Vaccinaties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 14:51

Onali schreef:
Dat heet toeval en heeft geen donder met vaccineren te maken.

Heb je er cijfers van als je zegt dat dit geen toeval is?



Afbeelding

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 14:53

Maxima_S schreef:
Delphi schreef:
Dat vind ik niet terecht dat je afgebrand wordt. Ieder mag van mij voor zichzelf beslissen. Natuurlijk zullen er risico's aan vaccinaties zitten. Maar die risico's zijn er ook bij het doormaken van de infectieziekten waartegen gevaccineerd wordt binnen het rijksvaccinatieprogramma.

Even een oprechte vraag …. nu genieten je kinderen mee met de groepsimmuniteit doordat veel ouders hun kinderen wel laten vaccineren. Wat als de vaccinatiegraad enorm zou dalen? Zodanig dat eigenlijk alle infectieziekten waartegen gevaccineerd wordt binnen het Rijksvaccinatieprogramma weer actief zijn in Nederland. Dus ook polio en difterie. Sta je dan nog steeds achter je besluit?


Een groot aantal van die infectieziekten kunnen echt ernstige complicaties geven met soms blijvende schade en zelfs soms met de dood tot gevolg. Stel dat iedereen in dit land stopt met vaccineren dan zullen er meer uitbraken komen van de infectieziekten en zullen er infectieziekten die verdwenen zijn wellicht terug komen. Dan zullen er meer kinderen sterven of blijvende schade overhouden van de infectieziekten, terwijl dat in de meeste gevallen simpel voorkomen had kunnen worden. Er is een filmpje van een vrouw met ernstige schade na het doormaken van polio. Zij was niet gevaccineerd en is daar echt boos om. Door een simpele vaccinatie had dit haar bespaard kunnen blijven.


Ik zou ook dan de keuze maken niet te vaccineren.

Omdat ook het begrip kudde immuniteit voor mij niet klopt. En ook als dit wel zo zou zijn denk ik dat het lichaam niet beter af is door kunstmatige immuniteit omdat virussen snel ontwikkelen en veranderen en de dan verzwakte imuunsystemen geen natuurlijke antistoffen, welke mee veranderen met de actuele ziekten, meer hebben doorgegeven van moeder naar kind al enkele generaties.

Daarnaast is er natuurlijk een compleet andere hygienische situatie en ook verstand hierover tegenwoordig waardoor ziekte gevallen beter doorstaan kunnen worden. Veel epidemieen ontstaan waar hygiene en gezond voedsel schaars is.

Het allerbelangrijkste is dus, voor mij, een gezond immuunsysteem met natuurlijke afweer. Ik ben niet overtuigd dat vaccineren hier iets aan toe voegt en neig meer naar de gedachten dat vaccineren een gezond immuun systeem ondermijnt.

En gezondheid is op verschillende lagen belangrijk vindt ik. Energetisch, psychisch, lichamelijk en spiritueel. Met voeding alleen lukt dit dus niet. En daarnaast is elk organisme anders en reageert dus ook eigen op elke invloed die het krijgt.

Het leven in zijn algemeenheid te verkleinen naar alleen lichaam en materie is voor mij veel te kort door de bocht.


Waar geen hygiëne en voedsel is zijn ook vaak geen vaccinaties, dus ja.
Hier in NL hebben we wel hygiene en goed voedsel, maar ook mazelenepidemieen. Frankrijk, Italië. Zou ik niet onder de onontwikkelde landen willen scharen.
Verstand hebben we er hier ook van, maar bij een virus kun je weinig anders dan uitzieken (al dan niet in het zkh) en hopen dat je er ongeschonden uit komt. Bacterien zijn te behandelen, virussen niet.

