerd worden en dan nog je eigen afspraken die nu door kunnen gaan maar wel weer wandelend heen en terug.

De eerste dagen sliep ik nog voor ik mijn wekker had gezet en licht uit had gedaan en versliep ik me gigantisch. Nu is er afgesproken dat ze me om 8 uur wekken en dat ik omkleed eet en dan ga wandelen tenzij ik een afspraak heb.

Maar qua therapie ben ik bij de vorige heel erg gewend om meteen aan te pakken en hier laten ze je eerst wennen de groep en medewerkers kennen en daarna via een bepaald systeem aan de slag. Dus dat is voor mij wel even omschakelen maar we hebben ook afgesproken dat ik een periode rust inbouw want hoe niet intensief nu de meeste activiteiten zijn, als ik steeds word gevraagd dan word ik ook oververmoeid.

Wat herkenbaar . Toen ik therapie had vroeg ik mezelf vaak af wanneer we nu eindelijk eens gingen beginnen. En dan waren we dus al begonnen maar had ik het niet door. Ik zat me dan eigenlijk te ergeren dat het zo traag was en dat ik het zo graag met volle kracht te lijf wilde gaan. En dan terug in de auto honds moe zijn en emotioneel zijn van vermoeitheid.

Citaat:
Ik heb dus gewandeld en gebadmintond (spierpijn!) Hardlopen en een keer naar Vera dus dat is al best wel veel. Wel maar een halve les want ik was echt moe en toen dacht ik dat ik eigenlijk gewoon best trots mocht zijn dat ik na 5 maanden amper iets kunnen hier gewoon sta te :o

Alle reden om trots te zijn ! Voelt het fijn ?

Citaat:
En nu ben ik een nachtje thuis geweest, voor Vera is het eigenlijk te ver, woensdag wel op de fiets gedaan maar dan is het 13 km en dat is eigenlijk te ver maar naar huis kan ik het wel goed fietsen dus daar heb ik geluk mee voor als ik iets vergeten ben oid.

Heel verhaal weer. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, en zo niet; vragen staat vrij. :)

Wat moet het vreemd zijn om steeds een nachtje thuis te zijn. Ik zou de druk voelen om dan heel veel te doen in dat eventjes dat je maar thuis bent . Hoe is dat voor jou ?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 15:03

Ik zal weer een korte update schrijven. Ik ben nu 3 weken in Eindhoven, m'n winterjas sjaal en handschoenen hangen nog hier en m'n topjes liggen nog in Veldhoven zo snel kan het gaan.

Ik ben een beetje aan het wennen. Wat meer contact met iedereen, ook de cliënten.
Eerst klopte iemand elke ochtend om 8 uur op mijn deur om mij te wekken, daarna kreeg ik de opdracht om het zo te regelen dat ik zelf wakker werd. Dus 2 wekkers gezet. En ik was die week elke ochtend optijd gekomen voor het eerste activiteit van de dag.
Maar vrijdag heb ik me op de dag zelf gewoon 2 keer verslapen dus er zit nog veel vermoeidheid en elke dag maken we een planning voor de dag erna en dan plannen we ook een blok rust in. Niet dat ik dan niets doe (nu heb ik ook zo'n rust blok) maar meestal lig ik dan wel rustig op bed.

Maandag heb ik meegedaan aan een "hardloopgroepje" 1 leiding en nog 1 man. Ze hadden gezegd dat ik beginner was (is ook wel zo, moet rustig beginnen maar loop inmiddels wel 5 km in een heel rustig tempo) maar die man liep veel minder dus ik heb daarna met die leidster een kort rondje gedaan en de volgende keer maandag om half 11 afgesproken en dan gaan we samen en dan dus een half uurtje.
Vandaag ben ik gaan fitnessen dat was ook leuk, waren ook met 2 begeleiders en 2 deelnemers en 2 gingen tennissen en ik kreeg goed de kans de fitness uit te proberen. Daarna nog een klein rondje gerend naar de afdeling terug. En op donderdag is er badminton. Gewoon overslaan, ik kan het helemaal niet maar dat is niet zo erg volgens mij
En dan elke dan s'ochtends en s'avonds een half uurtje wandelen, dat doe ik alleen als ik niet al veel gedaan heb maar je kunt echt heel mooi wandelen, helemaal door de bossen enzo.

