ASMR

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 14:52

Wat vinden jullie van isabelimagination

Een koude trui, is geen goede trui.


Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:08

Ja die mag er ook wel zijn :)

Iemand fan van pj?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:27

Heb even snel gekeken naar ASMRdarling, pj, Ephemeral Rift en Isabelimagination, maar spreekt me allemaal niet zo aan. Ik kijk vooral naar ASMRRequests en Gentlewhispering. En eerder nog wel eens naar een Canadese waarvan ik de naam even kwijt ben. Oja, albinwhisperland heet die.

Mannen en asmr werkt voor mij niet om een of andere reden :n :')

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:45

Mannen werkt voor mij inderdaad ook niet, niet als ze praten tenminste

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:49

Ik vind maria van gentle whispering zooo fijn.

JM :#

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 09:39

Sterre98 schreef:
Ja die mag er ook wel zijn :)

Iemand fan van pj?


Ja :o . Val al bijna in slaap van zijn intro en dan die zachte stem, heerlijk.

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 11:44

Iemand die hier Psychetruth kijkt :))?

:D

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 11:44

Ik keek het eerst wel veel, maar inmiddels zijn er toch wel veel kanalen waar ik liever naar kijk

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 12:40

Ik keek ook wel eens psychetruth.
Inmiddels weet ik niet meer waar ik allemaal naar luister :+

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 12:46

Haaaa wat grappig dat er een topic is! Ik ontdekte ASMR een jaartje geleden en als ik niet kan slapen is het eerste wat ik doe een ASMR video zoeken.
Ik vind Gentle Whispering echt de grootste bazin van ASMR; haar tapping is echt precies wat nodig heb. {:}
Het grappige is wel dat ik enorm agressief word van eet/smak/zoen geluiden. Je hebt frivolous fox (ofzo) en ik trek haar videos echt ab-so-luut niet. Heb het een keer geprobeerd maar ik word echt woest ervan. Herkent iemand dit? :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 12:50

Ik heb het geprobeert met dat gefluister en nagels tikken maar mij leidt het af. Of ik word er chagerijnig van, mens hoidt je mond :P

Maar de link met het zand op de eerste bladzijde. Stukje gekeken en nu ben ik slaperig. :z Je hebt in nl zo n meneer die zandfiguren maakt. Aar kan ik ook lang naar kijken. Heerlijk ontspannend.
Gebruik zen muziekje met verschillende soorten muziek/geluiden. Die helpt bij mijn slaapmoeilijkheid. https://m.youtube.com/watch?v=dE_XVl7fwBQ#

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 12:53

Ik luister het ook wel eens voordat ik ga slapen, maar ik merk dat ik dan altijd heftiger droom dan wanneer ik het niet heb geluisterd.
Ik hou echt van de tapping geluiden <3

snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-18 13:03

Castilja schreef:
Haaaa wat grappig dat er een topic is! Ik ontdekte ASMR een jaartje geleden en als ik niet kan slapen is het eerste wat ik doe een ASMR video zoeken.
Ik vind Gentle Whispering echt de grootste bazin van ASMR; haar tapping is echt precies wat nodig heb. {:}
Het grappige is wel dat ik enorm agressief word van eet/smak/zoen geluiden. Je hebt frivolous fox (ofzo) en ik trek haar videos echt ab-so-luut niet. Heb het een keer geprobeerd maar ik word echt woest ervan. Herkent iemand dit? :')


Agressief wordt ik er niet van, maar ik vind het vaak niks om naar te luisteren. Frivolous fox is inderdaad iemand waarnaar ik daarom niet kijk. Vind haar echt vreselijk.

Gentle whispering lijken ook veel mensen leuk te vinden, maar daar vind ik nou ook niks aan. Geen idee waarom.

Ik zie een hoop voorbij komen waar ik nog niet eerder van gehoord had. Ik ga ze eens opzoeken binnenkort!

Asmr is trouwens vaak fijn, maar bij mij niet altijd even handig. Ik heb het vaak tijdens mijn tentamens. Als iedereen zo lekker stil ik, maar je wel van die schrijfgeluiden hoort, bladzijdes die worden omgeslagen, stille geluidjes. Maarja dan wordt ik dus zo ontspannen dat ik heel langzaam m'n tentamen maak of bijna in slaap val :')

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 14:02


So what if im crazy? The best people are.