En de rest; aan gedachten en ‘ik denk’ heb je weinig. Het wordt onderzocht, bewezen en aangetoond. Dan kun je denken wat je wilt, maar je gedachten kloppen dan gewoon niet, helaas.
Vaccinaties ondermijnen het immuunsysteem niet, het maakt het sterker.

chanicha

Berichten: 12150
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 14:57

Ik heb meegelezen maar ik zou toch op zijn zachts gezegd niet blij worden als mijn kleinkinderen, die netjes ingeënt zijn of de baby van mijn dochter, ziek zouden worden of nog erger zouden overlijden omdat men niet inent.
Je moet het maar op je geweten willen hebben.
Ik vind ook dat kinderen die niet ingeënt zijn geweigerd moeten worden op kdv en school, ook mogen ze van mij de kinderbijslag stoppen want ze brengen béwust anderen in gevaar.

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 15:02

chanicha schreef:
Ik heb meegelezen maar ik zou toch op zijn zachts gezegd niet blij worden als mijn kleinkinderen, die netjes ingeënt zijn of de baby van mijn dochter, ziek zouden worden of nog erger zouden overlijden omdat men niet inent.
Je moet het maar op je geweten willen hebben.
Ik vind ook dat kinderen die niet ingeënt zijn geweigerd moeten worden op kdv en school, ook mogen ze van mij de kinderbijslag stoppen want ze brengen béwust anderen in gevaar.


Eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 15:03

karuna schreef:
Ik ben ge ent voor reizen ja. Stukje bij beetje op orde houden.

Overigens wat betreft niet enten, dankzij geen enting van mij want nog geen entstof voor destijds. En niet enten van een ander zit ik de bof nu uit -O-


als je je een beetje had ingelezen had je geweten dat het bof aandeel in de BMR niet voldoende bescherming biedt omdat het niet goed werkzaam is, hierover ook een rechtzaak loopt (al heel wat jaren) omdat met de testresultaten gesjoemeld is om voldoende werkzaamheid van het vaccin te faken. Helaas kan de fabrikant de testresultaten nog steeds niet op tafel leggen want die zijn al jaren onvindbaar.
Dus so much for betrouwbare vooronderzoeken :')

Dankzij de bof uitbraken die nu door het falende vaccin onder gevaccineerden plaatsvinden kun jij dus besmet zijn, niet persé door ongevaccineerde gezonde kinderen.
Daarbij had je ook in de afgelopen 25 jaren ofzo zelf ff 2x je BMR kunnen halen en je eigen verantwoording kunnen nemen. Eigen schuld dus.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 15:08

chanicha schreef:
Ik heb meegelezen maar ik zou toch op zijn zachts gezegd niet blij worden als mijn kleinkinderen, die netjes ingeënt zijn of de baby van mijn dochter, ziek zouden worden of nog erger zouden overlijden omdat men niet inent.
Je moet het maar op je geweten willen hebben.
Ik vind ook dat kinderen die niet ingeënt zijn geweigerd moeten worden op kdv en school, ook mogen ze van mij de kinderbijslag stoppen want ze brengen béwust anderen in gevaar.

Maar denk je dat als de kinderbijslag stopt men ineens wel gaat vaccineren?

paddraigh
Berichten: 3694
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 15:09

Iemand toevalig/ervaring bekend met de fsme vaccinatie mbt tot besmette teken?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 15:11

Eh ik heb nooit maar gedacht aan enting. Heb alle kinderziektes gehad als kind behalve de bof. Nooit iets gehoord over uitbraken. En ja toen die begonnen wel overleg gehad met arts. Wat te doen omdat mijn weerstand belabbert is. Gezien ik geen student ben niet woon in gebied waar nu vooral heerst en normaal niet zo veel mensen tref risico op oplopen niet groot. En even duurt voor entstof werkt, als hij al werkt. Moet nog laten controleren binnen maand of de hep enting gewerkt heeft.

