Fitness

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-18 20:43

Wellicht is er al een (HK) topic, maar een recente kon ik niet zo snel vinden. O:)

Ik miste eigenlijk een gezellig fitness topic op Bokt. Wie van jullie doet ook aan fitness, volg je een schema of groepslessen?

Wellicht kunnen we hier leuke verhalen, tips and tricks uitwisselen?

Ik trap af: ik sport 2 a 4 keer in de week. In principe warm je individueel op en doe je krachtoefeningen en daarna ga je als een groep een circuit doen die uit verschillende oefeningen bestaat, en dan eindigen met buikspieroefeningen.
Als ik de 4x qua planning niet red dan wordt het 2x en 2x wandelen.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 21:00

Ik!

Het is een beetje wisselend wat ik doe. Ik heb ook periodes dat ik wekenlang gewoon niets doe omdat ik het dan echt niet kan opbrengen := Ik heb geen concreet doel, wil gewoon over het algemeen wat slanker en strakker worden. Op het moment probeer ik 4 - 5 keer per week te sporten, verdeeld over fitness en baantjes zwemmen. Banen zwemmen is meestal een half uurtje waarin ik schoolslag, rugcrawl en een beetje borstcrawl meepak. In de sportschool wissel ik af tussen cardiotrainingen en krachttrainingen (als je het zo mag noemen want ik heb geen bepaald schema of routine :D )
Op het moment heb ik echt veel motivatie, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat er dus weer momenten komen waarop ik liever wekenlang op de bank zit :') Ook prima, aangezien ik dus niet echt concrete doelen heb waar ik van mezelf naartoe moet werken.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 21:07

Hoi! Ik fitness graag, alleen niet volgens een vast schema. Ik ga soms 3x per weel, soms niet, dan weer 2x etc. Dot met name omdat ik fulltime werk en mn paard ook nog train, waardoor ik soms geen energie meer heb om te gaan sporten. Plus dat ik het geluk heb op werk ook sport te hebben, waardoor ik mn lichaam al genoeg gevraagd heb. Ik ben graag individueel met kracht bezig. Bankdrukken en squatten zijn favoriet. Soms doe ik deathliften. Uiteraard ook andere spiergroepen en buikspieren.

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 21:48