Dus zo probeer ik mijn conditie een beetje weer op peil te krijgen en dan natuurlijk nog Vera.

Het eten gaat goed dus kom volgens mij alleen maar aan ondanks het sporten.

Verder heb ik nog mijn afspraken bij het centrum autisme en morgen weer naar de huisarts ik was 5 weken geleden naar achteren gevallen in de keuken en dan in de vroege ochtend had ik zoveel pijn met omdraaien dat ik t wel uit kon gillen. Toen kreeg ik 3*1000 mg paracetamol op de dag en daarmee is het wel weg alleen overdag heb ik nog last bij het over mijn schouder kijken. Dus dat zien we morgen wel weer, denk dat ik wel mag afbouwen. Maar dat heeft me wel pijn gedaan maar overdag viel t mee en dan voelde ik me zo'n aansteller
Dan weten jullie weer een beetje hoe het gaat. Vragen, stel ze gerust!

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 16:03

Fijn, sporten onder begeleiding.
En als "beginner" 5 km hardlopen, ik doe het je niet na.

Wel jammer dat je nog zoveel last van die val hebt gehad.

En goed dat je aankomt, en daarbij ook nog kunt sporten!

Succes!

eppieheppie
Berichten: 87
Geregistreerd: 31-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:05

Je update klinkt als goede berichten! Maar de belangrijkste vraag : hoe voel je je er bij? Heb je er zin in of is het vooral braaf doen wat ze zeggen en hopen dat de zin van zelf een keer komt ?
En hee , je hoeft niet goed te zijn in een sport om het léuk te vinden. Shutteltje overslaan met badmington is ook gewoon gezellig. Het zelfde geld voor hardlopen , je zit daar niet om weer op halve marathon niveau te komen ( al zou ik als runner daar ook stiekem wel blij van worden hoor ) .

Is de therapie te doen of vindt je het allemaal zwaar ? Wat moet je doen in therapie ?

Ik blijf je echt zo stoer vinden , je doet het toch allemaal maar !

Poekkie

Berichten: 7349
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:06

Helemaal eens met eppieheppie!

Wat een fijne update!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 21:58

M'n dressuurzadel blijft naar rechts schuiven en vandaag weer mijn opgevulde vzh gepakt en die zit een stuk steviger dus de knoop is doorgehakt; ik blijf nog even op mijn vzh rijden. Wel erg jammer want hij zat wel heel lekker maar het gevoel moet ook goed zijn. Gisteren nog naar een andere ruitersportwinkel geweest met heel veel zadels en daar een heel verhelderend gesprek gehad echt fijn.
Plan is nu osteopaat en daarna proberen het trainen nog wat meer op te pakken en haar pootjes wat sterker te maken en dan vooral de rechter achter. Ben wel blij dat de keuze nu is gemaakt. En het scheelt veel geld dus nu kan er wel een mooi hoofdstel vanaf :D hebben jullie een tip voor een (anatomisch) hoofdstel die Vera goed zou staan?

En over geld gesproken toch nog even een waarschuwing. Mocht je van CZ een betaalverzoek krijgen, kijk dan of je relatienummer erop staat. Voor mij is het achteraf praten want ik heb de 'rekening' betaald wat dus achteraf geen echte rekening bleek te zijn ;( vrijdag ga ik aangifte doen maar het geld (316 euro := ) zal ik niet meer terug krijgen ;( . En dan denk je, dat overkomt mij niet, maar dan toch.......ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan maar daar krijg ik het ook niet mee terug. Behalve jullie waarschuwen dus.

Ik probeer elke dag wat te sporten, als ik niets te doen heb dan weet ik niet wat ik moet doen behalve op bed liggen. En het geeft meer voldoening als je gesport hebt maar ik kan daar wel een beetje in doorslaan. Vorige week voelde ik me heel slecht omdat sportactiviteiten niet door gingen, dan weet ik ook niet wat ik wel kan doen.
Ik merk wel dat ik al wat fitter aan het worden ben maar ik moet niet vergeten ook te rusten want anders hou ik het nog niet vol.

Hier in de kliniek heb ik niet zo veel therapie behalve ritme krijgen en we zijn nu bezig met een begin te maken van doelen die ik wil halen. En heb nu 1 keer de psychiater gesproken en moest bloedprikken op welk level mijn Ad nu in m'n bloed zit om misschien aan te passen en een andere was 1 omlaag, slik nog wel heel veel medicijnen.