Wie me heeft aangestoken en wanneer is een compleet raadsel, maar helaas weerstand blijkt dus beroerd want ik ben de enige in de omgeving die is aangestoken lijkt -O-

Maxima_S
Berichten: 272
Geregistreerd: 15-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 15:15

karuna schreef:
Eh ik heb nooit maar gedacht aan enting. Heb alle kinderziektes gehad als kind behalve de bof. Nooit iets gehoord over uitbraken. En ja toen die begonnen wel overleg gehad met arts. Wat te doen omdat mijn weerstand belabbert is. Gezien ik geen student ben niet woon in gebied waar nu vooral heerst en normaal niet zo veel mensen tref risico op oplopen niet groot. En even duurt voor entstof werkt, als hij al werkt. Moet nog laten controleren binnen maand of de hep enting gewerkt heeft.

Wie me heeft aangestoken en wanneer is een compleet raadsel, maar helaas weerstand blijkt dus beroerd want ik ben de enige in de omgeving die is aangestoken lijkt -O-


Veel beterschap gewenst!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 15:18

Is al aardig de goede kant op gelukkig. Aardig wat geleerd erover, wang krijgt langzaam wat normale proporties, niet eens echt ziek van geweest vreemd genoeg. :+ en niet meer besmettelijk eenmaal met dikke kop. Vooral veel vragen over tandarts behandelingen en zo :P

Onali

Berichten: 18460
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 16:02

Anoniem schreef:
Onali schreef:
Dat heet toeval en heeft geen donder met vaccineren te maken.

Heb je er cijfers van als je zegt dat dit geen toeval is?



[ [url=m/AEse48.jpg]Afbeelding[/url] ]



Zijn nog steeds geen concrete cijfers.
Stukje propeganda, meer niet.

Kinke

Berichten: 20517
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Vaccinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 16:38

Ik heb vroeger vaak oorontsteking gehad, ook toen ik niet meer gevaccineerd werd. Zeker de naweeën van vaccinaties ;)

janderegelaaJarig
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 16:45

henny_w schreef:
En de Farmacie zou zich rot lachen indien het verplicht zou worden.

Nou nee, de farmacie zou zich rot lachen als niemand meer vaccineert. Ze verdienen meer geld aan een ziek mens of dier dan aan vaccinaties.

Niet vaccineren van je kind vind ik een misdaad. Het probleem is dat je de overtuiging hebt het goed te doen voor je kind maar als het wel mis gaat dan is je kind het slachtoffer en niet de ouder.

Blazy
Berichten: 1527
Geregistreerd: 10-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:17

Kinderen ben ik voor om te enten.
Enten tegen baarmoederkanker ben ik daarentegen zelf geen voorstander van.
Onze kat is na zijn zevende niet meer geënt.
Onze honden ent ik wel mede omdat ze mee gaan op vakantie. Evenals onze konijnen.

Bij katten ben ik er een stuk voorzichtiger mee geworden na ingelezen te hebben doordat 1 van onze inmiddels overleden katten een auto-immuunziekte had. Haar ben ik destijds dus ook bewust om deze reden ermee gestopt. Haar lijfje had zonder entstoffen die al een aanslag doen op je auto-immuunsysteem genoeg te verwerken. Ze is uiteindelijk 14 jaar geworden en overleden aan een tumor.
Bij honden vind ik na 7 jaar ook het welletjes geweest. Zijn ze genoeg beschermd. Echter is dat niet aan te raden als ze meegaan op vakantie. Tevens vind ik wheil ook behoorlijk eng bij onze waterratten
Bij konijnen worden de ziektes overgebracht door insecten en zijn ze dodelijk. Gezien muggen bij ons niet te voorkomen zijn ondanks dat het binnenkonijnen zijn en omdat we aan het water wonen is de keuze snel gemaakt.

