Wat kan je van je HA verwachten als..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ro0sje
Berichten: 536
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Zuid holland

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 12:47

Zo verdrietig dat het leven te zwaar en kleurloos voor haar was. Ze heeft gevochten maar het niet gewonnen en ik hoop dat ze de rust heeft die ze zo hard nodig had.

Heel veel sterkte voor haar lieve vader die zo voor zijn dochter klaar stond!


Dee_Es

Berichten: 3663
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 15:59

Het is nog steeds fijn om alle lieve berichtjes hier te lezen, dank jullie wel!

Blade B+13 [PR214,5] L1+12 [PR 216] L2 + 13 [PR 206] M1 + 19 [PR 220] M2 + 7 [PR 191]

FrNo
Berichten: 3656
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 16:13

Ik hoop dat je het in de toekomst ergens een plekje kunt gaan geven. (ook voor haar familie) :(:)

Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kunt.

Kookaburra

Berichten: 5375
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 17:45

Dee_Es schreef:
Het is nog steeds fijn om alle lieve berichtjes hier te lezen, dank jullie wel!

:knuffel:

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 21:26

Ik zocht af en toe dit topic (en andere topics) op om te kijken hoe het nu met Fleury ging en schrik van wat ik lees. Wat ontzettend verdrietig. Zoals velen zeiden, ze heeft nu hopelijk de rust die ze zo lang zocht.

Familie en vrienden, heel veel sterkte met het verlies.

זכור

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33776
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 20:17

Ik denk soms nog aan Fleur, zo vreselijk als het gelopen is met haar leven. Ik wens nogmaals alle nabestaanden veel sterkte en weet dat ze indruk heeft gemaakt op deze bokker. Het raakt mij extra omdat ik iemand in mijn omgeving bijna verloren ben aan poging(en) om het leven te stoppen. Mede door misdiagnose (uiteindelijk autisme) en ben door Fleur extra gaan inzien hoe dankbaar ik ben dat ik haar nog heb. En dat het nu goed met haar gaat. <3

Tiggs

Berichten: 7521
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 19:06

MarlindeRooz schreef:
Ik denk soms nog aan Fleur, zo vreselijk als het gelopen is met haar leven. Ik wens nogmaals alle nabestaanden veel sterkte en weet dat ze indruk heeft gemaakt op deze bokker. Het raakt mij extra omdat ik iemand in mijn omgeving bijna verloren ben aan poging(en) om het leven te stoppen. Mede door misdiagnose (uiteindelijk autisme) en ben door Fleur extra gaan inzien hoe dankbaar ik ben dat ik haar nog heb. En dat het nu goed met haar gaat. <3


Ik denk ook nog regelmatig even aan haar.

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Anoniem

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 20:46

Ik ook..

YvonneV
Berichten: 8767
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 20:51

Ik ook en dan vooral met de gedachte had ik iets kunnen doen om het leven voor haar fijner te maken. Ik die haar niet anders kende als uit dit topic. Hoe moet dit wel niet zijn voor de mensen die dichtbij haar stonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 21:04

Ook ik denk vaak aan Fleur, als stille meelezer, gewoon omdat ik het haar zo ontzettend gunde om weer plezier in het leven te krijgen. Om te genieten van alle liefdevolle mensen om haar heen. Ze heeft op heel veel mensen indruk gemaakt met haar openheid en vechtlust.

Petrichor

Berichten: 10527
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 07:25

Daan13 schreef:
Wat een berg verdriet,wat een liefde ook maar oh mensen wat een pijn.

Wat een sterke mensen hebben daar gezeten en gesproken.

Het zonnetje schijnt hier volop maar wat een groot verdriet in de harten van de mensen.


weet iemand wat er met Sully gaat gebeuren?


Sully is weer de handel in gegaan en staat dus te koop.

The smell of earth after rain!

Petrichor

Berichten: 10527
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 12:56

Petrichor schreef:
Daan13 schreef:
Wat een berg verdriet,wat een liefde ook maar oh mensen wat een pijn.

