ASMR

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:12

Gelnagels maken? Wist niet eens dat dat ‘gemaakt’ werd. Heb zelf acryl en dat wordt wel soortvan echt gemaakt! (Bolletje wat gladder wordt als je erop tikt met een nat kwastje)

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:20

Trui schreef:
Gelnagels maken? Wist niet eens dat dat ‘gemaakt’ werd. Heb zelf acryl en dat wordt wel soortvan echt gemaakt! (Bolletje wat gladder wordt als je erop tikt met een nat kwastje)


Jaaa, zoiets bedoel ik. En dan met zo'n papiertje om de vinger. Ik heb er echt nul verstand van, maar ik vind het allemaal heel knap en erg rustgevend. :P

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:31


Ik vind het chill als ze stukjes er vanaf haalt en haar vork zo op de bodem tikt :=
Maar sowieso vind ik haar mukbangs ook chill om naar te kijken.

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:36

Hallo, ik kom even binnen vallen :)) Ik was nieuwsgierig door de afkorting en klikte het topic aan, waarna ik het globaal heb doorgelezen. Grappig dat sommige ook erg gevoelig zijn voor de 'negatieve' geluiden, ik heb dit zelf ook heel sterk en ben daarom wel nieuwsgierig geworden. Ga vanavond druk YouTube afstruinen denk ik :P

EDIT: oooo ik had die video van het haren kammen een pagina terug NIET moeten aanklikken. Ik ram bijna mijn laptop in elkaar als ze fluisterde. Dat 'smakken' van de lippen -:(-

EDIT 2: Oke, ASMR darling, ondanks dat ze fluisterd, vind ik wel erg relaxt ofzo. Heel apart :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 23:12

Bunn schreef:
Trui schreef:
Gelnagels maken? Wist niet eens dat dat ‘gemaakt’ werd. Heb zelf acryl en dat wordt wel soortvan echt gemaakt! (Bolletje wat gladder wordt als je erop tikt met een nat kwastje)


Jaaa, zoiets bedoel ik. En dan met zo'n papiertje om de vinger. Ik heb er echt nul verstand van, maar ik vind het allemaal heel knap en erg rustgevend. :P

Dit vind ik echt een geweldige nagelvideo:

En ik doe zelf echt nooit iets met mijn nagels :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:11

Leuk!
Ik heb echt onder n steen geleefd want kende dit niet, terwijl ik dit mijn hele leven al heb. Bepaalde geluidjes waar ik echt kippenvel van kan krijgen en waar ik heel rustig van word.
Net als iemand die met je haar friemelt, heerlijk ontspannen.
De filmpjes kennis overigens niet..

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:25

Ik heb de laatste tijd alleen maar ASMR momenten in het echt, niet als ik een filmpje online kijk. :') Zo raar en ook best vervelend, tijdens het werk vaak last van en word dan helemaal slaperig. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:28

Ik heb een filmpje ervan gekeken en ik kan dus echt niet ontspannen. :o
De geluiden/bewegingen wekken bij mij heel veel irritatie en kleine ergernissen op, de vorige keer dat ik het probeerde kreeg ik er zelfs hoofdpijn van. Dus ik ga er niet meer naar lusiteren. :+

snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-18 23:29

Haha nee dat is niet handig shaggy09

Ik heb deze week tentamens en ben nu lekker aan het leren met ondertussen asmr op. Op de een of amdere manier kan ik me dan ook echt opeens veel beter concentreren. Super fijn dus!

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:34

Heb nu een paar verschillende filmpjes gekeken maar het meeste is saai en de rest krijg ik de kriebels van maar dan niet zo best.

Heb nu een spinnende kat op schoot en dat is wel heerlijk, dat geluid <3
Kauwende paarden is ook zoiets, helemaal zen..

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:36

Nee echt niet leuk. Ook niet omdat ik savonds in bed als ik ASMR kijk het gevoel niet meer krijg. :( Echt jammer

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:58

snuffie123 schreef:
Ik heb deze week tentamens en ben nu lekker aan het leren met ondertussen asmr op. Op de een of amdere manier kan ik me dan ook echt opeens veel beter concentreren. Super fijn dus!