Bij mensen... het kind is het slachtoffer als het mis gaat. Het gaat vaker goed dan niet goed en dan noch wat is niet goed want bv de link tussen autisme en vaccinatie is kolder. Bij autisme is het in aanleg in je hersenen. Vaak merk je aan het kind als baby zijnde/dreumes zijnde al dat er iets niet klopt. Zo is het ook met de rest wat toegeschoven word aan vaccinatie... maar volgens de “deskundigen” en tegenstanders is het direct verwijtbaar aan de vaccinatie terwijl dat discutabel is

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:22

Mbt autisme dit is gewoon bewezen niet waar.
:)

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:28

ElviraKelan schreef:
Kinderen ben ik voor om te enten.
Enten tegen baarmoederkanker ben ik daarentegen zelf geen voorstander van.
Onze kat is na zijn zevende niet meer geënt.
Onze honden ent ik wel mede omdat ze mee gaan op vakantie. Evenals onze konijnen.

Bij katten ben ik er een stuk voorzichtiger mee geworden na ingelezen te hebben doordat 1 van onze inmiddels overleden katten een auto-immuunziekte had. Haar ben ik destijds dus ook bewust om deze reden ermee gestopt. Haar lijfje had zonder entstoffen die al een aanslag doen op je auto-immuunsysteem genoeg te verwerken. Ze is uiteindelijk 14 jaar geworden en overleden aan een tumor.
Bij honden vind ik na 7 jaar ook het welletjes geweest. Zijn ze genoeg beschermd. Echter is dat niet aan te raden als ze meegaan op vakantie. Tevens vind ik wheil ook behoorlijk eng bij onze waterratten
Bij konijnen worden de ziektes overgebracht door insecten en zijn ze dodelijk. Gezien muggen bij ons niet te voorkomen zijn ondanks dat het binnenkonijnen zijn en omdat we aan het water wonen is de keuze snel gemaakt.

Bij mensen... het kind is het slachtoffer als het mis gaat. Het gaat vaker goed dan niet goed en dan noch wat is niet goed want bv de link tussen autisme en vaccinatie is kolder. Bij autisme is het in aanleg in je hersenen. Vaak merk je aan het kind als baby zijnde/dreumes zijnde al dat er iets niet klopt. Zo is het ook met de rest wat toegeschoven word aan vaccinatie... maar volgens de “deskundigen” en tegenstanders is het direct verwijtbaar aan de vaccinatie terwijl dat discutabel is

Wat betreft honden, gewoon de cocktail gaan titeren. :)

janderegelaaJarig
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:29

ElviraKelan schreef:
Kinderen ben ik voor om te enten.
Enten tegen baarmoederkanker ben ik daarentegen zelf geen voorstander van.
Onze kat is na zijn zevende niet meer geënt.
Onze honden ent ik wel mede omdat ze mee gaan op vakantie. Evenals onze konijnen.

Bij katten ben ik er een stuk voorzichtiger mee geworden na ingelezen te hebben doordat 1 van onze inmiddels overleden katten een auto-immuunziekte had. Haar ben ik destijds dus ook bewust om deze reden ermee gestopt. Haar lijfje had zonder entstoffen die al een aanslag doen op je auto-immuunsysteem genoeg te verwerken. Ze is uiteindelijk 14 jaar geworden en overleden aan een tumor.
Bij honden vind ik na 7 jaar ook het welletjes geweest. Zijn ze genoeg beschermd. Echter is dat niet aan te raden als ze meegaan op vakantie. Tevens vind ik wheil ook behoorlijk eng bij onze waterratten
Bij konijnen worden de ziektes overgebracht door insecten en zijn ze dodelijk. Gezien muggen bij ons niet te voorkomen zijn ondanks dat het binnenkonijnen zijn en omdat we aan het water wonen is de keuze snel gemaakt.

Bij mensen... het kind is het slachtoffer als het mis gaat. Het gaat vaker goed dan niet goed en dan noch wat is niet goed want bv de link tussen autisme en vaccinatie is kolder. Bij autisme is het in aanleg in je hersenen. Vaak merk je aan het kind als baby zijnde/dreumes zijnde al dat er iets niet klopt. Zo is het ook met de rest wat toegeschoven word aan vaccinatie... maar volgens de “deskundigen” en tegenstanders is het direct verwijtbaar aan de vaccinatie terwijl dat discutabel is


Ik begrijp dat je wel wilt vaccineren maar niet tegen HPV. Dit terwijl er is aangetoond dat het absoluut veilig is EN het aantal gevallen van baarmoederhalskanker drastisch omlaag gaat.

