Beautyboxen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-19 10:09

Hooi allemaal,

Een tijdje terug kwam ik een reclame tegen van Lookfantastic beauty box. Toen ben ik eens gaan kijken en het sprak me wel aan, 6 producten met een minimale waarde van €77 kun je elke maand thuisbezorgd krijgen. Er zijn verschillende abonnementen, de duurste is 1 maand en dan betaal je €20, de goedkoopste is 12 maanden en dan betaal je €15,50 per maand. Toen ik verder ging kijken, stuitte ik ook op Dutchblend, dit is meer een goodiebox, er kunnen bijvoorbeeld ook sieraden/kaartjes in zitten. Hier betaal je maandelijks €9,95 en is de eerste box €5. De box heeft een waarde van €100.

Nu ben ik benieuwd of iemand hier bekend mee is en of je bijvoorbeeld een abonnement hebt, wat je ervaringen zijn of dat je misschien een andere box zou aanraden. Ik vind het idee namelijk super leuk. Een beautybox zou alleen niks voor mij zijn als er veel make-up in zit, want dat draag ik eigenlijk niet zoveel. Huidverzorgingsproducten vind ik dan wel weer leuk (maskers en serums etc.) nagellak of mascara en een keer lipstick vind ik ook wel leuk.

Ik ben benieuwd :D

Kmbrly

Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 23:52

Al eens naar goodiebox gekeken ?
Ik vind het persoonlijk wel heel leuk :j

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 07:42

Ik heb goodiebox, eerlijk gezegd zou ik van die waardes niet zoveel verwachten, maar 2 tientjes vind ik niet veel en het is leuk om iedere maand 'cadeautjes' te krijgen.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 22:42

Ik schop dit topic omhoog :D

Sinds begin dit jaar ben ik lid van Goodiebox en ik vind het elke maand weer een cadeautje.. + de limited editions, die je zelf apart kan kopen..

Zijn er hier nog meer fans of ben ik alleen in mijn verslaving? :')

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 22:49

Ik nog steeds! Ben volledig fan, had ik niet verwacht. Heb nu ook parfumado :')

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 22:58

Hier ook de Goodiebox, sinds deze maand! **\O/** Hopelijk komen er vaker boxen met vegan producten, daar ben ik zelf wel echt een liefhebber van.

Eventueel heb ik nog een code van € 10,- voor mensen die eens een box willen uitproberen. Dan is de box maar € 10,- :)

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 22:58

Haha ja daar zie ik ook wel reclame van... Maar ga er niet aan beginnen...

Wel pas geleden ook een losse Beauté et Vogue box gekocht maar dat was wel een 1 malige actie.

Zit jij ook in de ruilgroepen op Fb?

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 22:59

Celestial schreef:
Hier ook de Goodiebox, sinds deze maand! **\O/** Hopelijk komen er vaker boxen met vegan producten, daar ben ik zelf wel echt een liefhebber van.


Heel veel van de producten die in de box zitten zijn Vegan en wat ik ervan weet sowieso dierproefvrij

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 23:01

Lotus83 schreef:
Celestial schreef:
Hier ook de Goodiebox, sinds deze maand! **\O/** Hopelijk komen er vaker boxen met vegan producten, daar ben ik zelf wel echt een liefhebber van.


Heel veel van de producten die in de box zitten zijn Vegan en wat ik ervan weet sowieso dierproefvrij

Klopt! Echt leuk en ook goed dat daar steeds meer aandacht voor komt. Ik ben inderdaad ook meteen lid geworden van de ruilgroepen, maar ik vind de prijzen vaak wel erg hoog...

Beauté et Vogue box ken ik niet, ik ga eens zoeken!

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 23:15

Prijzen hoog in de ruilgroepen? Nou in de groepen waar ik in zit word geruild en geen geld gevraagd.


Beauté et Vogue zijn boxen die zonder abonnement een paar keer per jaar uitkomen maar ik was helaas niet zo enthousiast

Wdj

Berichten: 481
Geregistreerd: 26-04-13
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 13:09

Lotus83 schreef:
Ik schop dit topic omhoog :D

Sinds begin dit jaar ben ik lid van Goodiebox en ik vind het elke maand weer een cadeautje.. + de limited editions, die je zelf apart kan kopen..

Zijn er hier nog meer fans of ben ik alleen in mijn verslaving? :')


Ik volg ook! en nee, hier nog zo'n verslaafde!

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 20:46

Jeej topic weer omhoog!

Inmiddels heb ik behalve goodiebox ook lookfantastic maar daar ben ik minder enthousiast over.
Ze hadden we een mega toffe Limited Edition van rituals en die heb ik gekocht..
Net als 3 mystery boxen voor £30 (€34,99)

Mijn favoriet is wel echt nog Goodiebox..

Ik ben ook zeer actief in de ruil -en verkoopgroepen op Fb

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 08:48

De Goodiebox ziet er wel leuk uit, misschien toch eens een poging wagen! :)
Mijn eerdere ervaring met dit soort boxen is dat de waarde vaak gebaseerd is op een fictief bedrag wat ze op merkloze producten plakken. Bijv. lippotlood van 1 of ander vaag onbekend merk, waarvan ze dan claimen dat de normale prijs €15 is. Of dat er producten in zitten waar het bedrijf duidelijk niet vanaf kwam, zoals een hele vreemde kleur lippenstift die ik dan dus ook niet gebruik.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:10

Ik ben vanaf Januari lid en nog steeds enthousiast..
En ja.. soms is een box een keer wat minder.