Ook nog 1000 mg paracetamol in de avond na een val 5 weken geleden had ik heel erg veel pijn, vooral in de nacht. Nu nog vooral m'n nek en schouders die vast zitten en waarvoor ik naar de fysio mag gaan, alleen blijkt een afspraak maken nogal moeilijk.

Daarnaast heb ik heel wat jaar geleden een cursus in de groep gedaan maar ik ben niet zo heel erg goed in de groep daarom krijg ik hem nu privé :D Ik stond al lang op de wachtlijst maar mensen uit de kliniek krijgen voorrang dus vandaar dat ik nu mag beginnen :D


eppieheppie schreef:
Ik blijf je echt zo stoer vinden , je doet het toch allemaal maar !


:o Ik doe zo erg mijn best! En het lijkt wel een beetje of de "sensatie" er nu een beetje af is (qua steun van andere mensen) en het weer terug naar normaal is, maar dat is echt nog lang niet helaas.

Poekkie

Berichten: 7349
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 22:57

Je klinkt heel positief fleur! Wees maar terecht trots op waar je nu al staat!

Enne van hoofdstellen ken ik niets, sorry. Ben wel benieuwd naar een foto eens je het scoort :)

Rocamor

Berichten: 10855
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 23:38

Had je vandaag het meetmoment met Vera? Is dat goed gegaan?

Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Laatst bijgewerkt door Rocamor op 19-06-21 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Prairy
Berichten: 9069
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 23:51

Ik lees af en toe je topic mee als hij in de actieve topics staat, ik vind dat je er goed mee bezig bent :)

Ik zag ook iets staan over op de fiets naar Vera en dat dat eigenlijk te ver is. Misschien kun je eens kijken voor een tweedehands elektrische fiets? Dat is echt niet alleen meer voor oude mensen ;)
Ik heb er zelf ook één en vind het echt fantastisch. Het scheelt je ook heel veel energie die je dan weer aan vera kunt besteden.

Ga lekker rustig zo door meid, je bent echt heel goed bezig!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 12:58

Poekkie schreef:
Je klinkt heel positief fleur! Wees maar terecht trots op waar je nu al staat!

Enne van hoofdstellen ken ik niets, sorry. Ben wel benieuwd naar een foto eens je het scoort :)


Dat kan nog wel even duren :D maar ik zal er aan denken ;)


Rocamor schreef:
Had je vandaag het meetmoment met Vera? Is dat goed gegaan?

Of heb ik dat verkeerd onthouden?


Dat had je helemaal goed onthouden ware het niet dat hij niet door ging door te weinig deelnemers ;(
Maar 4 juli revanche! En dan is het ook echt een wedstrijd, nu hopen op genoeg deelnemers!


Prairy schreef:
Ik lees af en toe je topic mee als hij in de actieve topics staat, ik vind dat je er goed mee bezig bent :)

Ik zag ook iets staan over op de fiets naar Vera en dat dat eigenlijk te ver is. Misschien kun je eens kijken voor een tweedehands elektrische fiets? Dat is echt niet alleen meer voor oude mensen ;)
Ik heb er zelf ook één en vind het echt fantastisch. Het scheelt je ook heel veel energie die je dan weer aan vera kunt besteden.

Ga lekker rustig zo door meid, je bent echt heel goed bezig!


Ik heb nu ruim een jaar een elektrische fiets! Heb er al 4000 km mee gefietst, kan echt niet zonder!
Laatst bijgewerkt door Fleury op 20-06-21 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 13:10

Kramer heeft wel mooie kwaliteit hoofdstellen voor een normale prijs

Rocamor

Berichten: 10855
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 14:07

Oh dat is jammer dat het niet doorgegaan is. Ik ga duimen voor je voor 4 juli.

Je fietst veel, zo te lezen

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 14:36

Succes 4 juli!

En je maakt behoorlijk wat kilometers op de fiets.

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 15:48

Ik lees ook nog steeds mee Fleur! Fijne updates geef je en goed te horen dat het de goede kant op lijkt te gaan.

Goed dat je een keuze hebt gemaakt wat betreft je zadel. Had je hem op proef? Wat voor hoofdstel zoek je?