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 14:32

Nog nooit van gehoord. Ik zocht het net op en volgens mij heb ik soortgelijk iets als in iemand een artikel zie inpakken in de winkel, op een of andere manier raak ik dan in een trance en is het onwijs ontspannend. Heeeeeel vaag. :')

Matheno

Berichten: 7940
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 16:36

Ik dacht, laat ik eens ASMR opzoeken op Spotify en de 1e die ik kreeg was 'eating candy'.
Meteen kokhalzen, ik word zo onpasselijk van eetgeluiden :+.

Luister overigens wel vaak 'white noise' als er veel rumoer op kantoor is.

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:58

Castilja schreef:
Ik vind Gentle Whispering echt de grootste bazin van ASMR; haar tapping is echt precies wat nodig heb. {:}

Ik had nog nooit van ASMR gehoord, heb haar net opgezocht... vet! Ben echt regelrecht ontspannen geworden _/-\o_


Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 19:50

Nee, eetgeluiden geven bij mij echt een afkeer. Daar word ik echt boos van.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 11:20

Myra schreef:
Castilja schreef:
Ik vind Gentle Whispering echt de grootste bazin van ASMR; haar tapping is echt precies wat nodig heb. {:}

Ik had nog nooit van ASMR gehoord, heb haar net opgezocht... vet! Ben echt regelrecht ontspannen geworden _/-\o_


Jeuj!!!! You're welcome 8-) Ze heeft 1 video waarbij ze een laptop unboxing doet en dat is echt m'n favoriete video ever. Zou die ook aanraden.
Goed om te lezen trouwens dat meer mensen een afkeer tegen eetgeluiden etc hebben, dacht af en toe dat ik echt de enige was en dat er iets niet klopte :+

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 11:23

Nee hoor haha, ik kan eet/mond/kusgeluiden ook echt niet hebben, verder vind ik bijna alles qua asmr video's wel ontspannend, maar daar kan ik echt niet tegen

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 11:32

Ik denk zelfs dat ik misofonie heb. Maar aan de andere kant kan ik dus ook genieten van geluiden.
Ik ben denk ik gewoon erg gevoelig voor geluiden zowel positief als negatief.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 23:00

ik zit zo in elkaar dat als ik een paar dagen geen asmr kijk ik wel tingles krijg maar heel als ik het heel vaak achter elkaar kijk werkt het niet meer? soms vind ik het wel gewoon chill om te kijken dus tingles maken dan niet heel erg uit. ik kan echt genieten van als ze oorwarmers of iets in die richting op die microfoon oren zetten en dan zo heen en weer schuiven :z en tappen en stratchen vind ik ook wel fijn. soms kan ik wel echt frustraties krijgen als ze inderdaad zo zwoel in de camera gaan kijken of van die overdreven mondgeluiden maken := . ik kijk vaak rapunzel asmr (die twin ear cleaning :):) ) of asmrmagic

xxxJulia

Berichten: 737
Geregistreerd: 13-11-11
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: ASMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 16:05

Jaa Rapunzel asmr vind ik ook superfijn. Ik heb ook heel veel Psychetruth gekeken een tijdje geleden maar de laatste tijd vind ik die helemaal niet fijn meer. Kan m'n vinger er alleen niet opleggen waar dat nou door komt.
Dit blijft wel echt mijn favoriete video!

Every day, every hour, turn the pain into power ~ The Script 20-03-2015

Reisblogger: http://juliaopreis.com/

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 17:40

Oh nee met haren kammen heb ik helemaal niks, verschrikkelijk. Het stomme is dat ik veel meer houd van piepjes (laserbehandelingen etc) of de dokteronderzoeken. Klinkt zo raar eigenlijk. :')

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:09

Ik heb er eentje die ik nog niet eerder heb gezien, maar ik heb het met het aanmeten van schoenen of laarzen. Klinkt gelijk als zo'n halve fetish, maar ik zweer dat ik verder niks met schoenen heb. :') Als jong meisje had ik het trouwens al. :P Ik krijg dan ook serieus kriebels in m'n voeten, haha.

Ohh en gelnagels! Ik heb opnieuw echt niks met gelnagels, maar filmpjes dat ze nagels maken vind ik echt het einde. :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, AhrefsBot, AndreaB, Charlottemv, laran, LilChar, neline11 en 92 bezoekers