Wat is jouw probleem met de HPV vaccinatie?

Blazy
Berichten: 1527
Geregistreerd: 10-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:29

kiwiwitje schreef:
ElviraKelan schreef:
Kinderen ben ik voor om te enten.
Enten tegen baarmoederkanker ben ik daarentegen zelf geen voorstander van.
Onze kat is na zijn zevende niet meer geënt.
Onze honden ent ik wel mede omdat ze mee gaan op vakantie. Evenals onze konijnen.

Bij katten ben ik er een stuk voorzichtiger mee geworden na ingelezen te hebben doordat 1 van onze inmiddels overleden katten een auto-immuunziekte had. Haar ben ik destijds dus ook bewust om deze reden ermee gestopt. Haar lijfje had zonder entstoffen die al een aanslag doen op je auto-immuunsysteem genoeg te verwerken. Ze is uiteindelijk 14 jaar geworden en overleden aan een tumor.
Bij honden vind ik na 7 jaar ook het welletjes geweest. Zijn ze genoeg beschermd. Echter is dat niet aan te raden als ze meegaan op vakantie. Tevens vind ik wheil ook behoorlijk eng bij onze waterratten
Bij konijnen worden de ziektes overgebracht door insecten en zijn ze dodelijk. Gezien muggen bij ons niet te voorkomen zijn ondanks dat het binnenkonijnen zijn en omdat we aan het water wonen is de keuze snel gemaakt.

Bij mensen... het kind is het slachtoffer als het mis gaat. Het gaat vaker goed dan niet goed en dan noch wat is niet goed want bv de link tussen autisme en vaccinatie is kolder. Bij autisme is het in aanleg in je hersenen. Vaak merk je aan het kind als baby zijnde/dreumes zijnde al dat er iets niet klopt. Zo is het ook met de rest wat toegeschoven word aan vaccinatie... maar volgens de “deskundigen” en tegenstanders is het direct verwijtbaar aan de vaccinatie terwijl dat discutabel is

Wat betreft honden, gewoon de cocktail gaan titeren. :)

Dat is idd de ideale oplossing maar bij mijn weten woed dat niet in alle landen geaccepteerd

Blazy
Berichten: 1527
Geregistreerd: 10-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:32

janderegelaa schreef:
ElviraKelan schreef:
Kinderen ben ik voor om te enten.
Enten tegen baarmoederkanker ben ik daarentegen zelf geen voorstander van.
Onze kat is na zijn zevende niet meer geënt.
Onze honden ent ik wel mede omdat ze mee gaan op vakantie. Evenals onze konijnen.

Bij katten ben ik er een stuk voorzichtiger mee geworden na ingelezen te hebben doordat 1 van onze inmiddels overleden katten een auto-immuunziekte had. Haar ben ik destijds dus ook bewust om deze reden ermee gestopt. Haar lijfje had zonder entstoffen die al een aanslag doen op je auto-immuunsysteem genoeg te verwerken. Ze is uiteindelijk 14 jaar geworden en overleden aan een tumor.
Bij honden vind ik na 7 jaar ook het welletjes geweest. Zijn ze genoeg beschermd. Echter is dat niet aan te raden als ze meegaan op vakantie. Tevens vind ik wheil ook behoorlijk eng bij onze waterratten
Bij konijnen worden de ziektes overgebracht door insecten en zijn ze dodelijk. Gezien muggen bij ons niet te voorkomen zijn ondanks dat het binnenkonijnen zijn en omdat we aan het water wonen is de keuze snel gemaakt.