Dat doe ik dus ook! Kan dan veel makkelijker leren, en ik ben een stuk minder vermoeid na een dag studeren :D

Verder ben ik er helemaal verslingerd aan sinds ik vorige week een stukje op nu.nl erover vond. Eindelijk heeft het een naam, datgene waar ik me al m'n hele leven mee vermaakte, maar wat ik zelf nooit zomaar getriggerd kreeg *\o/*
Mijn favoriet voor nu is SensorAdi, maakt zowel stukken met als zonder praten, geen eetgeluiden (getver :P ), en zowel korte als lange stukken (1 tot 2 uur lang zonder z'n mond open te doen, heerlijk :):))

Anoniem

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 00:28

Hahaha ja eindelijk heeft het een naam, dat was ook mijn gedachte toen ik erover las!

Juttertje88
Berichten: 762
Geregistreerd: 07-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 17:07

Ik vind alles van ASMR wel fijn :P ben nog niets tegengekomen wat ik niet fijn vind haha. de kanalen hieronder luister en kijk ik heel vaak.

- Nanou ASMR
- Gracie K
- JessjessASMR_
- Honey Tingles
- Beaux ASMR
- Vlaamse ASMR
- Tingting ASMR
- ASMR Lia
- life with MaK

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 18:04

Ik schop dit topic even "stiekem" omhoog! Ik kijk iedere avond ASMR en deze avond gaat mijn allereerste eigen video online (help :') PB me even als je een linkje wil, sta super open voor feedback omdat ik net begin!)

Ik kijk heel graag naar Superfly, een wat oudere vrouw die zonder dure apparatuur hele fijne video's maakt. Vind dat op de een of andere manier toch meer charme hebben dan de gelikte high-tec video's van tegenwoordig. Was vroeger ook gek op Maria (GentleWhispering) omdat ik haar tapping video's echt om te kwijlen vind, maar die maakt ze helaas niet meer zoveel. Verder word ik agressief van eet- en smak geluiden dus die video's vermijd ik liever :+

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 18:20

Oh wat leuk zeg!

Ik ga goed op massage video's in het Japans :+
Of voorlezen, crinkly dingen, true crime etcetc

Juttertje88
Berichten: 762
Geregistreerd: 07-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:55

Castilja schreef:
Ik schop dit topic even "stiekem" omhoog! Ik kijk iedere avond ASMR en deze avond gaat mijn allereerste eigen video online (help :') PB me even als je een linkje wil, sta super open voor feedback omdat ik net begin!)

Ik kijk heel graag naar Superfly, een wat oudere vrouw die zonder dure apparatuur hele fijne video's maakt. Vind dat op de een of andere manier toch meer charme hebben dan de gelikte high-tec video's van tegenwoordig. Was vroeger ook gek op Maria (GentleWhispering) omdat ik haar tapping video's echt om te kwijlen vind, maar die maakt ze helaas niet meer zoveel. Verder word ik agressief van eet- en smak geluiden dus die video's vermijd ik liever :+


meeerrr!! :D :D

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 15:56

Juttertje88 schreef:
Castilja schreef:
Ik schop dit topic even "stiekem" omhoog! Ik kijk iedere avond ASMR en deze avond gaat mijn allereerste eigen video online (help :') PB me even als je een linkje wil, sta super open voor feedback omdat ik net begin!)

