professionele oordoppen tegen snurken ervaring?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
xVera94

Berichten: 128
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 17:05

Ik heb ook van die kneedbare oordoppen. De oordoppen zelf knip ik doormidden (anders zijn ze alsnog veeeeel te groot) en dan kneed ik ze en doe ik ze in mijn oren.

Ik weet niet hoeveel last je hebt van het geluid, maar ik slaap ook altijd op mijn zij en slaap met maar één oordop in (het oor waar ik niet op lig). Inmiddels wissel ik in mijn slaap zelfs mijn oordopje van oor, als ik toch een keer omdraai :')


cinniz123

Berichten: 4385
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: professionele oordoppen tegen snurken ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 19:28

Voor degene die oordoppen gebruiken....
Hebben jullie nu niet eerder last van vuil wat dieper wordt geduwd?
Ik had dat laatst dus wel en heb het nooit eerder gehad.


Overigens is het indd niet gek op snurker na te laten kijken bij kno maar ook dat heeft helaas geen garantie.
Hier partner die zware apneu heeft maar helaas niets aan te doen.

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15

Azmay

Berichten: 17982
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 20:21

cinniz123 schreef:
Voor degene die oordoppen gebruiken....
Hebben jullie nu niet eerder last van vuil wat dieper wordt geduwd?
Ik had dat laatst dus wel en heb het nooit eerder gehad.


Overigens is het indd niet gek op snurker na te laten kijken bij kno maar ook dat heeft helaas geen garantie.
Hier partner die zware apneu heeft maar helaas niets aan te doen.


Gebruik nu een paar maanden doppen en inderdaad, moet nu mijn oren laten uitspuiten..

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 20:33

Vent ruilen!
Mijn nieuwe snurk alleen na een biertje te veel maar das een enkele keer per jaar.

Mijn ex deed hele bossen verwerken s nachts net een kettingzaag. Wat een ellende. Als ik maar sliep voor hem ging t nog wel maar zelfs apart liggen hielp niet echt. Op de andere kamer was hij ook echt te horen.

Pas nu merk ik wat een invloed een snurker op je eigen nachtrust heeft en vooral wat een rust het geeft. Dus schop je vent naar de huisarts. Jullie hebben samen een probleem niet alleen jij

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

_Anouck

Berichten: 4310
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 21:19

ChantalSmook schreef:
De 4 maten lijkt mij dan weer niet fijn. Dit omdat alle verschillende vormen tot nu toe geen succes waren.
50,- is dan weer niet heel duur. de gemiddelde prijs lag vanaf 90,- wat ik zover zie.
Is dat ook gericht op snurken?

Anouck voor jou een succes dus. Hoor je het snurken er wel doorheen of is dat echt helemaal weggefilterd.


Hard snurken hoor ik wel als ik nog wakker ben. Maar dan stomp ik een keer naast me, haha. Ik merk vooral dat ik nu niet wakker word van geluiden, waar ik dat eerder altijd wel werd. Dus ik word ook nooit wakker van snurken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Covergirl_, chantal_bel, linoleum, ravie2013, yvje86 en 48 bezoekers