Bij mensen... het kind is het slachtoffer als het mis gaat. Het gaat vaker goed dan niet goed en dan noch wat is niet goed want bv de link tussen autisme en vaccinatie is kolder. Bij autisme is het in aanleg in je hersenen. Vaak merk je aan het kind als baby zijnde/dreumes zijnde al dat er iets niet klopt. Zo is het ook met de rest wat toegeschoven word aan vaccinatie... maar volgens de “deskundigen” en tegenstanders is het direct verwijtbaar aan de vaccinatie terwijl dat discutabel is


Ik begrijp dat je wel wilt vaccineren maar niet tegen HPV. Dit terwijl er is aangetoond dat het absoluut veilig is EN het aantal gevallen van baarmoederhalskanker drastisch omlaag gaat.

Wat is jouw probleem met de HPV vaccinatie?

Dat de geluiden hierin elkaar hevig tegen spreken.
Er word dus tevens ook gesuggereerd dat het onveilig is.
Daarnaast iets met onveilige sex en baarmoederhalskanker ben je ten alle tijden zelf bij (muv verkrachting maar daar ga ik even niet vanuit).
Daarnaast is het niet in de zin van polio, bof etc besmettelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:36

janderegelaa schreef:
ElviraKelan schreef:
Kinderen ben ik voor om te enten.
Enten tegen baarmoederkanker ben ik daarentegen zelf geen voorstander van.
Onze kat is na zijn zevende niet meer geënt.
Onze honden ent ik wel mede omdat ze mee gaan op vakantie. Evenals onze konijnen.

Bij katten ben ik er een stuk voorzichtiger mee geworden na ingelezen te hebben doordat 1 van onze inmiddels overleden katten een auto-immuunziekte had. Haar ben ik destijds dus ook bewust om deze reden ermee gestopt. Haar lijfje had zonder entstoffen die al een aanslag doen op je auto-immuunsysteem genoeg te verwerken. Ze is uiteindelijk 14 jaar geworden en overleden aan een tumor.
Bij honden vind ik na 7 jaar ook het welletjes geweest. Zijn ze genoeg beschermd. Echter is dat niet aan te raden als ze meegaan op vakantie. Tevens vind ik wheil ook behoorlijk eng bij onze waterratten
Bij konijnen worden de ziektes overgebracht door insecten en zijn ze dodelijk. Gezien muggen bij ons niet te voorkomen zijn ondanks dat het binnenkonijnen zijn en omdat we aan het water wonen is de keuze snel gemaakt.

Bij mensen... het kind is het slachtoffer als het mis gaat. Het gaat vaker goed dan niet goed en dan noch wat is niet goed want bv de link tussen autisme en vaccinatie is kolder. Bij autisme is het in aanleg in je hersenen. Vaak merk je aan het kind als baby zijnde/dreumes zijnde al dat er iets niet klopt. Zo is het ook met de rest wat toegeschoven word aan vaccinatie... maar volgens de “deskundigen” en tegenstanders is het direct verwijtbaar aan de vaccinatie terwijl dat discutabel is


Ik begrijp dat je wel wilt vaccineren maar niet tegen HPV. Dit terwijl er is aangetoond dat het absoluut veilig is EN het aantal gevallen van baarmoederhalskanker drastisch omlaag gaat.

Wat is jouw probleem met de HPV vaccinatie?


Da's leeftijd technisch onmogelijk.
De eerste zijn nog niet zo oud.

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:39

Suzanne F. schreef:
Nikita_1995 schreef:
Vaccinaties

Wel of niet goed voor jezelf, je paard, hond of ander huisdier?

Maken wij andere mensen of dieren daar juist ZIEK mee door het inenten van onszelf, onze paarden, honden of andere huisdieren? Waardoor we juist deze ziektekiemen verspreiden en anderen aansteken die hiervoor NIET zijn ingeënt?

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties :)




Nee je maakt er niemand ziek mee als je bent ingeënt. Je kan wel mensen ziek maken door niet te enten.


