Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Dyphusion schreef:Desnoods impliceert bij mij toch echt dat je het het liefst op hun kosten laat oplossen, vooral omdat het ook tussen haakjes staat.
dromertje2 schreef:Dan ga je gewoon terug naar de kapper, zeg je dat je het lichter wilt en betaald, klaar.
Sonja_vR schreef:Dyphusion ; het resultaat van de behandeling wijkt nogal af van wat er gevraagd is
Dus in Die zIn zou wat coulance vanuit de kapper helemaal niet vreemd zijn
Wil nog steeds niet zeggen dat het dan maar gratis zou moeten zijn
Maar ondanks dat ts haar haar gewoon nog heel is , is de kleur niet wat er gevraagd is en in Die zin dus wel een foutje
Citaat:100% garantie op mooi haar
▪ Ontevredenheid is elke klacht over het eindresultaat van de behandeling waaruit blijkt dat niet aan de verwachting is voldaan door kapper x.
▪ Kapper x biedt kosteloos een 100% inspanningsgarantie voor het oplossen van de klacht totdat je tevreden bent.
GUSTIxBILL schreef:Is het de laatste tijd op Bokt een “kappers doen alles fout” partij ontstaan?
Het is maar haar hoor....
De kleur komt echt wel overeen met de foto. Durf te wedden dat het na 1-2 weken haast terug volledig blond/koper is. Puur omdat rood zo snel vervaagd.,,
Verder is het natjes gedaan. Je hebt dus exact gekregen wat je wou.
Dia stel je niet zo aan, douche met head&shoulders, ga in de zon liggen, ga (buiten) zwemmen, probleem opgelost,
dromertje2 schreef:Ieder kiest natuurlijk wat hem wilt he.
Ik heb liever lang resultaaten geniet van mijn kleur, dan na 2 weken de kleur al zo vervaagt is dat het niet meer is wat het moet zijn.