Gebruikers etherische/essentiële oliën

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muze
Berichten: 5262
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:20

Ja, maar ook echt hoe de geur binnenkomt?
Met energetisch snap ik niet wat iemand bedoelt..

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 10:52

Muze schreef:
Ja, maar ook echt hoe de geur binnenkomt?
Met energetisch snap ik niet wat iemand bedoelt..


Ja dus :j hij straalt een andere energie uit dus ontvang je hem anders.dat gaat onbewust. Alles is energie in deze wereld dus heel vaak zul je er niet eens bewust van zijn wat het zo anders maakt.

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6031
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 13:53

Ik heb het ook ervaren en vind zelf de olie van YL ook fijner.
Zelf heb ik 2 diffusers van YL en 1 van de lidl als test, het verschil is ook echt enorm. Die van de lidl ruik ik niet tot bijna niet.

xlisza

Berichten: 2412
Geregistreerd: 05-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 12:43

Het verschil vind ik zelf ook aanzienlijk met YL of andere oliën. Heb wel eens mensen die zelf oliën in huis hebben en dan bij mij komen ruiken aan een flesje YL.
Toch leuke reacties altijd haha.

Qua diffusers is er echt een gigantisch verschil. Mijn moeder had een van de Action en die rook je nauwelijks, zelfs niet met YL olie erin.. Ligt denk ik ook aan o.a. het trilplaatje en sowieso altijd opletten of de diffuser van PP5 materiaal is! Anders kan het plastic namelijk worden aangetast door de oliën en adem je schadelijke stoffen in, dat wil je niet!

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 15:00

xlisza schreef:
Het verschil vind ik zelf ook aanzienlijk met YL of andere oliën. Heb wel eens mensen die zelf oliën in huis hebben en dan bij mij komen ruiken aan een flesje YL.
Toch leuke reacties altijd haha.

Qua diffusers is er echt een gigantisch verschil. Mijn moeder had een van de Action en die rook je nauwelijks, zelfs niet met YL olie erin.. Ligt denk ik ook aan o.a. het trilplaatje en sowieso altijd opletten of de diffuser van PP5 materiaal is! Anders kan het plastic namelijk worden aangetast door de oliën en adem je schadelijke stoffen in, dat wil je niet!


Nou dit ligt toch echt per diffuser verschillend hoor. Heb een goedkope en een dure van doterra. Ik merk tussen deze twee weinig verschil. Heb ook al wel eens diffusers gehad die nauwelijks geur afgaven.

xlisza

Berichten: 2412
Geregistreerd: 05-04-09

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 20:29

Dat is wel fijn als je met die goedkope weinig verschil merkt! Hier weinig goede ervaringen met goedkope diffusers, waardoor het uiteindelijk toch duurkoop was helaas.

Colinda20

Berichten: 322
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 13:35

Even een vraagje hier
Is 1 van jullie bekend met de olieen van natural heroes?
Gebruik andere producten van hun ook al en ze hebben een paar olieen die ik interessant vindt?
Maar is deze veilig?

Muze
Berichten: 5262
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 13:36

Weet iemand waar groene linde hun olie vandaan haalt? Kan r nérgens vinden ( of ik kijk er overheen?)

Muze
Berichten: 5262
Geregistreerd: 24-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:43

Hoe bevalt chi olie jullie met name bij de paarden?