Interessant! Hoe werkt zoiets? Ongevaccineerde mensen zijn drager van alle infectieziektes? Bij voorbaat?
Oudere mensen van 65/70+ zijn niet of nauwelijks gevaccineerd. Ook allemaal gevaarlijke ziekte overbrengers?

In mijn werk kom ik steeds meer paarden tegen die slecht reageren op vaccinaties en lichte tot ernstige bijwerkingen krijgen.

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:49

Karma schreef:
Interessant! Hoe werkt zoiets? Ongevaccineerde mensen zijn drager van alle infectieziektes? Bij voorbaat?
Oudere mensen van 65/70+ zijn niet of nauwelijks gevaccineerd. Ook allemaal gevaarlijke ziekte overbrengers?

In mijn werk kom ik steeds meer paarden tegen die slecht reageren op vaccinaties en lichte tot ernstige bijwerkingen krijgen.


Nee ze zijn geen drager van infectieziekten maar door niet te enten zijn ze vatbaar voor de ziekten. Als er dus teveel mensen niet enten dan kunnen deze ziekten weer de kop op steken. En dus kan je mensen weer ziek maken door niet te enten.

Met HPV ligt dat anders, daarmee bescherm je jezelf.

Karma

Berichten: 1875
Geregistreerd: 31-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:54

verootjoo schreef:
Waar geen hygiëne en voedsel is zijn ook vaak geen vaccinaties, dus ja.
Hier in NL hebben we wel hygiene en goed voedsel, maar ook mazelenepidemieen. Frankrijk, Italië. Zou ik niet onder de onontwikkelde landen willen scharen.
Verstand hebben we er hier ook van, maar bij een virus kun je weinig anders dan uitzieken (al dan niet in het zkh) en hopen dat je er ongeschonden uit komt. Bacterien zijn te behandelen, virussen niet.

En de rest; aan gedachten en ‘ik denk’ heb je weinig. Het wordt onderzocht, bewezen en aangetoond. Dan kun je denken wat je wilt, maar je gedachten kloppen dan gewoon niet, helaas.
Vaccinaties ondermijnen het immuunsysteem niet, het maakt het sterker.


_O- waar dan? Wat noem jij epidemieën qua aantallen? Ken jij mensen met de mazelen?

Vroeger was de mazelen een onschuldige kinderziekte. Let wel; kinderziekte, geen babyziekte.

Sommige mensen kunnen ze echt álles wijsmaken.

Trouwens in mijn familie (grote familie) waarvan de meerderheid niet gevaccineerd werd in die tijd of zeer beperkt (ook familielid verloren door een pokkenvaccin) heeft niemand mazelen gehad en ze kenden ook niemand met mazelen, op school of omgeving.
Opmerkelijk te noemen...

Er zijn natuurlijk wel plekken geweest rond de jaren 50/60/70 waar meer kinderen de mazelen kregen. Toen werd het hetzelfde gedacht over de mazelen als over waterpokken toen én nu.
Laatst bijgewerkt door Karma op 02-06-19 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

janderegelaaJarig
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:55

Anoniem schreef:
janderegelaa schreef:


Ik begrijp dat je wel wilt vaccineren maar niet tegen HPV. Dit terwijl er is aangetoond dat het absoluut veilig is EN het aantal gevallen van baarmoederhalskanker drastisch omlaag gaat.

Wat is jouw probleem met de HPV vaccinatie?


Da's leeftijd technisch onmogelijk.
De eerste zijn nog niet zo oud.

In NL niet nee maar in Australië wél. In tien jaar tijd is het percentage vrouwen dat tussen de 18 en 24 jaar oud is en het virus bij zich draagt gedaald van 22,7 naar 1,1 procent.

https://www.scientias.nl/australie-staa ... er-roeien/

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:58

ElviraKelan schreef:
Dat is idd de ideale oplossing maar bij mijn weten woed dat niet in alle landen geaccepteerd

De DHP cocktail word gewoon in ieder land geaccepteerd aangezien in principe alleen rabies verplicht is :)