Ik kijk heel graag naar Superfly, een wat oudere vrouw die zonder dure apparatuur hele fijne video's maakt. Vind dat op de een of andere manier toch meer charme hebben dan de gelikte high-tec video's van tegenwoordig. Was vroeger ook gek op Maria (GentleWhispering) omdat ik haar tapping video's echt om te kwijlen vind, maar die maakt ze helaas niet meer zoveel. Verder word ik agressief van eet- en smak geluiden dus die video's vermijd ik liever :+


meeerrr!! :D :D


Vanavond om 20:00 de tweede babe! En die vind ik beter dan de eerste <<)
(Hoop wel dat ik je bericht goed opvatte dat je doelde op mijn eerste poging, anders ga ik me in een hoekje zitten schamen.) :')

Anyway. Als iemand nog meer accounts weet waar er voornamelijk rustig getapt/scratcht (hoe vervoeg je dit lol) wordt, LAAT JE HOREUHHHH {:}

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 18:02

Ik heb je link al geopend klaar staan, dus ben benieuwd :D

Zo te horen heb je aardig mijn smaak (geen vreetgedoe, veel tapping). GentleWhispering krijg ik juist weer kromme tenen van, ik hou ook niet van role playing. Mensen die reiki doen werken bij mij ook goed, dan hoef ik zelfs niet eens te kijken....

@Sterre, apart hè hoe Japanse massage video's je hoofd laten reageren? :')

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 18:52

Wat lief en leuk :) :)
Reiki ASMR heb ik serieus nog nooit gezien? Staat op de watchlist voor vanavond! Haha ja GentleWhispering van nu is echt anders dan 2 jaar geleden hoor, ze is een andere richting ingeslagen die ik (helaas) juist minder vind dan haar eerdere video's. Maar goed, toch honderdduizend andere kanalen om uit te kiezen. Ik vind LynnCinnamon ook heeeeel fijn; besteedt veel aan de opmaak van haar video's en tappt ook fijn. Er is wel sinds kort een soort subplatform waar je voor moet betalen en heb het idee dat zij haar video's alleen nog maar daar op zet; daar vind ik wat van. :(

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 17:22

Je video viel me zeker niet tegen, ga zo door zou ik zeggen :D

Als je Reiki asmr zoekt, ik ben fan van The Lune Innate, maar ook van Reiki Healing Hope ASMR, en er zullen er vast meer zijn, maar zij doen ook nog tapping en andere dingen. Verder nog Silver Hare, Jojo's Asmr en MassageASMR.
Het is net wat je zegt, er is gewoon veel keus. Al kom ik meestal toch weer uit bij de bovengenoemde.

LynnCinnamon ken ik dan weer niet, ik ga eens kijken => nope, wordt hem niet. Ik heb helemaal niets met make-up in combi met asmr :')
Dat subplatform, is dat soms Patreon, Tingles op de telefoon was ook heel fijn, totdat je daar ook ineens voor alles moest betalen :(

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 18:08

Aw haha wat fijn om te horen.. Dank...! Ja ik ben nog aan het uitproberen en zoekende wat ik nou wil en hoe ik kan laten horen wat ik wil laten horen. Benieuwd wat ik over 20 video's doe so to speak; al doende leert men :D
MassageAsmr vind ik ook fantastisch! En ik geloof inderdaad dat het Patreon is. Als Asmrtist snap ik 100% dat je dat gaat doen maar als fan en consument vind ik het regelmatig echt een anticlimax. Maar wel de toekomst vrees ik :(

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 20:45

Ik kijk/luister het ook weleens op YouTube maar ik kan moeilijk echt fijne filmpjes vinden. Ik was er vroeger veel gevoeliger voor toen ik een kind was. Ik heb dat nooit meer terug kunnen halen. Jammer eigenlijk. Er waren vroeger veel meer dingen die ik wel had toen ik kind was en nu niet meer of veel minder. En nee, geen haar. :+ Ik bedoel gevoeligheden voor dingen en lucide dromen enzo.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 01:22

Ik luister voornamelijk tingtingasmr, zij heeft goede kwaliteit video's en ik vind vooral haar stem erg fijn. Haar chinese accent is echt heel prettig en maakt het soms dat je het niet goed verstaat wat ervoor zorgt dat ik makkelijker af kan dwalen en in slaap kan vallen.

Ik zou wel willen dat ze wat meer met haar vingers tikt, maar ach ja :+

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 07:41

Ah! Wat vind je dan van Ppomo, ken je haar ook? Als je tingting tof vindt vind je Ppomo ook fijn!