Ik heb je even een pbtje gestuurd

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 10:40

Vanillia schreef:
De Goodiebox ziet er wel leuk uit, misschien toch eens een poging wagen! :)
Mijn eerdere ervaring met dit soort boxen is dat de waarde vaak gebaseerd is op een fictief bedrag wat ze op merkloze producten plakken. Bijv. lippotlood van 1 of ander vaag onbekend merk, waarvan ze dan claimen dat de normale prijs €15 is. Of dat er producten in zitten waar het bedrijf duidelijk niet vanaf kwam, zoals een hele vreemde kleur lippenstift die ik dan dus ook niet gebruik.


Dit herken ik ook en dat is één van de redeneren dat ik me heb afgemeld.

Kylie Jenner doet wel af en toe spon van een box, helaas verzendt deze niet naar Nederland (of überhaupt Europa :') )

Heeft iemand foto's van boxinhouden?

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:03

eenitraM schreef:
Vanillia schreef:
De Goodiebox ziet er wel leuk uit, misschien toch eens een poging wagen! :)
Mijn eerdere ervaring met dit soort boxen is dat de waarde vaak gebaseerd is op een fictief bedrag wat ze op merkloze producten plakken. Bijv. lippotlood van 1 of ander vaag onbekend merk, waarvan ze dan claimen dat de normale prijs €15 is. Of dat er producten in zitten waar het bedrijf duidelijk niet vanaf kwam, zoals een hele vreemde kleur lippenstift die ik dan dus ook niet gebruik.


Dit herken ik ook en dat is één van de redeneren dat ik me heb afgemeld.

Kylie Jenner doet wel af en toe spon van een box, helaas verzendt deze niet naar Nederland (of überhaupt Europa :') )

Heeft iemand foto's van boxinhouden?


Van Goodiebox?

Op instagram Goodieboxnl staan heel veel foto's :)

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:13

Moet je elke maand 1 kopen of zit je met 1 box meteen al vast aan een abonnement ofzo? :+

Lijkt me wel eens leuk om zo een box te proberen. Maar ben zelf altijd een beetje huiverig over dat soort acties :')
En vanaf welke dag krijg je een nieuwe box te zien? :p

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:42

Kanji91 schreef:
Moet je elke maand 1 kopen of zit je met 1 box meteen al vast aan een abonnement ofzo? :+

Lijkt me wel eens leuk om zo een box te proberen. Maar ben zelf altijd een beetje huiverig over dat soort acties :')
En vanaf welke dag krijg je een nieuwe box te zien? :p


Maandboxen zijn altijd een verrassing! De Limited Editions (zitten niet bij je abbonnement in) kan je los bestellen en is van te voren de inhoud te zien. :)

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 16:06

Heb me aangemeld :+
Benieuwd of ik die met de jade roller nog krijg of al meteen de nieuwe gezien het net september is :') (wil best die roller... xD)

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 19:15

Ik heb nog steeds een abonnement op Goodiebox, was zo sceptisch in het begin en ik denk nog steeds dat niet alle prijzen correct zijn maar van de 5 producten vind ik er vaak maar 1 of 2 suf en die ruil ik dan. Koop ook vaak de LE boxen, die laatste van ecooking is zo tof!

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 23:53

MarcoBorsato schreef:
Ik heb nog steeds een abonnement op Goodiebox, was zo sceptisch in het begin en ik denk nog steeds dat niet alle prijzen correct zijn maar van de 5 producten vind ik er vaak maar 1 of 2 suf en die ruil ik dan. Koop ook vaak de LE boxen, die laatste van ecooking is zo tof!


Ik zoek de prijzen nog wel eens na en meestal klopt het toch wel redelijk.

Uit de laatste maandbox heb ik maar 1 ding geruild.. en met zoveel leden kan je nooit iedereen tevreden stellen..

Ik koop alle LE boxen en die laatste is echt super :j

Wdj

Berichten: 481
Geregistreerd: 26-04-13
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:23

Kanji91 schreef:
Heb me aangemeld :+
Benieuwd of ik die met de jade roller nog krijg of al meteen de nieuwe gezien het net september is :') (wil best die roller... xD)


ik heb m over...dus mocht je m NIET krijgen, PB me maar dan ruilen we wel wat ofzo :-)

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:11

Wdj schreef:
Kanji91 schreef:
Heb me aangemeld :+
Benieuwd of ik die met de jade roller nog krijg of al meteen de nieuwe gezien het net september is :') (wil best die roller... xD)


ik heb m over...dus mocht je m NIET krijgen, PB me maar dan ruilen we wel wat ofzo :-)


Dat is lief <3

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:16

Lotus83 schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ik heb nog steeds een abonnement op Goodiebox, was zo sceptisch in het begin en ik denk nog steeds dat niet alle prijzen correct zijn maar van de 5 producten vind ik er vaak maar 1 of 2 suf en die ruil ik dan. Koop ook vaak de LE boxen, die laatste van ecooking is zo tof!


Ik zoek de prijzen nog wel eens na en meestal klopt het toch wel redelijk.

Uit de laatste maandbox heb ik maar 1 ding geruild.. en met zoveel leden kan je nooit iedereen tevreden stellen..

Ik koop alle LE boxen en die laatste is echt super :j


Ja de prijzen die ze noemen kun je nazoeken maar dingen zoals die jaderoller en spullen van hun eigen merk vind ik overpriced. Die roller hangt van ellende aan elkaar en jade is een goedkope steen.

Maar over het algemeen vind ik GB gewoon echt heel leuk en 20 euro is peanuts.

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:24

Oh -O- dat klinkt wat minder leuk :+ haha

Hier zou ik best graag ook LE kopen maar denk dat m'n rekening dat niet zo leuk vindt :+ dus nu eerst deze goodiebox proberen en zien hoe 't bevalt. Ben niet echt iemand die veel spullen gebruikt laat staan makeup... Dus dat gaat sowieso weg :') maar crempjes enzo is wel heerlijk