Wat doen ze nu precies in de autismekliniek? En wat voor cursus ga je doen? Wat fijn dat je voorrang krijgt!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 16:42

candalisa schreef:
Kramer heeft wel mooie kwaliteit hoofdstellen voor een normale prijs


Kramer heb ik verschillende hoofdstellen laten komen en geen een zat er tussen die pastte dan was cob weer te klein, dan full weer te groot en dan weer een combinatie daarvan enz.

Prairy
Berichten: 9069
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 16:50

Ah top! Succes met het zoeken van het hoofdstel :)

Ryder
Berichten: 1491
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 17:19

Meelezer hier, blij met je fijne bericht! Ik ben trouwens wel benieuwd, wat kan de autisme-kliniek voor je betekenen?

eppieheppie
Berichten: 87
Geregistreerd: 31-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 23:59

Fleury schreef:
Plan is nu osteopaat en daarna proberen het trainen nog wat meer op te pakken en haar pootjes wat sterker te maken en dan vooral de rechter achter. Ben wel blij dat de keuze nu is gemaakt. En het scheelt veel geld dus nu kan er wel een mooi hoofdstel vanaf :D hebben jullie een tip voor een (anatomisch) hoofdstel die Vera goed zou staan?

Lastig ... ik vind zelf dat een klein koppie een fijn uitgesneden hoofdstelletje verdient met zo min mogelijk poes pas eraan maar er zijn ook veel amazones die van bling bling front riemen houden en dikke neus riemen met lakleer.
Een iets groffer hoofd of een lang hoofd kan best een iets robuuster hoofdstel met wat meer leerwerk hebben.

Citaat:
En over geld gesproken toch nog even een waarschuwing. Mocht je van CZ een betaalverzoek krijgen, kijk dan of je relatienummer erop staat. Voor mij is het achteraf praten want ik heb de 'rekening' betaald wat dus achteraf geen echte rekening bleek te zijn ;( vrijdag ga ik aangifte doen maar het geld (316 euro := ) zal ik niet meer terug krijgen ;( . En dan denk je, dat overkomt mij niet, maar dan toch.......ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan maar daar krijg ik het ook niet mee terug. Behalve jullie waarschuwen dus.

Bah bah bah. Ik ben ook ooit opgelicht via marktplaats en ik weet dus hoe het voelt. Ik was zo boos , heb op veel manieren geprobeert om de vrouw te achter halen. Het ging maar om 18 euro , maar zelfs als ze in Groningen gewoont had ......... ik had haar opgezocht ! {:)-:(

Citaat:
Ik probeer elke dag wat te sporten, als ik niets te doen heb dan weet ik niet wat ik moet doen behalve op bed liggen. En het geeft meer voldoening als je gesport hebt maar ik kan daar wel een beetje in doorslaan. Vorige week voelde ik me heel slecht omdat sportactiviteiten niet door gingen, dan weet ik ook niet wat ik wel kan doen.
Ik merk wel dat ik al wat fitter aan het worden ben maar ik moet niet vergeten ook te rusten want anders hou ik het nog niet vol.

Als ik wil wandelen maar geen doel heb , zoek ik een geocash op. Ken je dat? Er is een handige app van.

Citaat:
Daarnaast heb ik heel wat jaar geleden een cursus in de groep gedaan maar ik ben niet zo heel erg goed in de groep daarom krijg ik hem nu privé :D Ik stond al lang op de wachtlijst maar mensen uit de kliniek krijgen voorrang dus vandaar dat ik nu mag beginnen :D

Wat voor een cursus ga je doen ?

Citaat:
eppieheppie schreef:
Ik blijf je echt zo stoer vinden , je doet het toch allemaal maar !


:o Ik doe zo erg mijn best! En het lijkt wel een beetje of de "sensatie" er nu een beetje af is (qua steun van andere mensen) en het weer terug naar normaal is, maar dat is echt nog lang niet helaas.

Ik weet hoe het voelt . Je bent niet meer ' bijna dood ' en dus moet je maar weer ' normaal ' doen. Maar de echte strijd begint nu pas . Nu je weer begint te voelen en alleen maar méér steun en motievatie nodig hebt. (Niet voor niets dat ik steeds blijf door vragen . Je bent echt een kanjer _/-\o_ !)