Echt goede kapper gezocht omg [plaats]/Amsterdam

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 15:47

Romy1234 schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik zou naar SalonB gaan denk ik, die staan erom bekend dat ze een soort Kinki+ zijn. Met bijbehorende prijzen wel.

Sorry maar hier moest ik wel even om lachen, maar salonB is echt geen kinki+, kan je totaal niet met elkaar vergelijken, salonB staat onder de kappers eerder op hetzelfde niveau als een team kappers, brainwash etc etc....

Echt? Met hun prijzen en ook resultaten ging ik er eigenlijk vanuit dat SalonB wel wat hoger in het segment zat.

TessaVB
Berichten: 6608
Geregistreerd: 23-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 16:15

Ik heb 2 jaar geleden hier mijn haar laten doen en was echt positief verrast! Heeft dik 1,5 jaar goed gezeten!
https://equipehairstyling-breukelen.nl Zit precies tussen Amsterdam en Utrecht in. :D

Anoniem

Re: Echt goede kapper gezocht omg Utrecht/Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 18:39

Emmaa, ja dat komt omdat hun onwijs veel reclame maken, dus naamherkenning en dan kan je je prijzen wel omhoog gooien ;)
Heb er genoeg in de stoel gehad voor herstelbehandelingen helaas :(
Op het eerste oog lijkt het goed maar als je zelf met je haar aan de slag gaat is er van alles mis mee.

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 19:33

Hizi hair kapsalon :)) ze hebben mijn haar daar grijs geverfd met een donkere balayage. Het was echt heel mooi. En alle kleuren hadden ze wel.

Daarnaast was het bezoek echt heel leuk, ze boden me onbeperkt drinken aan en toen het rond lunchtijd was vroegen ze zelfs of ze eten voor me moesten halen bij een supermarkt!Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 19:41

Hizi Hair ben ik toen geweest voor die zilvere kleur, m'n punten waren nog steeds blond en ze was gewoon hele stukken vergeten. Nope, die sla ik even over :=

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Re: Echt goede kapper gezocht omg Utrecht/Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 21:27

Ik lees even mee! Zie weleens foto's op facebook voorbij komen van verschillende kappers maar dan vind ik het vaak zo vlekkerig. Ik wil ook heel graag een assige/grijze balayage maar het schijnt bij veel kappers erg moeilijk te gaan.

rayoow

Berichten: 3454
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Echt goede kapper gezocht omg Utrecht/Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 22:16

Ik rij trouwens zelfs vanuot belgie naar sipan style.
Dat ik nog dichterbij woonde ook heel veel model gezeten voor nieuwe verven ect :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 10:49

Ik ben wel even benieuwd ts, heb je uiteindelijk een goede kapper gevonden? :)

Anoniem

Re: Echt goede kapper gezocht omg Utrecht/Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 15:01

Hahaha ik heb het uiteindelijk rood geverfd dus weer compleet iets anders _O-

Anoniem

Re: Echt goede kapper gezocht omg Utrecht/Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 22:10

Hahaha, bijna hetzelfde _O-