Het ultieme middel tegen wratjes...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Het ultieme middel tegen wratjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 10:50

Ooit heb ik er 1 gehad die niet weg wilde. Doorverwezen naar de dermatoloog, die heeft eelt weggesneden en vervolgens een of ander spul in een potje meegegeven (vloeibaar). Stonden 80 waarschuwingen op dat het niet in contact mocht komen met gewone huid enz. enz. maar na 3 weken 2x per dag gebruiken was de wrat weg en is niet meer teruggekomen. Dermatoloog had de tip gegeven nog een aantal dagen door te behandelen nadat de wrat verdwenen lijkt, weet je zeker dat ie weg blijft.


_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:12

Langs de dermatoloog en vragen om ze uit te snijden. Hebben ze bij mij ook gedaan, daarna nooit meer terug gekomen.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:13

x_Ilse_x schreef:
Mijn nichtje heeft heel veel baat gehad bij pilletjes van de homeopaat. Bij haar zat het op haar handen en voeten, maar op een gegeven moment ook rond haar mond en andere plekken. Na een aantal weken met die pillen is alles verdwenen.
Dus het zou ook een optie kunnen zijn om daar eens naar te kijken.

Bedoel je niet iets anders dan homeopaat? Het idee achter homeopathie is namelijk dat het een (veel)duizendmaal verdund ‘iets/werkzame stof’ is, dus basically gewoon water.
Beetje zonde om daar je geld aan uit te geven :')

x_Ilse_x

Berichten: 691
Geregistreerd: 20-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 11:39

Tanya schreef:
x_Ilse_x schreef:
Mijn nichtje heeft heel veel baat gehad bij pilletjes van de homeopaat. Bij haar zat het op haar handen en voeten, maar op een gegeven moment ook rond haar mond en andere plekken. Na een aantal weken met die pillen is alles verdwenen.
Dus het zou ook een optie kunnen zijn om daar eens naar te kijken.

Bedoel je niet iets anders dan homeopaat? Het idee achter homeopathie is namelijk dat het een (veel)duizendmaal verdund ‘iets/werkzame stof’ is, dus basically gewoon water.
Beetje zonde om daar je geld aan uit te geven :')

Het ging hier inderdaad om een homeopaat.
Ik heb me er zelf verder niet in verdiept, maar bij haar erg goede resultaten gezien. Vandaar mijn reactie.

Liex

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-08-05

Re: Het ultieme middel tegen wratjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 09:29

Mijn vriend gebruikt de schil (omhulsel) van tuinbonen. Goed wrijven gedurende enkele dagen en dat helpt zeker. Helaas niet altijd te verkrijgen ivm seizoen.

Laurievc

Berichten: 4415
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 09:32

Hier 1x een wrat gehad, aanstippen met bevriespen hielp niet. Ik ben onder de douche met een vijltje erop beginnen vijlen. Elke dag tot de wrat gelijk zat met mijn huid zegmaar. Na een week was hij weg en is nooit nog teruggekomen... :)

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Het ultieme middel tegen wratjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 09:35

Omg wratten... Vroeger werden ze echt goed bevroren bij de huisarts, bleven ze wit en vielen er een paar uur later af. Laatste x verwijzing dermatoloog gekregen, ook idd met "even" bevriezen en thuis zelf aanstippen en afsnijden. Heb minstens een half jaar lopen pielen met 2 hele kleine wratjes. |o Zou haast zeggen dat het een nieuw verdienmodel is

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 92Michelle, cariena1, Esplen, GrapeshotBot, iiSunshine, Lizzah, mariettek, Pauline2cv, stijntilla, Time2Tri, Wescha, Xayah, YandexBot en 194 bezoekers