Wat een sterke mensen hebben daar gezeten en gesproken.

Het zonnetje schijnt hier volop maar wat een groot verdriet in de harten van de mensen.


weet iemand wat er met Sully gaat gebeuren?


Sully is weer de handel in gegaan en staat dus te koop.


Sorry het was nog vroeg, niet in de handel maar in opdracht te koop. :)

The smell of earth after rain!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 09:28

Oh jeetje... ik ben me al de hele week aan het bedenken waarom ik toch niks meer van fleur gehoord had... we waren vroeger vriendinnen (leren kennen via bokt) en sinds twee jaar hadden we af en toe weer contact via de app. We bespraken wat er goed ging of minder goed met de paarden die we reden. We reden ongeveer tegelijk onze eerste L1 proef.
Wat jammer dat het zo gelopen is. Achteraf gezien is haar post hier en in een app een soort afscheid geweest. Hopelijk heeft ze rust nu. Dikke knuffel voor vader en haar vrienden en familie. :(:)

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:18

Och jeetje Annetje, wat naar dat je het dan zo moet ontdekken. Sterkte :knuffel:

Kookaburra

Berichten: 5375
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 22:13

Annetje schreef:
Oh jeetje... ik ben me al de hele week aan het bedenken waarom ik toch niks meer van fleur gehoord had... we waren vroeger vriendinnen (leren kennen via bokt) en sinds twee jaar hadden we af en toe weer contact via de app. We bespraken wat er goed ging of minder goed met de paarden die we reden. We reden ongeveer tegelijk onze eerste L1 proef.
Wat jammer dat het zo gelopen is. Achteraf gezien is haar post hier en in een app een soort afscheid geweest. Hopelijk heeft ze rust nu. Dikke knuffel voor vader en haar vrienden en familie. :(:)

:(:)


Dee_Es

Berichten: 3663
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 11:42

Annetje schreef:
Oh jeetje... ik ben me al de hele week aan het bedenken waarom ik toch niks meer van fleur gehoord had... we waren vroeger vriendinnen (leren kennen via bokt) en sinds twee jaar hadden we af en toe weer contact via de app. We bespraken wat er goed ging of minder goed met de paarden die we reden. We reden ongeveer tegelijk onze eerste L1 proef.
Wat jammer dat het zo gelopen is. Achteraf gezien is haar post hier en in een app een soort afscheid geweest. Hopelijk heeft ze rust nu. Dikke knuffel voor vader en haar vrienden en familie. :(:)


Jij ook sterkte Annetje Y;(

Blade B+13 [PR214,5] L1+12 [PR 216] L2 + 13 [PR 206] M1 + 19 [PR 220] M2 + 7 [PR 191]

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-21 19:01

Ach Fleur…..


Er zijn nog vrijwel dagelijks momenten dat ik aan haar denk. Zeker in deze tijd om de een of andere reden. Blijft bijzonder, hoeveel mensen ze heeft geraakt.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

senna21

Berichten: 11806
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 00:10

Sterkte en troost gewenst voor allen die haar missen. Y;(

Books, minds and umbrella's only work when they are open.

Dee_Es

Berichten: 3663
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 17:53

Shiloh schreef:
Ach Fleur…..


Er zijn nog vrijwel dagelijks momenten dat ik aan haar denk. Zeker in deze tijd om de een of andere reden. Blijft bijzonder, hoeveel mensen ze heeft geraakt.


:(:) Je hebt m'n nummer hé als je even van je af wil praten.

Blade B+13 [PR214,5] L1+12 [PR 216] L2 + 13 [PR 206] M1 + 19 [PR 220] M2 + 7 [PR 191]

Tiggs

Berichten: 7521
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 12:06

:knuffel:

Welkom in het Dunning-Krugerpark!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laj1, leonie87, maitestar23, pinto_1, Suliko, U2andI en 151 bezoekers