De Marokkaanse wc

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sheran

Berichten: 17234
Geregistreerd: 20-10-07

Re: De Marokkaanse wc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:23

Een goede doorloop van het voedsel is het belangrijkste. Dus inderdaad altijd eten bij plekken waar het druk is. Liever bij een donker tentje waar veel locals zitten dan bij een schoon leeg westers restaurant. En TripAdvisor is ook altijd handig om te bekijken bij restaurants.

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!


oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:26

Sheran schreef:
Een goede doorloop van het voedsel is het belangrijkste. Dus inderdaad altijd eten bij plekken waar het druk is. Liever bij een donker tentje waar veel locals zitten dan bij een schoon leeg westers restaurant. En TripAdvisor is ook altijd handig om te bekijken bij restaurants.

Precies dat. Voedsel moet doorlopen, anders krijg je alsnog last van voedsel dat doorloopt.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Dammie

Berichten: 3315
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:27

En eet het lokale voedsel!
Ligt het restaurant aan de haven waar dagelijks vissers hun waar verkopen? Eet dan vis. En geen kip die twee dagen in een slecht koelende koelkast heeft gelegen.

1 hp ought to be enough for anybody
[o]

Sheran

Berichten: 17234
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 16:03

En geen vis midden in de woestijn. (serieus, why)

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: De Marokkaanse wc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-18 16:21

Nou ik heb niks geks gegeten haha, zijn in drukke tentjes geweest met een vriendin die er al 2 jaar woont. Het was ook na een nacht + voormiddag al zover over dat ik weer buiten wilde komen dus ik denk dat ik gewoon pech heb gehad met een slecht afgedroogd glas ofzo.

We zijn de laatste dag in een veel vreemder restaurantje geweest maar we waren verdwaald en moesten plassen :') En daar heb ik geen last van gehad. Misschien ben ik nu gewoon een bikkel geworden 8-)


sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 16:55

Fijn dat je je weer beter voelt TS!
Ik heb het in Egypte ook extreem gehad, wij zaten in de nummer 1 luxe hotel van heel Egypte , en het hotel had vele prijzen voor het eten gewonnen. Wie word hier dood ziek van het eten? Ik natuurlijk, na dag 3 hing ik de hele nacht kotsend en met diarree op het toilet...
gelukkig kon ik bij de apotheek iets krijgen wat bijna direct geholpen heeft. Wij vermoeden dat het door de vele hoeveelheid kruiden kwam, en dat mijn maag daar gewoon niet tegen kon. Eten was heerlijk overigens, carpaccio vers van het mes gesneden, veel verse pasta’s, heerlijke vlees en vegetarische gerechten, en alles wat ik normaal niet lust at ik daar wel. De manier hoe ze daar dingen bereid hadden was verrukkelijk :9 Verder de hele vakantie nergens meer last van gehad, behalve op de snorkel trip en terugreis. Iets met heel erg last van zeeziekte en vertraging met het vliegtuig (6 uur lang) waardoor we gratis eten op het vliegveld kregen. Dat viel niet zo lekker :+

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-21 03:41

Ik wil toch even dit oude topic omhoog schoppen om de ironie met jullie te delen dat ik, op 1 dag na, exact 3 jaar later opnieuw een hele nacht op de badkamervloer zit. Thuis wel deze keer, gelukkig :+
Cheers jongens en super handig om de tips terug door te kunnen lezen _O-

Electra63

Berichten: 17819
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 04:17

Granoek schreef:
Ik wil toch even dit oude topic omhoog schoppen om de ironie met jullie te delen dat ik, op 1 dag na, exact 3 jaar later opnieuw een hele nacht op de badkamervloer zit. Thuis wel deze keer, gelukkig :+
Cheers jongens en super handig om de tips terug door te kunnen lezen _O-


Sterkte!
Ik had vorige week buikgriep, zo irritant.

Toen het spugen over was, beschuit met suiker, witte bolletjes, dunne zoute krackers, thee en inderdaad cola.

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: De Marokkaanse wc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-21 04:24

Het is gelukkig een pak minder erg dan vorige keer maar ik heb dus vanavond voor het slapen veel te veel gegeten want ik had ‘verjaardagsfeestje’ voor zover dat tegenwoordig kan. En die extra kilo’s ben ik nu wel mooi te slim af!
Zit al voorzichtig aan de cola :Y)

janouk
Blogger

Berichten: 17848
Geregistreerd: 18-04-06

Re: De Marokkaanse wc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 06:43

Ironie, dat je nu weer in de badkamer zit. Beterschap

Gefeliciteerd *\o/*

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

lochsong
Berichten: 118
Geregistreerd: 03-01-17

Re: De Marokkaanse wc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 07:05

Als je nog last hebt neem dan echt ORS hydratie zouten. Als je veel vocht verliest kan de verhouding tussen natrium en kalium in je lichaam uit balans raken en daardoor zal je je nog veel zieker voelen. Het is echt belangrijk spul bij ernstige diarree/overgeven.Het is verkrijgbaar bij de apotheek en drogist. Ook als je met vakantie gaat is het een goed idee om altijd een pakje mee te nemen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alocasia, BeFunny, belle_boef, Carolinelady, ElCid, Emj_23, Exorcizamus, Freekfuchs, heidy_wilco, Ilse_123, Imhrien, paljaslaura, Samo, Sandyislief, xdesix en 168 bezoekers