Knieletsel, wat kan het zijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34571
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-18 17:30

Nou idd dat was toch waar ik het meest mee zat. Maar belasten is juist goed. Mits je het juist belast daar is die fysio dan weer voor.

DideH
Berichten: 6994
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:38

Ja precies :)
Toen ik met die blessure zat van die fotos op de voorpagina, toen durfde ik ook niet zo goed, omdat ze toen op de SEH ook dachten dat er iets kapot was. Maar toen gaf de orthopeet het bevrijdende woord dat ik niets stuk kon maken en dan gaat het herstel toch sneller omdat bewegen ook ervoor zorgde dat dat vocht eruit ging :)

Succes met je verdere herstel!

Mensen zeggen altijd dat ik eigenwijs ben. Daar ben ik het niet mee eens.

Milo 05-08-2022 +
Voor altijd in mijn hart maatje…

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34571
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 15:40

Even een kleine update van mijn kant. Er zit nog weinig schot in de zaak. Grootste vooruitgang is dat ik met 1 kruk loop ipv 2. En dat ik sinds een paar dagen weer kan auto rijden (al moet je niet zien hoe ik in en uit de auto kom :+ ). Maar het blijft heel erg zoeken naar wat ik kan en aankan qua belasting. Binnenkort moet ik naar de bedrijfsarts (krijg een oproep) daar zie ik toch wel tegenop. Het lukt gewoon allemaal nog niet hoe ik het wil. En dat accepteren valt me niet mee.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChaplinC, GrapeshotBot, heidy_wilco, horzlover, IASCrawler, Leukertje, SemrushBot, Yellowbird en 154 bezoekers