Last van enkel / kuit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XxxAnouk98
Berichten: 56
Geregistreerd: 25-04-12

Last van enkel / kuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-18 14:15

Hallo Allemaal!

Ik open dit topic om te kijken of jullie ervaringen mee hebben of tips voor mij hebben..

Ik heb sinds 12 mei heel erg last van mijn enkel.. toen ben ik naar de dokter gegaan om te kijken of hij wist wat het kon wezen. Die zei dat ik rust moest nemen omdat het net nog maar net was gebeurd. Ik heb dit zelfde al een keer eerder gehad maar toen mee door gelopen totdat het te lang duurde en uiteindelijk maar langs naar de dokter gegaan, deze kon toen niks doen omdat het al lang gaande was.

Nu ben ik na 4 weken naar de fysio gegaan omdat het teveel pijn deed en het niet minder werd. De fysio zei dat ik weer zooltjes moest gebruiken en oefeningen moest doen. Dit doe ik nu ook. Maar het word niet heel erg veel beter. Nu heeft ie laatst mijn kuiten gemasseerd en daarna heb ik weer heel veel pijn gehad, dus denkt hij dat het vanuit mijn kuiten komt.

Heeft iemand anders nog tips?

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Last van enkel / kuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:22

Wat was er gebeurd dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:24

Is dit gebeurd na een val oid, of heb je altijd al last gehad van je enkel/kuit.

Heb je ook ander schoeisel? Bijvoorbeeld voor 12 mei nog goed dempende sneakers die je in de winter aan had, en nu minder goed dempende schoenen?

XxxAnouk98
Berichten: 56
Geregistreerd: 25-04-12

Re: Last van enkel / kuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-18 14:31

Ik heb schoenen waar ik ook al voor 12 mei op liep, en ohw ja ik weet niet zo goed wat er is gebeurd, ik had die dag mijn proeve van bekwaamheid waarbij ik aan iedereen op stage leiding moest geven, dus ik mocht zelf ‘niks’ doen. Dus ben een paar keer heen en weer gelopen en daarna had ik heel veel last.

pinto_1

Berichten: 2557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 22:05

Snap het eigenlijk niet zo goed. De fysio zegt dat je "weer" zooltjes moet gebruiken. Had je die dan al eerder? En zo ja, waarvoor.
En ben je door je enkel heen gegaan, of is het spontaan gekomen? Ligt het misschien aan de schoenen waar je op 12 mei op hebt gelopen?

XxxAnouk98
Berichten: 56
Geregistreerd: 25-04-12

Re: Last van enkel / kuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-18 22:16

Pinto_1 Ik heb ooit zooltjes gehad voor mijn knieën, waar ik ni nog steeds last van heb.. ik ben gestopt met het dragen van de zooltjes omdat het nooit heeft geholpen voor mijn knieën.. mijn pijn is spontaan gekomen tenminste ik kan niet bedenken wat ik heb gedaan, andere aan wij ik het vertelde die er de hele dag bij waren vonden het ook gek hoe ik het voor elkaar heb gekregen omdat ik niks bijzonders heb gedaan.